Zaterdagmorgentopic!

02-03-2019 09:14 74 berichten
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent... :-D

Helaas is het mooie weer voor nu even verdwenen, maar dat mag de pret niet drukken. Het is bij mij overigens slecht gevallen, mijn reisje naar Ikea heeft me een zware keelontsteking, donderende hoofdpijn en hoge koorts opgeleverd en daar kamp ik nu nog mee. Dat heb je dan, de hele dag zweten en dan een ijskoude wind eroverheen. Tja, nou ja, komt wel weer goed.

Vandaag heb ik wat taakjes buiten de deur te doen en die moeten, dus stap ik straks op de tuf en ga erachteraan.
Ik vind dit weer ook heerlijk, lekker uitwaaien, een frisse neus, daar ben ik nooit slechter van geworden.

Wat gaan jullie doen vandaag? Is er al carnaval? Ga je wandelen, een ijsje eten, de stad in en ergens lunchen? Werk je in de tuin of maak je je balkon fleurig? Wat het ook is, zorg ervoor dat je het ermee naar je zin hebt, dat is het belangrijkst.

Ik ben wel nieuwsgierig, dus kom maar op met die verhalen.
Cateautje schreef:
02-03-2019 09:58
Hallo meidje. :smooch:
:hello: :smooch:
cowandchicken schreef:
02-03-2019 11:43
Ja, superleuke serie was dat! (mama had a chicken, mama had a cow, daddy was proud, 'cause he didn't care how)
Kun je het niet ergens online terugkijken?
:high5: Ik vond dat ook erg leuk!
Staat volgens mij vrij veel op youtube.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-03-2019 09:28
Veel plezier gewenst. Laat het bier niet te rijkelijk vloeien, want nu de stad anders heet weet je dan misschien de weg terug naar huis niet meer. :)
Haha we zijn heel verstandig gaan lopen in plaats van fietsen en dat was maar goed ook :P
dolfje schreef:
03-03-2019 08:59
Haha we zijn heel verstandig gaan lopen in plaats van fietsen en dat was maar goed ook :P
Kortom, je zag de wereld aan voor een doedelzak? Dat is inherent aan carnaval toch?
Alle reacties Link kopieren
Het bier vloeide rijkelijk ja :P
Ik ben jaloers. Doe een moord voor een koud biertje, maar mag niet.
Goedemorgen,
Maken we er bij deze ook een zondagmorgen-topic van 😀?
Aangezien het prutweer is is lang in pyama op de bank hangen vrij verleidelijk wat mij betreft!
Goedemorgen Phoebs.

Het is inderdaad takkeweer en ik zit lekker comfy in mijn huiskleren, die ik aantrek zodra ik wakker word en ik heb geen plannen ze snel om te wisselen voor een knellende spijkerbroek. Geef maar lekker aan de verleiding toe en kom gezellig babbelen. :)
Goed idee!
Heb later vandaag wel met bff afgesproken (weet niet hoe laat), maar ik kan natuurlijk proberen hem zo gek te krijgen dat ie hierheen komt.. :proud:

Even iets minder leuks wat ik ff kwijt moet, Ik ben redelijk rustig eronder maar ik heb een beetje onenigheid met vriend.
Hij heeft momenteel veel aan zijn hoofd, is een beetje prikkelbaar erdoor.
Gisteren stelde ik iets voor waar ik een minuut later alweer over ging twijfelen, dat schoot bij hem in het verkeerde keelgat en toen is hij weggelopen.
Ik vind dat een redelijk overdreven reactie, maar ik snap ook wel dat als je veel aan je hoofd heb je af en toe even prikkelbaar bent.
Ik laat hem maar even met rust, maar ik vind het niet leuk dat hij zo deed. Ik hoop dat het goed komt en ik mis hem..
Verliefd zijn heeft i.m.o vrij veel nadelen en ik vind er momenteel weinig aan... :|

Zo. Tante Phoebs zet de mopper en piekermodus weer uit.. 🤓
Tja, verliefdheid komt met van alles en nog wat en inderdaad, het is niet allemaal even leuk, dat heb je met interactie tussen personen.
Ik vind het knap van je dat je hem even in zijn sop laat gaarkoken, want trekken zorgt voor verwijdering.
Komt wel weer goed joh. :)
Cateautje schreef:
03-03-2019 10:24
Tja, verliefdheid komt met van alles en nog wat en inderdaad, het is niet allemaal even leuk, dat heb je met interactie tussen personen.
Ik vind het knap van je dat je hem even in zijn sop laat gaarkoken, want trekken zorgt voor verwijdering.
Komt wel weer goed joh. :)
Nou gisteren heb ik wel geprobeerd hem niet weg te laten gaan, heb nu wel spijt van mn smeekbeden van het staat zo wanhopig maar goed.
Ik heb overigens van alles opgeschreven wat ik hem zeggen wil over gisteren. (dat ik zijn reactie begrijp maar dat ik het niet leuk vind enz)
Echter mijn gevoel zegt dat ik dat beter maar even niet doe en hem nog even met rust laat.
Als hij weer rustig is kunnen we het er altijd nog over hebben.
Ik snap wel dat hij even niet zoveel kan hebben.

Wat betreft dat trekken, klopt wat je zegt.
Om eerlijk te zijn ik vind het wel moeilijk soms om dat niet te doen.
Ik was als single onafhankelijk, zelfstandig en ik had geleerd om blij te zijn met mezelf.
Door de wederzijdse verliefdheid heb ik echter soms het gevoel dat dat weg is en dat ik bijna terug bij af ben ☹
Ik voel me er gewoon kwetsbaarder door..

He ik zeur wel zeg.. :$
Thnx voor je wijze woorden Teau!
En bedankt voor je compliment.
Hier ook in huispak... En eindelijk een fijne serie gevonden (Hinterland), heerlijk binnen en buiten regen!
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 20:09
98.29% gewijzigd
Phoebe-returns schreef:
03-03-2019 10:33
Nou gisteren heb ik wel geprobeerd hem niet weg te laten gaan, heb nu wel spijt van mn smeekbeden van het staat zo wanhopig maar goed.
Ik heb overigens van alles opgeschreven wat ik hem zeggen wil over gisteren. (dat ik zijn reactie begrijp maar dat ik het niet leuk vind enz)
Echter mijn gevoel zegt dat ik dat beter maar even niet doe en hem nog even met rust laat.
Als hij weer rustig is kunnen we het er altijd nog over hebben.
Ik snap wel dat hij even niet zoveel kan hebben.

Wat betreft dat trekken, klopt wat je zegt.
Om eerlijk te zijn ik vind het wel moeilijk soms om dat niet te doen.
Ik was als single onafhankelijk, zelfstandig en ik had geleerd om blij te zijn met mezelf.
Door de wederzijdse verliefdheid heb ik echter soms het gevoel dat dat weg is en dat ik bijna terug bij af ben ☹
Ik voel me er gewoon kwetsbaarder door..

He ik zeur wel zeg.. :$
Thnx voor je wijze woorden Teau!
En bedankt voor je compliment.
Ga daarmee aan de slag, ook binnen een relatie, dat maakt je veel aantrekkelijker, de vrouw van dromen.
Goed idee, ik weet alleen niet altijd hoe ik dat moet doen.
(Maar dat wist ik als single ook niet)
Thnx Cateau!
Ik zal er nu over ophouden, anders kan ik net zo goed mn eigen topic openen..
(En dat ga ik eeeeecht niet doen 😉)
Dit topic kent geen offtopic. ;-)
Cateautje schreef:
03-03-2019 11:11
Dit topic kent geen offtopic. ;-)
:rolling: :$ :smooch:
Ik ben eindelijk een beetje op aan het knappen van mijn week ziek zijn. Niks voor mij hoor, in de lappenmand, ben het ook niet gewend, maar dit zijn de laatste loodjes en dan kan ik weer alles.
Ik was zo slap als een vaatdoek, zelfs het optrekken van mijn onderbroek kostte moeite. Ik leek wel taggetug. :-D
Hopelijk is dit weer voldoende geweest voor de komende 20 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellig topic! Ik klets mee :hello:

Ben momenteel met een reddingsactie bezig...
Gisteravond naar de kapper geweest voor blonde highlights en balayage, en zag vanmorgen bij daglicht dat het geheel héél erg geel is uitgevallen, echt strogeel :O Mijn hoop is gevestigd op de dikke laag purple shampoo die nu aan het intrekken is.

Beterschap Cateautje!
Ik wens je succes IJskoffie.

Dankjewel!!
Cateautje schreef:
03-03-2019 11:28
Ik ben eindelijk een beetje op aan het knappen van mijn week ziek zijn. Niks voor mij hoor, in de lappenmand, ben het ook niet gewend, maar dit zijn de laatste loodjes en dan kan ik weer alles.
Ik was zo slap als een vaatdoek, zelfs het optrekken van mijn onderbroek kostte moeite. Ik leek wel taggetug. :-D
Hopelijk is dit weer voldoende geweest voor de komende 20 jaar.
Fijn dat je weer beter bent Cateau!
Griep kan helaas lang duren, word je denk ik aardig gaar van.

Hier is het ook ok, wat betreft vriend is er idd waarschijnlijk weinig aan de hand. We zijn gewoon on speaking terms.
Ik heb verder aangegeven dat we wel weer even moeten praten en dat ik ook het een en ander zeggen wil.
Vandaag had hij nog rust nodig, we hebben morgen afgesproken.
Ik heb het een en ander opgeschreven, ik kan me beter uiten als ik schrijf.
Dat kan ik natuurlijk appen, maar ik vind dat niet handig.
Komt allemaal wel goed.

Verder lekker koffie gedronken met mn bff en nog wat dingetjes gehaald.
Nu zit ik lekker in mn huispakje op de bank, met helaas wel een stijve nek/schouders.
Vaker last van, kwam net ineens opzetten.
Nou ja dat overleef ik wel.

Ijskoffie: als het niet werkt, terug naar de kapper want dit hoort echt niet zo.
VesperLynd schreef:
03-03-2019 10:38
@ Phoebe; ga je zelf niet voor je kop slaan, niemand heeft zichzelf altijd perfect in de hand! Komt wel weer goed.
Dank je, je hebt gelijk.
Phoebe-returns schreef:
03-03-2019 17:10
Fijn dat je weer beter bent Cateau!
Griep kan helaas lang duren, word je denk ik aardig gaar van.

Hier is het ook ok, wat betreft vriend is er idd waarschijnlijk weinig aan de hand. We zijn gewoon on speaking terms.
Ik heb verder aangegeven dat we wel weer even moeten praten en dat ik ook het een en ander zeggen wil.
Vandaag had hij nog rust nodig, we hebben morgen afgesproken.
Ik heb het een en ander opgeschreven, ik kan me beter uiten als ik schrijf.
Dat kan ik natuurlijk appen, maar ik vind dat niet handig.
Komt allemaal wel goed.

Verder lekker koffie gedronken met mn bff en nog wat dingetjes gehaald.
Nu zit ik lekker in mn huispakje op de bank, met helaas wel een stijve nek/schouders.
Vaker last van, kwam net ineens opzetten.
Nou ja dat overleef ik wel.

Ijskoffie: als het niet werkt, terug naar de kapper want dit hoort echt niet zo.
Nog niet helemaal de oude maar het komt eraan.


Kijk, zo zie je maar weer, voor hetzelfde geld maak je je enorm druk, ga je rare dwingende vragen stellen, je weet wel.
Maak het niet te ingewikkeld, het is maar een man. ;-)

Dat is leuk hè, lekker beppen met je BFF. Samen de stad in en gezellig winkelen. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Hoe is het ondertussen met je nek en schouders?


Ik heb vannacht een hoestbui gehad, ik leek wel een ouwe st. Bernard. Ik hoorde ook ineens wc's doortrekken, dus ik heb voor aardig wat reuring gezorgd.
Mijn Balin is poepeigenwijs. Ik heb een nieuwe goudpalm en daar wil hij van eten, elke morgen, nooit in de middag, dus hebben we elke morgen ruzie. Hij zit nu op de gang, zielig naar me te kijken, maar zodra ik hem weer binnen laat, heeftie weer mooi maling aan me.
Wat moet ik met zo'n beest. Jij mag het zeggen.
:rofl: ruilen met die van mij.
Die zijn ook stronteigenwijs maar die kijken vervolgens zo zielig dat ik hun acties vooral erg schattig vind en me moeilijk aan ze kan ergeren :proud: .
Girlpowerrrrrr!

Goed zo, nog even geduld dus maar je voelt je vanzelf weer helemaal goed.
Het hakt er toch in he, zo'n griepje.
Met mijn nek/schouders gaat het gelukkig ook wel weer.

Wat betreft vriend, die paar dagen afstand hebben me goed gedaan.
Ik zie hem vanmiddag omdat ik nog even praten wil erover.
Ik snap zijn reactie maar ik heb ook mijn grenzen.
Anyway ik ben weer tot rust gekomen, ik zie het daardoor wat objectiever en minder dramatisch dus ik kan nu rustig met hem praten.
Inderdaad het is maar een man, dat zegt mijn, eeehh soort van tweede vader ook altijd. (Lang verhaal, hij is overigens hartstikke homo dus het is reuzegeestig dat hij dat zegt)

Ik heb geloof ik de lente in mijn hoofd, ik heb echt te veel rotzooi en ik ben dingen aan het verzamelen die ik weg wil hebben.
Ik heb net de knoop doorgehakt en besloten dat ik geen tv meer op mijn slaapkamer wil.
Denk niet dat ik hem missen ga...

Nader bericht: het is uitgepraat met vriend :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven