Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:48
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:49
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:51
quote:belgali schreef op 09 augustus 2016 @ 16:48:
Wat balen dat het topic zomaar is weggehaald. Dit is zwaar teleurstellend en daar kom ik nooit meer overheen (ik ken mezelf) en het viva forum was altijd zo'n magische plek voor me. Dat valt nu allemaal opeens weg.
Ik heb het vooral heel moeilijk met het gebrek aan uitleg over het waarom.
Ik heb al geappt dat het liefje zijn kinderen de deur uit moet gooien, want ik heb steun nodig om dit trauma te verwerken.
Wat balen dat het topic zomaar is weggehaald. Dit is zwaar teleurstellend en daar kom ik nooit meer overheen (ik ken mezelf) en het viva forum was altijd zo'n magische plek voor me. Dat valt nu allemaal opeens weg.
Ik heb al geappt dat het liefje zijn kinderen de deur uit moet gooien, want ik heb steun nodig om dit trauma te verwerken.
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:51
quote:belgali schreef op 09 augustus 2016 @ 16:48:
Wat balen dat het topic zomaar is weggehaald. Dit is zwaar teleurstellend en daar kom ik nooit meer overheen (ik ken mezelf) en het viva forum was altijd zo'n magische plek voor me. Dat valt nu allemaal opeens weg.Open er een topic over.
Wat balen dat het topic zomaar is weggehaald. Dit is zwaar teleurstellend en daar kom ik nooit meer overheen (ik ken mezelf) en het viva forum was altijd zo'n magische plek voor me. Dat valt nu allemaal opeens weg.Open er een topic over.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:56
quote:Amaqanda schreef op 09 augustus 2016 @ 16:51:
[...]
Ik heb al geappt dat het liefje zijn kinderen de deur uit moet gooien, want ik heb steun nodig om dit trauma te verwerken.Moet je zo'n dingen appen? Die van mij voelt dat feilloos aan en komt onmiddellijk naar huis rennen.
[...]
Ik heb al geappt dat het liefje zijn kinderen de deur uit moet gooien, want ik heb steun nodig om dit trauma te verwerken.Moet je zo'n dingen appen? Die van mij voelt dat feilloos aan en komt onmiddellijk naar huis rennen.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:56
dinsdag 9 augustus 2016 om 16:57
quote:belgali schreef op 09 augustus 2016 @ 16:56:
en augustus is al zo'n moeilijke maand voor me weet je ... daar hadden ze wel iets meer rekening mee kunnen houden vind ik, want ik heb ook al geen netwerk en ik heb een heel zwaar leven De zomervakantie-blues, herkenbaar.
en augustus is al zo'n moeilijke maand voor me weet je ... daar hadden ze wel iets meer rekening mee kunnen houden vind ik, want ik heb ook al geen netwerk en ik heb een heel zwaar leven De zomervakantie-blues, herkenbaar.
You always do your best, which is quite embarrassing.
dinsdag 9 augustus 2016 om 17:14
quote:Star schreef op 09 augustus 2016 @ 17:11:
[...]
Nu wel weer ja. Stelletje jankerds altijd met hun privacy. Gebruik je grijze massa *indien bestaand* dan alvorens je je gezeik op het forum plempt.
Dit.
En dan die wettelijke gevolgen
Alsof een rechter (als het al zover komt) inderdaad beslist dat het vertellen dat je een vriend hebt, met kind en in therapie zit serieuze problemen voor je privacy gaat opleveren.
[...]
Nu wel weer ja. Stelletje jankerds altijd met hun privacy. Gebruik je grijze massa *indien bestaand* dan alvorens je je gezeik op het forum plempt.
Dit.
Alsof een rechter (als het al zover komt) inderdaad beslist dat het vertellen dat je een vriend hebt, met kind en in therapie zit serieuze problemen voor je privacy gaat opleveren.
dinsdag 9 augustus 2016 om 17:17
quote:Amaqanda schreef op 09 augustus 2016 @ 17:14:
[...]
Dit.
Alsof een rechter (als het al zover komt) inderdaad beslist dat het vertellen dat je een vriend hebt, met kind en in therapie zit serieuze problemen voor je privacy gaat opleveren.De rechter zegt 'mevrouw u bent zelf akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en het privacybeleid op de website dus toedeloe'.
[...]
Dit.
Alsof een rechter (als het al zover komt) inderdaad beslist dat het vertellen dat je een vriend hebt, met kind en in therapie zit serieuze problemen voor je privacy gaat opleveren.De rechter zegt 'mevrouw u bent zelf akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en het privacybeleid op de website dus toedeloe'.
dinsdag 9 augustus 2016 om 17:36
Tja eigenlijk kun je niet anders verwachten van een TO die duidelijk nogal overreageert en drastische conclusies trekt. Sommige mensen kunnen het niet handelen als ze niet de gewenste reacties krijgen. Niets nieuws.
Denk wel dat de mods overspoeld gaan worden met privacy requests vanaf nu.
Denk wel dat de mods overspoeld gaan worden met privacy requests vanaf nu.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€