Zaterdagmorgentopic!

02-03-2019 09:14 74 berichten
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent... :-D

Helaas is het mooie weer voor nu even verdwenen, maar dat mag de pret niet drukken. Het is bij mij overigens slecht gevallen, mijn reisje naar Ikea heeft me een zware keelontsteking, donderende hoofdpijn en hoge koorts opgeleverd en daar kamp ik nu nog mee. Dat heb je dan, de hele dag zweten en dan een ijskoude wind eroverheen. Tja, nou ja, komt wel weer goed.

Vandaag heb ik wat taakjes buiten de deur te doen en die moeten, dus stap ik straks op de tuf en ga erachteraan.
Ik vind dit weer ook heerlijk, lekker uitwaaien, een frisse neus, daar ben ik nooit slechter van geworden.

Wat gaan jullie doen vandaag? Is er al carnaval? Ga je wandelen, een ijsje eten, de stad in en ergens lunchen? Werk je in de tuin of maak je je balkon fleurig? Wat het ook is, zorg ervoor dat je het ermee naar je zin hebt, dat is het belangrijkst.

Ik ben wel nieuwsgierig, dus kom maar op met die verhalen.
Phoebe-returns schreef:
02-03-2019 09:57
:rofl:
Lagirl: :high5:
Hallo meidje. :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Hier is het per dorp verschillend of er carnaval gevierd wordt (Randstad). Ik heb er zelf echt helemaal niks mee.

Ik moet vandaag nodig wat aan het huishouden doen. Verder training aan het einde van de middag en vanavond denk ik met een boek, de krant en/of een tijdschrift op de bank.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Cateautje, heel veel beterschap. Verzorg je goed of laat je maar goed verzorgen.
Hopelijk voel je je snel weer beter.
LAgirl82 schreef:
02-03-2019 10:01
Cateautje, heel veel beterschap. Verzorg je goed of laat je maar goed verzorgen.
Hopelijk voel je je snel weer beter.
Dankjewel!! Ik merk dat ik niet te puf of inspiratie heb om op iedereen te reageren, dus ik hoop dan toch dat het een gezellig topic wordt.
Alle reacties Link kopieren
heb veel gewerkt deze week, dus de dweil wacht op me. Ben nu nog met 2 kinderen thuis, die zoals pubers doen in het weekend , nog slapen. De rest is aan het snowboarden.
Vanmiddag ga ik met de honden het bos in, en daarna maak ik een wijntje open, en kook voor als iedereen terug is vanavond; sucadelappen...
Heb nog een boek waar ik in wil beginnen.... Dus kom mijn dag echt wel door!
O getver, zie je nou wel dat Ikea niet gezond is ;-)

Ik vind het ongezellig weer, dus geen gezellige dingen op het programma. Wachten op Appie, kind naar theaterschool brengen, vriend naar pont brengen, kind weer halen.

O en ik ga een cake bakken omdat ik trek heb ik beslag :proud:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
02-03-2019 09:53
We gaan niet veel doen vandaag denk ik.
Mijn man is dit weekend weg voor zijn werk en wij houden een rustig weekendje thuis.
Morgen ga ik met de kinderen eten bij mijn ouders.

Carnaval kennen ze hier niet, maar daar ben ik ook totaal niet rouwig om! :)
Whahahaa, snap ik hoor, het is dat mijn vriendin aangaf even een paar uur de stad in, gisteren pas besloten om toch te gaan, anders in tegenstelling tot voorgaande jaren had ik het op het buurthuis met zoon morgen, lekker aan me voorbij laten gaan.
Maar heb het stappen al enige tijd op een heel laag pitje staan dus op zich wel weer een keer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap
Vanmorgen doen we hier in huis rustig aan.
Uitslapen, wat lezen, kletsen met de kinderen
Vanmiddag ga Ik met onze jongste zoon naar zwemles
Vanavond samen met een vriendin wandelen, we lopen regelmatig een een rondje van zo'n 5 km
mama-inge wijzigde dit bericht op 02-03-2019 10:50
26.89% gewijzigd
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! En beterschap Cateautje, het is een geniepig griepvirus dit jaar!

Vanmorgen maar weer de berging opruimen en spulletjes op op mp zetten (iemand nog interesse in een meer dan compleet Villeroy en Boch servies?)

En dan straks met dochter een uurtje in de auto naar ons nieuwe huis waar vandaag het klusbedrijf is begonnen... eten denk ik bij vriend en dan weer terug. En morgen een dagje helemaal niks.. behalve een heleboel administratie, belastingaangifte, declaraties bouwdepot etc. Nou ja.. toch wel lekker thuis :lol:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Wij stappen zo de auto in om naar Brabant te gaan. Overdag carnavallen met de kinderen. Vanavond met vrienden en morgen na de optocht weer naar huis. We slapen bij mijn ouders. Ik heb er zoveel zin in!
Beterschap Cateautje! :daisy:


Wij vieren al sinds november elk weekend wel iets van carnaval. :hyper: Het zijn de verplichtingen van manlief. Ik ben een randstedeling maar doe gewoon mee.

Straks weer outfit aan en ik ga met peuter naar papa kijken in de stad. Afhankelijk van de lawaaitolerantie van peuter blijven we daar een paar uur.

Vanavond pannenkoeken eten en daarna blijf ik thuis. Lekker op de bank Pose kijken met Rocky Road :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen hebben we lekker met de hond gewandeld in het bos, even lekker een frisse neus gehaald.
Nu staat er een wasje te draaien en kan ik even lekker forummen.
Na de lunch mijn kinderen naar hun vader brengen.
Nog even bij mijn ouders langs, weet niet zeker of ze thuis zijn.
Ik moet ook nog even slapen, want ik ga de nachtdienst in.
Dus verder doe ik niet zoveel, beetje wandelen en aankeuteren in huis denk ik.

Beterschap trouwens! :daisy:
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Ik mis Cow and chicken. Ik kan wel een paar scheldkanonnades zoals your fat little ass gebruiken. Goed voor de lachspieren. :|
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ziek in bed, dus van mij mag deze zaterdag snel voorbij zijn.
pamelacourson schreef:
02-03-2019 11:26
Ik lig ziek in bed, dus van mij mag deze zaterdag snel voorbij zijn.
Beterschap! En zo snel mogelijk op naar de volgende zaterdag, dan is alles weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn winterkleding naar zolder gedaan, en mijn voorjaarsspullen er vanaf geplukt. De zomerjurkjes laat ik nog boven.
Dan nog even een mediamometje, interview met een journalist. En daarna denk ik, dat ik nog even de stad in wandel. En dan met een borrel op de bank, opgevolgd door een eenvoudige curry, sudderen we de avond in
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen wat huishoudelijke dingen gedaan en wacht nu op een vriendin waar ik vanmiddag mee naar de sauna ga. Lekker bijkletsen en ontspannen. Vanavond nog naar kennissen op visite....prima dag
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-03-2019 11:06
Ik mis Cow and chicken. Ik kan wel een paar scheldkanonnades zoals your fat little ass gebruiken. Goed voor de lachspieren. :|
Ja, superleuke serie was dat! (mama had a chicken, mama had a cow, daddy was proud, 'cause he didn't care how)
Kun je het niet ergens online terugkijken?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik ontvlucht Brabant om naar de sauna te gaan! Heb echt een hele drukke week gehad met elke avond werk of studie dus ben er wel aan toe. Wel gisteravond de zomervakantie geboekt, jippie!
Allemaal een leutig weekend!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen al op tijd uit bed gegaan, want wilde om 10u echt klaar zitten voor de kaart verkoop van jochem myjer. Na 3 kwartier had ik een kaartje bemachtigd, dus loop nu op heel veel extra energie mn huishouden te doen. Ik denk dat ik vanavond eens gezellig een filmpje ga pakken. Weet alleen nog niet wat. Boodschappen heb ik al gedaan, dus daar ook geen omkijken meer naar. Nog wel ff een lange wandeling met hond maken, kan ie weer ff rauzen over de velden.
Straks richting Almelo voor een weekendje Preston palace :-D samen met m'n man. :love: heb er zin in :)
anoniem_63b0337de36b3 wijzigde dit bericht op 02-03-2019 12:01
14.92% gewijzigd
cowandchicken schreef:
02-03-2019 11:43
Ja, superleuke serie was dat! (mama had a chicken, mama had a cow, daddy was proud, 'cause he didn't care how)
Kun je het niet ergens online terugkijken?
Ja!!! :-D

Kan op youtube. Heb net een aflevering gekeken. Leuk weer. :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-03-2019 11:33
Beterschap! En zo snel mogelijk op naar de volgende zaterdag, dan is alles weer goed.
Dank je, jij ook beterschap!
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
02-03-2019 11:55
Vanmorgen al op tijd uit bed gegaan, want wilde om 10u echt klaar zitten voor de kaart verkoop van jochem myjer. Na 3 kwartier had ik een kaartje bemachtigd, dus loop nu op heel veel extra energie mn huishouden te doen. Ik denk dat ik vanavond eens gezellig een filmpje ga pakken. Weet alleen nog niet wat. Boodschappen heb ik al gedaan, dus daar ook geen omkijken meer naar. Nog wel ff een lange wandeling met hond maken, kan ie weer ff rauzen over de velden.
Had je 'm als wekker gezet?
'Wakker worden, wakker wak-wak-wakker worden!'
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Alle reacties Link kopieren
Hier begon de ochtend (nou ja, na lekker uitslapen en rustig wakker worden) met het opruimen van kattenkots. Nog voor het ontbijt dus. Altijd fijn :roll:

Daarna een lekker door man gemaakt ontbijtje gegeten en vanaf de bank naar de optocht gekeken die hier op de rotonde voorbijkwam. Dat was onze carnavalservaring weer voor dit jaar :lol:

Straks boodschappen doen. Morgen op bezoek bij vrienden, die hebben we al een tijd niet gezien.

Beterschap Cateau en Pamela, en alle carnavallers veel plezier!
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven