Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 juli 2016 om 23:42
quote:Deadpool schreef op 29 juli 2016 @ 23:35:
[...]
Dat zeg ik ook niet. Maar als je op een leuke vakantie al err zoveel forumt vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als je vakantie wél kut was geweest.
Tas kan niet zonder het forum. Is toch algemeen bekend.
Ik vraag me af of ze ook een fles dettol in de bagage heeft gestopt.
[...]
Dat zeg ik ook niet. Maar als je op een leuke vakantie al err zoveel forumt vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als je vakantie wél kut was geweest.
Tas kan niet zonder het forum. Is toch algemeen bekend.
Ik vraag me af of ze ook een fles dettol in de bagage heeft gestopt.
vrijdag 29 juli 2016 om 23:51
quote:Deadpool schreef op 29 juli 2016 @ 23:35:
[...]
Dat zeg ik ook niet. Maar als je op een leuke vakantie al err zoveel forumt vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als je vakantie wél kut was geweest.De een leest een boek de ander forumt er zijn tig forummers die forummen tijdens hun vakantie, wat is het probleem?
[...]
Dat zeg ik ook niet. Maar als je op een leuke vakantie al err zoveel forumt vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als je vakantie wél kut was geweest.De een leest een boek de ander forumt er zijn tig forummers die forummen tijdens hun vakantie, wat is het probleem?
zaterdag 30 juli 2016 om 00:08
quote:Deadpool schreef op 29 juli 2016 @ 23:44:
ik las in de test van de consumentenbond dat er niks bacteriendodends in dettol zit
Dat is iets wat ze wel suggereren maar het maakt dus geen reet uit of je dettol gebruikt of lidl allesreiniger qua ontsmetting.Er zit chloor in. Dat doodt toch sowieso de bacteriën?
ik las in de test van de consumentenbond dat er niks bacteriendodends in dettol zit
Dat is iets wat ze wel suggereren maar het maakt dus geen reet uit of je dettol gebruikt of lidl allesreiniger qua ontsmetting.Er zit chloor in. Dat doodt toch sowieso de bacteriën?
zaterdag 30 juli 2016 om 00:09