Zaterdagmorgentopic!

02-03-2019 09:14 74 berichten
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent... :-D

Helaas is het mooie weer voor nu even verdwenen, maar dat mag de pret niet drukken. Het is bij mij overigens slecht gevallen, mijn reisje naar Ikea heeft me een zware keelontsteking, donderende hoofdpijn en hoge koorts opgeleverd en daar kamp ik nu nog mee. Dat heb je dan, de hele dag zweten en dan een ijskoude wind eroverheen. Tja, nou ja, komt wel weer goed.

Vandaag heb ik wat taakjes buiten de deur te doen en die moeten, dus stap ik straks op de tuf en ga erachteraan.
Ik vind dit weer ook heerlijk, lekker uitwaaien, een frisse neus, daar ben ik nooit slechter van geworden.

Wat gaan jullie doen vandaag? Is er al carnaval? Ga je wandelen, een ijsje eten, de stad in en ergens lunchen? Werk je in de tuin of maak je je balkon fleurig? Wat het ook is, zorg ervoor dat je het ermee naar je zin hebt, dat is het belangrijkst.

Ik ben wel nieuwsgierig, dus kom maar op met die verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap!

Hier is al carnaval ja. Je kon donderdag al verkleed her en der vieren maar wij gaan pas vandaag. Hier is vanmiddag de optocht. Moet nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan vanmiddag op pad. En dan morgen weer. En dan is het klaar voor ons. Maandag vrij en dinsdag gewoon werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo even huishoudelijk doen, dan dochter naar haar paard brengen, dan met man en zoon naar de stad, vervolgens dochter weer ophalen en haar en zoon naar oma brengen en vanavond hebben man en ik een verjaardag. Genoeg te doen dus.
Beterschap Cateautje!

Hier niet veel plannen, de was, even sport kijken bij de jongens, nog wat voorbereiden voor mijn lessen van volgende week. Gewoon een zaterdag als anderen.

Fijne zaterdag iedereen.
dolfje schreef:
02-03-2019 09:22
Beterschap!

Hier is al carnaval ja. Je kon donderdag al verkleed her en der vieren maar wij gaan pas vandaag. Hier is vanmiddag de optocht. Moet nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan vanmiddag op pad. En dan morgen weer. En dan is het klaar voor ons. Maandag vrij en dinsdag gewoon werken.
Veel plezier gewenst. Laat het bier niet te rijkelijk vloeien, want nu de stad anders heet weet je dan misschien de weg terug naar huis niet meer. :)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap!
Gisteravond al heel even de stad in geweest, geweldig al die mensen mooi verkleed!
Zometeen komt de beste vriendin van zoon logeren en daarmee gaan we naar een trampoline/-klimpark. Na het eten vanavond wordt dochter weer thuisgebracht, die is sinds gister uit logeren.
Morgen optocht kijken met vrienden en dan is het weekend voorbij maar hebben we wel lekker een week vakantie!
Oh, en man haalt de oven nog een keer uit elkaar. Vorige week is het ding gerepareerd, maar toen was er nog iets stuk, dat onderdeel is per post geleverd en zet hij er nu zelf in. Alle onderdelen liggen op volgorde in de keuken dus ik mag er niet komen en niks aanraken. Hoop dat het snel klaar is.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Cateautje.

Hier dadelijk naar verjaardag van neefje die 1 wordt. Verder weinig plannen vandaag. Beetje huishouden doen, wat was wegwerken en verder lekker relaxed.

Fijne zaterdag iedereen!
beetjegek schreef:
02-03-2019 09:24
Ik ga zo even huishoudelijk doen, dan dochter naar haar paard brengen, dan met man en zoon naar de stad, vervolgens dochter weer ophalen en haar en zoon naar oma brengen en vanavond hebben man en ik een verjaardag. Genoeg te doen dus.
Dat is een fijne dag die je voor de boeg hebt. Fijn paardrijden, is lang geleden ,maar voelde me altijd heel sterk als ik er van af klom. :)
Het zal nu wel meevallen met de drukte in de stad, vorige twee zaterdagen was het belachelijk druk en kon je over de hoofden lopen.

Veel plezier vandaag en fijn verjaardag!
Morgen Teau,
Allereerst beterschap.

Ik woon in Gld, dus carnaval-light, ik kom uit het westen, heb er niks mee en ik ga dus ook niet naar de optocht morgen... :byee:
Wat ik verder ga doen, ik weet het niet.
Ik lig nu als een vaatdoek op de bank met een dekentje, ik heb mede door een kleine discussie met vriend niet erg goed geslapen door (onnodige) stress.
Nu ff chillen, straks koffie met bff en verder weet ik het nog niet maar denk wel dat het verstandig is een beetje actief te worden, een stuk wandelen is een goed idee, al heb ik daar nu weinig zin in...
Heb niet zo'n goede dag, maar goed dat gaat wel over en ik overleef dat wel.

Fijne dag allen!
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 02-03-2019 09:35
2.04% gewijzigd
Andersom schreef:
02-03-2019 09:25
Beterschap Cateautje!

Hier niet veel plannen, de was, even sport kijken bij de jongens, nog wat voorbereiden voor mijn lessen van volgende week. Gewoon een zaterdag als anderen.

Fijne zaterdag iedereen.
Is ook fijn, dan kan je je ritueeltjes afwerken zonder gedoe, heerlijk rustig. Geniet er maar van. :)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Cateautje!

Ik spring zo op de fiets naar werk. Daarna even langs een tuincentrum voor m'n zusje en door naar de sportschool.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, beterschap Cateautje!

Ik lig nog in bed. Mijn vriend is rond kwart over zeven opgestaan en met de meisjes naar beneden gegaan.

We hebben eigenlijk geen plannen voor vandaag. We moeten iig boodschappen doen. Ik bedenk me nu wel dat ik gister vergeten ben de was uit de wasmachine te halen en op te hangen. Dus die heeft straks nog een spoelbeurt nodig.

De oudste van bijna drie jaar werd net weer naar boven gebracht. Die was hysterisch aan het huilen dat ze weer naar bed wilde. Ben benieuwd of ze nog even gaat slapen.
Beterschap Cateautje!

Ik ga zo een eind wandelen, ik probeer 4 x per week een à anderhalf uur te wandelen.

Daarna koffie. Verder geen echte plannen nog. De afwas staat nog en de wastafel in de badkamer loopt niet goed door. Wat mij betreft doet manlief beide klusjes :biggrin: maar hij is niet erg handig. De wastafel heb ik al vaker gedaan en is het is best nog even een gedoetje om de sifon weer in elkaar te krijgen. Ik denk dus dat ik het maar weer ga doen.

Verder mijn boek uitlezen en in een nieuw boek beginnen. Misschien nog ergens heen met een of meerdere kinderen.

Boodschappen doet man. Godzijdank geen sportende kinderen in het weekend. De teamsporten hebben we bewust buiten de deur gehouden hier. Ben ik nog steeds heel tevreden over.
Lente19251003 schreef:
02-03-2019 09:28
Beterschap!
Gisteravond al heel even de stad in geweest, geweldig al die mensen mooi verkleed!
Zometeen komt de beste vriendin van zoon logeren en daarmee gaan we naar een trampoline/-klimpark. Na het eten vanavond wordt dochter weer thuisgebracht, die is sinds gister uit logeren.
Morgen optocht kijken met vrienden en dan is het weekend voorbij maar hebben we wel lekker een week vakantie!
Ook al in de carnavalsstemming. Het lijkt me dat als het traditie is in je eigen omgeving dat je er een soort door wordt gepakt, net zoals met Sinterklaas. Voor mezelf snap ik er niets van, dat gehos en gedoe. ;-)

Wat hebben ze toch leuke dingen voor de jeugd hè tegenwoordig. Ik had me de koningin te rijk gevoeld in een klimpark als meisje.

Fijn weekend.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 00:47
97.87% gewijzigd
Dank voor de beterschapwensen. :)
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 00:47
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga saai huishouden tgv reizen e.d. moet ik zelfs mijn kerstspullen nog opruimen. Misschien nog wat schrijven voor werk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
02-03-2019 09:47
Ik ga saai huishouden tgv reizen e.d. moet ik zelfs mijn kerstspullen nog opruimen. Misschien nog wat schrijven voor werk.
Nou, je kan niet zeggen dat jij niets aan kerst hebt gedaan. :-D
Ik ben gisteren al Carnaval gaan houden. Het was gezellig. Vanmiddag gaan we weer.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag naar de stad met een vriendin carnavallen en morgen met mijn jongste zoon, naar het buurthuis ook om carnaval te vieren, max een uurtje of 2/3 en dan weer de hele meuk de was in en terug naar het gewone leven.

Ik kom uit de Randstad woon al heel wat jaar in Brabant en vindt het leuk hoor, carnaval, maar 1 dag zelf en een paar uur met zoon is genoeg.

Maar nu eerst lekker ontbijten mijn huis doen een flinke wandeling met de hond in het bos hier achter.
We gaan niet veel doen vandaag denk ik.
Mijn man is dit weekend weg voor zijn werk en wij houden een rustig weekendje thuis.
Morgen ga ik met de kinderen eten bij mijn ouders.

Carnaval kennen ze hier niet, maar daar ben ik ook totaal niet rouwig om! :)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap!
Wij gaan zo even flink ontbijten en dan verkleden en schminken.
Rond half 1 afgesproken op het plein om de Vastelaovendj goed te gaan inluiden.
En dan door tot en met dinsdag.
Zin in! ALAAF!!!
Cateautje schreef:
02-03-2019 09:51
Nou, je kan niet zeggen dat jij niets aan kerst hebt gedaan. :-D
:rofl:
Lagirl: :high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven