Het NIET-groepje reunited! (nog steeds GEEN groepje)
dinsdag 12 januari 2016 om 15:04
Naar aanleiding van een gesprek met MV van de week...
Wat waren het mooie tijden en wat hebben we topic na topic na topic volgeschreven met volstrekt niets.
Zou het niet mooi zijn als we de oude tijden nog eens laten herleven?
Wie van de Nietjes zijn in de krochten van het forum nog aanwezig?
Nietjes, herenigt U!
Wat waren het mooie tijden en wat hebben we topic na topic na topic volgeschreven met volstrekt niets.
Zou het niet mooi zijn als we de oude tijden nog eens laten herleven?
Wie van de Nietjes zijn in de krochten van het forum nog aanwezig?
Nietjes, herenigt U!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 12 januari 2016 om 16:02
quote:rosemetijs schreef op 12 januari 2016 @ 15:52:
[...]
Was het niet eigenlijk het leven van een vriendin waar ze over postte?
Ergens best triest,ze moet best eenzaam zijn geweest..Ja nav het andere topic zei ik nog tegen Marels, het is echt triest om een ander zijn leven willen overnemen. En hoe idolaat ze over Bo was, dat was ook wel erg over de top. Ik geloof alleen echt dat er geen kwaad achter zat, denk ook gewoon eenzaamheid. Zou haar best nog wel een keer willen spreken hoe het met haar is.
[...]
Was het niet eigenlijk het leven van een vriendin waar ze over postte?
Ergens best triest,ze moet best eenzaam zijn geweest..Ja nav het andere topic zei ik nog tegen Marels, het is echt triest om een ander zijn leven willen overnemen. En hoe idolaat ze over Bo was, dat was ook wel erg over de top. Ik geloof alleen echt dat er geen kwaad achter zat, denk ook gewoon eenzaamheid. Zou haar best nog wel een keer willen spreken hoe het met haar is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 12 januari 2016 om 16:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 15:58:
[...]
Oh dat heb ik niet meegekregen, zeker erg.
En hoe heette het nieTje dat een zwart/witte avatOr had? Ze had dacht ik een engelse man ontmoet en kreeg een kind met hem. Toen is ze afgehaakt. Ze was niet bij de NieTjesmeet, korte nick, ligt op het topje van mijn tong.Het begon met een Z. Zaazaa?
[...]
En hoe heette het nieTje dat een zwart/witte avatOr had? Ze had dacht ik een engelse man ontmoet en kreeg een kind met hem. Toen is ze afgehaakt. Ze was niet bij de NieTjesmeet, korte nick, ligt op het topje van mijn tong.Het begon met een Z. Zaazaa?
dinsdag 12 januari 2016 om 16:04
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 15:58:
[...]
En hoe heette het nieTje dat een zwart/witte avatOr had? Ze had dacht ik een engelse man ontmoet en kreeg een kind met hem. Toen is ze afgehaakt. Ze was niet bij de NieTjesmeet, korte nick, ligt op het topje van mijn tong.Hmmm ik kom er zo snel niet op..
[...]
En hoe heette het nieTje dat een zwart/witte avatOr had? Ze had dacht ik een engelse man ontmoet en kreeg een kind met hem. Toen is ze afgehaakt. Ze was niet bij de NieTjesmeet, korte nick, ligt op het topje van mijn tong.Hmmm ik kom er zo snel niet op..
dinsdag 12 januari 2016 om 16:04
quote:Marels schreef op 12 januari 2016 @ 16:03:
Pakje?
Dat is volgens mij de enige die nog niet genoemd is
Ja Pakje, die heeft ook inmiddels een kind toch?
(we hebben nog een paar niet genoemd maar ik zit druk te denken wat de nicks waren hahaha)
Pakje?
Ja Pakje, die heeft ook inmiddels een kind toch?
(we hebben nog een paar niet genoemd maar ik zit druk te denken wat de nicks waren hahaha)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 12 januari 2016 om 16:06
dinsdag 12 januari 2016 om 16:06
quote:Marels schreef op 12 januari 2016 @ 16:03:
Pakje is ook nog niet genoemd.
Was toch ook iets met een getrouwde man?
Ohnee, en Lein ook nog!Oja Lalein heb ik nooit meer kunnen herkennen als ze nog op het forum is.
Pakje is ook nog niet genoemd.
Was toch ook iets met een getrouwde man?
Ohnee, en Lein ook nog!Oja Lalein heb ik nooit meer kunnen herkennen als ze nog op het forum is.
dinsdag 12 januari 2016 om 16:08
dinsdag 12 januari 2016 om 16:10
dinsdag 12 januari 2016 om 16:12
Ik heb een tussendoor lijstje in mijn emails gevonden;
Borodini -
> Minny -
> Calvijn -
> GothicBride -
> hier stond de nick van Rosé
> Lalein -
> Livre (a.k.a. Liev1) -
> Mamzelle -
> MyleneValerie -
> Sunlight -
> Yoyo -
> Fleurtje -
> Zuigwortel -
> AgentL -
>
Even de emailadressen maar weggehaald. Er waren er meer maar ik paste het steeds aan, zal zo kijken wie ik nog meer had.
Borodini -
> Minny -
> Calvijn -
> GothicBride -
> hier stond de nick van Rosé
> Lalein -
> Livre (a.k.a. Liev1) -
> Mamzelle -
> MyleneValerie -
> Sunlight -
> Yoyo -
> Fleurtje -
> Zuigwortel -
> AgentL -
>
Even de emailadressen maar weggehaald. Er waren er meer maar ik paste het steeds aan, zal zo kijken wie ik nog meer had.
dinsdag 12 januari 2016 om 16:12
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 16:03:
Prut heb jij nog je eigen zaak? Je had het toen zo druk en nog niet samenwonend met Frikandel.
Jep, eigen zaak is er nog steeds, maar de gouden tijd is voorbij hoor. Kwam eerder het geld met scheepsladingen tegelijk binnen.... de crisis heeft er erg hard ingehakt en ik zou nu zo door kunnen gaan voor een zwerver Waarom heb ik dan toen ook al dat geld opgemaakt? Hahaha!
Inmiddels woon ik samen met mijn frikandel, gaat best goed, ondanks dat ik niet echt samenwoonmateriaal ben Hij is gewoon erg lief, dat helpt.
Prut heb jij nog je eigen zaak? Je had het toen zo druk en nog niet samenwonend met Frikandel.
Jep, eigen zaak is er nog steeds, maar de gouden tijd is voorbij hoor. Kwam eerder het geld met scheepsladingen tegelijk binnen.... de crisis heeft er erg hard ingehakt en ik zou nu zo door kunnen gaan voor een zwerver Waarom heb ik dan toen ook al dat geld opgemaakt? Hahaha!
Inmiddels woon ik samen met mijn frikandel, gaat best goed, ondanks dat ik niet echt samenwoonmateriaal ben Hij is gewoon erg lief, dat helpt.
dinsdag 12 januari 2016 om 16:17
quote:pruttel schreef op 12 januari 2016 @ 16:12:
[...]
Frikandel had toch ook een rode kater?
Wat naar dat het zakelijk gezien iets minder gaat. Moet altijd lachen als ik je zie op de etenpijler, zo leuk vind ik dat.
Ja Frikandel was toen al zo lief dus dacht ook wel dat jullie nog samen zouden zijn.
[...]
Frikandel had toch ook een rode kater?
Wat naar dat het zakelijk gezien iets minder gaat. Moet altijd lachen als ik je zie op de etenpijler, zo leuk vind ik dat.
Ja Frikandel was toen al zo lief dus dacht ook wel dat jullie nog samen zouden zijn.
dinsdag 12 januari 2016 om 16:18
quote:pruttel schreef op 12 januari 2016 @ 16:13:
Haha, Myleen, in jouw lijstje heeft Yoyo2 geen 2 Zal ze blij mee zijn.
Zuigwortel, lekker wijf was dat Ja en later werd het zuigstengel maar die wortel vond ik het leukste. Was altijd lachen met haar he!
Haha, Myleen, in jouw lijstje heeft Yoyo2 geen 2 Zal ze blij mee zijn.
Zuigwortel, lekker wijf was dat Ja en later werd het zuigstengel maar die wortel vond ik het leukste. Was altijd lachen met haar he!
dinsdag 12 januari 2016 om 16:21
quote:pruttel schreef op 12 januari 2016 @ 16:03:
[...]
Het begon met een Z. Zaazaa?
Oja Zaza, dat is die met de avatOr met de krekel.
Die met de zwartwit ava was iets als iris? Nee niet de blauwe bloem maar zon korte nick was het.
[...]
Het begon met een Z. Zaazaa?
Oja Zaza, dat is die met de avatOr met de krekel.
Die met de zwartwit ava was iets als iris? Nee niet de blauwe bloem maar zon korte nick was het.
dinsdag 12 januari 2016 om 16:22
quote:pruttel schreef op 12 januari 2016 @ 16:19:
Ja, die rooie hebben we toen als kitten opgehaald, die hebben we nu inderdaad nog steeds Een leuk monster is het, zo gek als een deur en hij leeft voor eten, slopen en spelen. Hij word ook niet rustiger of zo, terwijl hij nu al een jaar of 5 moet zijn.Ja weet het nog, jij 2 katten en Frikandel ook en dat rode monster
Ja, die rooie hebben we toen als kitten opgehaald, die hebben we nu inderdaad nog steeds Een leuk monster is het, zo gek als een deur en hij leeft voor eten, slopen en spelen. Hij word ook niet rustiger of zo, terwijl hij nu al een jaar of 5 moet zijn.Ja weet het nog, jij 2 katten en Frikandel ook en dat rode monster
dinsdag 12 januari 2016 om 16:25