Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zaterdag 6 februari 2016 om 18:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 18:24:
[...]
Oh dat is ook lekker, Mexicaans. Ik ben dol op avocado dus ik ga me altijd helemaal te buiten aan de guacamole. Die heel makkelijk zelf te maken is trouwens.Haha, dat maak ik regelmatig voor op brood. Zo lekker. Net als zelfgemaakte hummus.
[...]
Oh dat is ook lekker, Mexicaans. Ik ben dol op avocado dus ik ga me altijd helemaal te buiten aan de guacamole. Die heel makkelijk zelf te maken is trouwens.Haha, dat maak ik regelmatig voor op brood. Zo lekker. Net als zelfgemaakte hummus.
zaterdag 6 februari 2016 om 18:29
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 18:24:
[...]
Oh dat is ook lekker, Mexicaans. Ik ben dol op avocado dus ik ga me altijd helemaal te buiten aan de guacamole. Die heel makkelijk zelf te maken is trouwens.
Ik ben de enige in huis die dat lust, dat vind ik dan zonde van de avocado. Mexicaans eten we wel uit pakje/zakje, maar ik niet want als enige vegetarisch, dus kan ik er lekker mee experimenteren (waarop ik dus mn tong verbrand)
Ik heb hier nog wel zo'n klein goedkoop boekje (lekker ouderwets ) daar ga ik eens in neuzen.
[...]
Oh dat is ook lekker, Mexicaans. Ik ben dol op avocado dus ik ga me altijd helemaal te buiten aan de guacamole. Die heel makkelijk zelf te maken is trouwens.
Ik ben de enige in huis die dat lust, dat vind ik dan zonde van de avocado. Mexicaans eten we wel uit pakje/zakje, maar ik niet want als enige vegetarisch, dus kan ik er lekker mee experimenteren (waarop ik dus mn tong verbrand)
Ik heb hier nog wel zo'n klein goedkoop boekje (lekker ouderwets ) daar ga ik eens in neuzen.
Later is nu
zaterdag 6 februari 2016 om 18:29
zaterdag 6 februari 2016 om 18:31
zaterdag 6 februari 2016 om 18:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 februari 2016 @ 18:25:
[...]
Ook heel lekker.
Dit is een erg lekker gerecht:
http://www.hellomagazine. ... butternut/squash/chorizo/
Maar niet vegetarisch dus
Hoewel chorizo dan wel weer lekker is.
[...]
Ook heel lekker.
Dit is een erg lekker gerecht:
http://www.hellomagazine. ... butternut/squash/chorizo/
Maar niet vegetarisch dus
Hoewel chorizo dan wel weer lekker is.
Later is nu
zaterdag 6 februari 2016 om 18:32
quote:LittleRedRidingHood schreef op 06 februari 2016 @ 18:29:
Je kunt je curry precies zo maken als je zelf wilt. En ik was nog vergeten de kokosmelk op te noemen. Wat niet gek is, ik was ook bijna vergeten om die erin te doen Oh ja, kokosmelk. Die gebruik ik ook vaak. Maar vandaag had ik meer zin in creme fraiche. Echt zo leuk die curry's, je kunt er van alles mee.
Je kunt je curry precies zo maken als je zelf wilt. En ik was nog vergeten de kokosmelk op te noemen. Wat niet gek is, ik was ook bijna vergeten om die erin te doen Oh ja, kokosmelk. Die gebruik ik ook vaak. Maar vandaag had ik meer zin in creme fraiche. Echt zo leuk die curry's, je kunt er van alles mee.
zaterdag 6 februari 2016 om 18:33
zaterdag 6 februari 2016 om 18:35
quote:Moiren_ schreef op 06 februari 2016 @ 18:31:
[...]
Die haal ik op de markt, gegrild en al en warm ik op in de oven
Vanavond drumsticks.
Moest er wel 20 minuten voor in de rij staan, maar jeetje, wat heeft die man lekkere kip.Ah, dan had je dus dezelfde gedachte als ik. Met dien verstande dat onze kippenboer op vrijdag altijd vanuit huis verkoopt, hier om de hoek en zonder wachtrijen. Dus ik weet al wat we vrijdag as. gaan eten . Is ook handig voor man, want die heeft dan kookbeurt en moet 's avonds werken dus dan hoeft ie ongeveer niks te doen aan het eten.
[...]
Die haal ik op de markt, gegrild en al en warm ik op in de oven
Vanavond drumsticks.
Moest er wel 20 minuten voor in de rij staan, maar jeetje, wat heeft die man lekkere kip.Ah, dan had je dus dezelfde gedachte als ik. Met dien verstande dat onze kippenboer op vrijdag altijd vanuit huis verkoopt, hier om de hoek en zonder wachtrijen. Dus ik weet al wat we vrijdag as. gaan eten . Is ook handig voor man, want die heeft dan kookbeurt en moet 's avonds werken dus dan hoeft ie ongeveer niks te doen aan het eten.