Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 februari 2016 om 15:37
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 15:31:
[...]
Dat geruil met die wachtwoorden ook altijd..
Onthoud het nou eens een keer! BGB = weirjawifjskldfvn / Yasmijn = jfskldjfksladfjsdlkjf / Hatsetats = jfskdljfskldfjskldfjsf en
Meds =eiojfklasdkdsjfklsdjfsdklvjksldmv . Hoe moeilijk kan het zijn.
[...]
Dat geruil met die wachtwoorden ook altijd..
Onthoud het nou eens een keer! BGB = weirjawifjskldfvn / Yasmijn = jfskldjfksladfjsdlkjf / Hatsetats = jfskdljfskldfjskldfjsf en
Meds =eiojfklasdkdsjfklsdjfsdklvjksldmv . Hoe moeilijk kan het zijn.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 24 februari 2016 om 15:37
woensdag 24 februari 2016 om 15:38
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 14:35:
[...]
Moi is geen arts en bedoelt mijn inziens niets naars met haar woorden. Ze had er ook psychiatrische patiënten neer kunnen zetten. Moet eerlijk zeggen dat ik gekkie vriendelijker vind klinken, psychiatrisch patiënt klinkt vrij hard (ondanks dat het zo is natuurlijk). Daarbij ken ik de humor van Moi een beetje dat kan ook uitmaken in hoe ik het lees.
Maar jij valt over gekkie... ik val over heel wat naardere dingen die jij over de medemens durft te zeggen.
*beroepsgekkie komt binnenvallen*
Eens
+ miljoenmiljard.
[...]
Moi is geen arts en bedoelt mijn inziens niets naars met haar woorden. Ze had er ook psychiatrische patiënten neer kunnen zetten. Moet eerlijk zeggen dat ik gekkie vriendelijker vind klinken, psychiatrisch patiënt klinkt vrij hard (ondanks dat het zo is natuurlijk). Daarbij ken ik de humor van Moi een beetje dat kan ook uitmaken in hoe ik het lees.
Maar jij valt over gekkie... ik val over heel wat naardere dingen die jij over de medemens durft te zeggen.
*beroepsgekkie komt binnenvallen*
Eens
+ miljoenmiljard.
woensdag 24 februari 2016 om 15:44
quote:ThunderassMan schreef op 24 februari 2016 @ 15:41:
[...]
Ik weet natuurlijk niet of je 'm zo bedoelde, maar in deze context vinnik 'm briljant.
Dus eerlijk gezegd denk ik wél dat je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld.
Spelfout. *zucht*
Tuurlijk bedoelt ze dat. Fruitcake was vroeger ook een band, trouwens. Tegenwoordig heten ze "The Crazy Three".
[...]
Ik weet natuurlijk niet of je 'm zo bedoelde, maar in deze context vinnik 'm briljant.
Dus eerlijk gezegd denk ik wél dat je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld.
Spelfout. *zucht*
Tuurlijk bedoelt ze dat. Fruitcake was vroeger ook een band, trouwens. Tegenwoordig heten ze "The Crazy Three".
woensdag 24 februari 2016 om 15:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 13:14:
[...]
Waarom zou een depressief of manisch iemand niet kunnen forummen? Waarom zou je niet kunnen forummen als je borderline hebt? Wat denk je dat die mensen de hele dag doen dan : kwijlend in een hoekje zitten?
Echt de perfecte combi
En de meest slopende, want er is 's nachts altijd wat te doen op het internet.
[...]
Waarom zou een depressief of manisch iemand niet kunnen forummen? Waarom zou je niet kunnen forummen als je borderline hebt? Wat denk je dat die mensen de hele dag doen dan : kwijlend in een hoekje zitten?
Echt de perfecte combi
En de meest slopende, want er is 's nachts altijd wat te doen op het internet.