Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 november 2015 om 09:14
dinsdag 17 november 2015 om 09:19
Ik probeer ergens te klagen over die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt. Maar ik kan dat topic niet aanklikken vanwege die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 17 november 2015 om 09:19
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:14:
Ik vier mijn vermaanddag vandaag en ben aan het bedenken waar ik mezelf eens mee zal verwennen vandaag. Iemand een suggestie? Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn. Vorige maand was het een gevulde koek voor bij de koffie van de patisserie, dus nu weer wat anders. Slagroomtruffels bij de thee. Of een saucijzenbroodje.
Ik vier mijn vermaanddag vandaag en ben aan het bedenken waar ik mezelf eens mee zal verwennen vandaag. Iemand een suggestie? Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn. Vorige maand was het een gevulde koek voor bij de koffie van de patisserie, dus nu weer wat anders. Slagroomtruffels bij de thee. Of een saucijzenbroodje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 17 november 2015 om 09:27
dinsdag 17 november 2015 om 09:30
quote:Solomio schreef op 17 november 2015 @ 09:19:
Ik probeer ergens te klagen over die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt. Maar ik kan dat topic niet aanklikken vanwege die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt.
Zal ik deze post voor je op het bugtopic zetten?
Zal ik deze post voor je op het bugtopic zetten?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 17 november 2015 om 09:30
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:19:
[...]
Ohhhhh, lekker is dat hè, maar ik neem geen zuivel meer. Het is vooral de slagroom die ik mis. Je hebt ook slagroom van soya, kloppen kost wat meer energie maar verder prima slagroom. Voor als je ooit de neiging krijgt zelf een bossche bol te maken .
[...]
Ohhhhh, lekker is dat hè, maar ik neem geen zuivel meer. Het is vooral de slagroom die ik mis. Je hebt ook slagroom van soya, kloppen kost wat meer energie maar verder prima slagroom. Voor als je ooit de neiging krijgt zelf een bossche bol te maken .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow