Wie heeft eens (hier) in haar broek geplast van het lachen?

16-08-2007 18:50 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



ik lees net een verveeltopic van een dame die het hier maar zo-zo vind, terwijl o.a. Yasmijn toegeeft "liters bier en wijn" tegen het scherm gespuugd te hebben vanwege Hidde en Spinoza. Nou vraag ik me af: hebben jullie wel eens heel erg gelachen hier? En hielden jullie het toen niet meer droog?

Het vreselijkst heb ik gelachen om een onbekend meisje dat toegaf 3 x te hebben overgegeven om mijn topic "(h)eerlijke poepsex". Ze vertelde in geuren en kleuren hoe ze had geprobeerd mijn gore plaatjes te vergeten en daar keer op keer niet in slaagde. Ik heb liggen hinneken in mijn bed, telkens barstte ik in lachen uit om haar verhaal. Mijn plasje bleef wel binnenboord. Het hoeft allemaal niet zo tragisch, maar wie heeft er enorm gelachen om iets op dit forum, en wat deed het met je? Of heb je wel eens elders je lachbui met een natte slip moeten bekopen?
anoniem_10577 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 18:51
Reden: taalfoutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In mijn broek pissen van het lachen ; nee.... maar hoesten daarentegen ; moet er niet aan denken dat ik ooit nog eens kinkhoest oploop , dan loop ik waarschijnlijk gewoon leeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O ja, ik heb de plee weleens niet gehaald. Als Meds een stuk aan het BEO kerstverhaal toevoegde bijvoorbeeld. Niet hele plássen heb ik in mijn broek gedaan maar ik heb wel heel hard moeten hollen om te redden wat er te redden viel.
Alle reacties Link kopieren
Een hele poos geleden, toen de sekspijler nog echt de sexpijler was, had iemand een topic geopend over haar vriend die haar niet wilde beffen (ofzoiets). De eerste reactie op dit bericht was:



Rimmen, lafaard!



Ik heb me bescheurd van het lachen en ik gebruik 'm nu nog, wat een gevleugelde uitspraak! Weet niet meer wie het was, misschien was het Antonio wel.
.
Alle reacties Link kopieren
in mijn broek piesen van het lachen niet, maar wel de tranen over mijn wangen van t lachen, en tijdens dat lachen mijn man proberen uit te leggen waarom ik zo moet lachen, dat klinkt dan als een soort gepiep met een af en toe een rare uithaal..... Hij snapt er niks van, maar moet alleen al lachen omdat ik zo in een deuk lig!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
ja met kjong en meds, als die 2 bezig zijn, durf ik vaak niet eens te kijken naar hun antwoorden op het betreffende topic, vreselijke zwarte humor en zo droog, dus kijken en niets in je mond hebben, maakt niet uit wat, vaak zit het tegen mijn beeldscherm.

met yas kun je een avond gewoon lol hebben, scherpe opmerkingen maken en die eigenlijk niemand snapt, behalve diegene die er ook voor open staat, maf mens, is niet voor niks de forumqueen.

ach ja...

yas zat hier te posten met 32 berichten op een dag!
Alle reacties Link kopieren
Nou broekje bleef wel droog hier, maar ik heb me indertijd bescheurd van het lachen om het topic van het bleken van de ster (anus).

Ene Martijn en Meds gingen daar zelfs hele gekke gedichten over schrijven......ik weet niet waar dit topic gebleven is.
Alle reacties Link kopieren
met een gebleekte ster

schop je het als vrouw erg ver

mannen zullen in rijen staan

om je gebleekte grotje binnen te gaan

verstopping verdwijnt terwijl je lacht

als een heer zijn lid bij je heeft binnengebracht

de bleke poeperd is een enkeltje paradijs

wie dat gelooft is niet goed wijs
Kjong ja, en Korenwolf, daar moet ik vaak heel erg om lachen. En om Bambi en Jenna ook trouwens. Nijn, mijn eigen lieve forumknijn, dijenkletsen met die vrouw en Loomii, die vind ik ook werelds, humorwise.



Een dan zijn er nog een heleboel forummers waar ik vaak keihard om moet lachen die wat ze posten gewoon serieus bedoelen maar wat bij mij op de lachspieren werkt. Daar ben ik vast niet de enige in.



En Bianca he, die vind ik al vanaf forumdag één hi-la-risch. Vooral als ze op een van haar stokpaarden zit of plaatjes gaat plakken.
Alle reacties Link kopieren
Neej dan een bruine ster, da's beter

Word je ook veel heter

Zal wat beter glijen

Tussen haar warme dijen

Niet te droog en niet te koud

Baan een wegje door haar brout.
Alle reacties Link kopieren
Wat uiteindelijk een topic werd waar veel werd gelachen was het topic over die partner die in de wasbak plaste (en zijn vieze onderbroek weer in de kast legde om het vervolgens s'ochtends "schoon" aan te trekken). Het was een heel serieus topic maar wat hebben we soms ook vreselijk gelachen. TO zou nog komen vertellen hoe het was afgelopen, of ze nog met die partner was. Helaas hebben we dat gedeelte moeten missen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig plas ik van het lachen in mijn broekje :-)-) Echt heel genant als dit niet thuis gebeurt

Vaak ga ik dan even naar huis om andere kleren aan te doen

Ook mijn ogen blijven niet droog
Alle reacties Link kopieren
Vroeger zeker hier op het forum. Echt huilen van het lachen en sjeesen naar de plee.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden postte Spinoza een keer iets waarbij ik het werkelijk niet drooghield. Iedereen wist toen van zijn aversie tegen honden en hondenbezitters.

En toen vertelde iemand dat ze haar hond meenam de kroeg in en dat ie besprongen werd door een andere daar aanwezige hond.



"Neukende honden in het café, het moet niet veel gekker worden.

Het lijkt wel een schilderij van Jeroen Bosch".



Mij kon je opvegen!



Ook een post die ik nooit zal vergeten, het ging over een buitenlands artikel, verkrijgbaar bij AH. Er werd gevraagd waar het lag.

De forummer antwoordde:



"In het allochtonenvak".



Tranen van het lachen!



De dialogen tussen Hidde en Spi waren hilarisch. En hoe Spi andere forummers onder het forum veegde. Waarbij hij vaak Multatuli aanhaalde en dan wisten de meesten bij god niet waar ie het over had.

Niet zelden zat ik huilend van het lachen achter mijn pc. :rolling:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Oo, en met Suus en Dilemma heb ik ook zo vreselijk gelachen!

Toen we dat topic hadden over Mabel! 'Zij was die wijf van die lange, ze sliepten samen".



Brullen van het lachen toen, we keken naar Peter RRR en ondertussen zaten we te forummen.



En de grote bannenregen, iedereen werd geband op een vrijdagavond, FV, Hidde, Suus, Spi, Bambi en nog veel meer van de oude garde, behalve ik, want ik hing in de kroeg, ik was er niet bij en toen ik thuiskwam was het halve forum verdwenen!

En dan stuurden de gebanden mijn berichten en die plaatste ik dan onder hun naam in het modtopic. Gillen was dat.

En toen hebben we Het Bos opgericht.



Wat een tijden! Toen kende je iedereen nog.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
En De Vries, de hond van Hidde! En de buurvrouw van Hidde!



Er schiet me ineens van alles weer te binnen! :-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja die avond van de bannenregen, kijken hoe lang een topic bleef staan en iedereen toch weer via andere ipnummers terugkwam op het forum.

En het 'geheimzinnige' bos.

Die avond heb ik dubbel gelegen van het lachen en een flink aantal keren naar de wc moeten rennen.



En ooit heeft Carlien toen we het over wortelbroeken hadden een foto geplaatst van iemand in een compleet en absurd wortelpak.

Ik kwam niet meer bij, je kon mij opvegen.



Laatst wou ik hier aan tafel een verhaal vertellen en ik had hetzelfde als Biol. Gieren met uithalen, niet uit mijn woorden komen, tranen die over mijn wangen rollen en steeds proberen iets te zeggen maar doordat ik het dan zo voor me zie kom ik niet uit mijn woorden en komt er alleen maar gepiep uit en af en toe: "en toen" en dan heb ik het al niet meer.

Dus ik voelde het al aankomen en rende naar de wc.

Zit ik daar hoor ik ze in de woonkamer zeggen: weet jij wat ze probeert te vertellen? Nee ik niet, nee ik ook niet.

:worship:

Zoon vertelde dat hij niet wil lachen maar doordat ik zo aanstekelig lach hij gewoon mee moet doen. O.o

Maar oh dan heb ik zelf het gevoel dat ik er bijna in blijf.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Dat klinkt wel heel leuk, Jasmine. ~ smile, grmbl, weer eens niet aangezet~



Oh ja, die bannenregen. Dat was op vrijdagavond 3 november 2003. Heb geheugen als een olifant! Daaraan voorafgaand heb ik nog erg gelachen om het Aandoeningen-kwartetten was ergens op een topic gaande was met Fashionvictim, Zuss en volgens mij ook Yasmijn. Toch? Heerlijke zwarte humor.



Oh en met Kjong en Xulia.. het kindvrije topic.. ik moet er nu nog om lachen.



Meeste heb ik gelachen om Dilemma en Suuus en begintijd van EAUSM, Eauns Soort Menschen. Jongens, jongens, wat een heerlijke mafkezen waren die 2 bij elkaar.. Uberhaupt, dat 'eau' ipv ''o", dat stamt weer uit een nog eerder topic, oh men, wat heb ik gelachen maar ik kan me zo 1,2,3 niet meer herinneren wat nou ook alweer de aanleiding was! (weet jij dat nog, Yas?)



En dat EAUSM & glazen bol van Yas, kan me herinneren dat er een periode is geweest waarin we Zeer Regelmatig een dame quoten uit een relatie-topic met een .. eh.. zeg maar, creatieve manier van gebruik van de Nederlandse spelling en ze kwam ook niet zo.. eh, heel erg intelligent over. Zeg maar. Om het netjes te beschrijven. Grinnik. Deze dame mengde zich uiteindelijk ook in dit quote-topic en dat maakte het allemaal zo hylarisch.. klinkt gemeen maar echt, het was grappig. Nou ja, je had er bij moeten zijn. ;-)



Die hele Glazen Bol.. ook zoiets. Whoehaha! Gebulderd heb ik.



Inderdaad, dat hele Mabel topic.. hele verhaallijnen werden er verzonnen over Mabel die aan de coke was. Kwamen er tig puppets langs, Tante Bea en Willempje ofzo.



En een topic waarin je elkaar zo creatief mogelijk uit moest schelden, hard tegen hard.. de refresh knop maakte overuren en mijn kaakspieren hebben een week ontspanning nodig gehad..



En Suuus met haar Tarzan. En ''wake up and smell the fucking coffee'.



Was allemaal meer dan leuk.
Alle reacties Link kopieren
toetyfroety schreef op 16 augustus 2007 @ 22:20:

Nou broekje bleef wel droog hier, maar ik heb me indertijd bescheurd van het lachen om het topic van het bleken van de ster (anus).

Ene Martijn en Meds gingen daar zelfs hele gekke gedichten over schrijven......ik weet niet waar dit topic gebleven is.


Jep met dit topic kon je mij ook opvegen!

:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat EAUSM heb ik leuk verzonnen. On soort mensen.



Dat kwam omdat de dames van Flair hier waren, de miepjes. Nogal ordinair ging dat eraan toe.

We schreven wat we aan het drinken waren en ik zei, gewoon water, H2O en daar maakte ik H2Eau van, om deftig te doen. En zo kwam het allemaal.



En de glazen bol kwam door de enorme domme vragen die gesteld werden.

"Houdt ie wel van mij?"

"Wat voor ziekte heb ik?"



Ja, zeg, heb ik een glazen bol ofzeau?



En Unbannables kwam door Suus. Zij was geband en kwam terug met een proxy server. God, wat hebben we gelachen!

Vandaar EAUSM, Glazen Bollen en Unbannables.



Mabel snoof coke op van de reling van 'die Neeltje Jacoba".
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me tot tranen toe gelachen om de topics van Annke/Rivka en vooral ook vanwege alle reacties die er op kwamen van o.a. Meds en BGB.

Ook de plaatjes die geplakt werden maakten visualaties van eea hylarisch.

Ik heb er wel eens een nachtrust voor opgeofferd, want ze schreef meestal 's nachts en soms waren de topics de volgende dag alweer verwenen.

Eeuwig zonde dat zij een ban heeft gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Eh, wat is rimmen?...ben niet niet zo op hoogte van vaktermen.



zelf schatterde ik het uit bij de sekspijlert, er was een muts40 die naar de LN wilde.

Wist niet welke kleding ze aan moest, d8 zelf aan een catsuite met openingen voor en achter, hoogte poepert en plasser.

Vroeg zich af of dat niet tè open was voor de avond.

Advies kwam van een andere forummer, "je mag 2 zijde bloemen van me lenen voor de openingen" ik denk nogal beeldend, zag die muts40 zo de LN binnen komen. Tussen de welbekende slierten...Muts40...tuurlijk 1 van de aliassen van Toontje Poep.

De dialoog die ontstond op het forum, was werkelijk zo hilarisch dat het soms echt in me broek plieste
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erg gelachen om de topics over de dronkemans schaammomenten en het vreselijke date topic. Ge-wel-dig. Hardop lachend achter de comp!
Alle reacties Link kopieren
fatalflower schreef op 18 augustus 2007 @ 21:03:

[fgcolor=#A31212]Eh, wat is rimmen?...ben niet niet zo op hoogte van vaktermen.
kontlikken...
Alle reacties Link kopieren
De sidetables van Zuss...dat was ook zo lachen!
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven