Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 februari 2016 om 16:52
woensdag 24 februari 2016 om 16:53
woensdag 24 februari 2016 om 16:55
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 februari 2016 @ 15:58:
[...]
Je hebt me geïnspireerd. Hier staat een appel/kaneel/pecannootcake in de oven. En ik noem 'm gekkie want ik heb één deel zonder fruit/noot gedaan omdat mijn vriend naturel lekkerder vind.Hoe doe je dat dan? Heb je er een plankje tussen gezet?
[...]
Je hebt me geïnspireerd. Hier staat een appel/kaneel/pecannootcake in de oven. En ik noem 'm gekkie want ik heb één deel zonder fruit/noot gedaan omdat mijn vriend naturel lekkerder vind.Hoe doe je dat dan? Heb je er een plankje tussen gezet?
woensdag 24 februari 2016 om 17:11
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 16:57:
[...]
Pikketanesie. Dat is weer héél wat anders.
Ben toevallig wel geboren in Amsterdam. Edoch niet opgegroeid de hemel zijde gedankt.Kijk; als wij gewoon een beetje oudhollandsch neuzelen denkt iedereen dat jij het bent.
[...]
Pikketanesie. Dat is weer héél wat anders.
Ben toevallig wel geboren in Amsterdam. Edoch niet opgegroeid de hemel zijde gedankt.Kijk; als wij gewoon een beetje oudhollandsch neuzelen denkt iedereen dat jij het bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 24 februari 2016 om 17:19
woensdag 24 februari 2016 om 17:30
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 17:25:
Kia ik heb na overleg met de moderator besloten niet te reageren op dergelijke uitlokkingen.Prima hoor . Gelukkig mag je zelf altijd nog bepalen op wie je wilt reageren en op wie niet.
Kia ik heb na overleg met de moderator besloten niet te reageren op dergelijke uitlokkingen.Prima hoor . Gelukkig mag je zelf altijd nog bepalen op wie je wilt reageren en op wie niet.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 24 februari 2016 om 17:32
woensdag 24 februari 2016 om 17:36
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Spelfout. *zucht*
Tuurlijk bedoelt ze dat. Fruitcake was vroeger ook een band, trouwens. Tegenwoordig heten ze "The Crazy Three".
SpelfoutEN zelfs. Maar wel consequent.
Fruit hangt doorgaans aan een boom, dus de naamswijziging valt in dat geval niet ver van de appel.
[...]
Spelfout. *zucht*
Tuurlijk bedoelt ze dat. Fruitcake was vroeger ook een band, trouwens. Tegenwoordig heten ze "The Crazy Three".
SpelfoutEN zelfs. Maar wel consequent.
Fruit hangt doorgaans aan een boom, dus de naamswijziging valt in dat geval niet ver van de appel.