Wat een keuze

16-09-2011 10:14 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een android 2.3 telefoon aanschaffen en ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik ben na veel zoeken uitgekomen op 2 telefoons. De HTC Wildfire S en de Samsung Galaxy S plus. Zijn hier gebruikers die me de plus en minpunten kunnen vertellen?

Ik wil gewoon kunnen bellen, sms-en en beetje internetten.
Dan zou ik voor een samsung galaxy mini gaan. Veel goedkoper, werkt prima en past nog in je tas ook.
Ik heb een Samsung Galaxy (niet hetzelfde type) en die batterij is echt heel snel leeg als je dagelijks een paar keer belt, smst en ook nog redelijk wat internet . Naar mijn idee gaat HTC net wat langer mee qua batterij.

Weet niet of er in de Galaxy S ook zo'n batterij zit die snel leeg is.

Volgens mij zit er verder weinig verschil in. Net iets andere interface maar qua bediening niet veel verschil.
Ik stond voor dezelfde keuze.

Heb gekozen voor de HTC, o.a. om de batterij.

Vriend van mij werkt in de telefoons, en die adviseerde mij dit.

Succes met je keuze
Ja dat is me wel bekend, batterijen snel leeg, ook niet echt fijn. De HTC is ook voordeliger.
@ maja82 Had ik ook last van... telefoon aan je comp/ laptop aansluiten... update uitvoeren en probleem is verholpen ;)
Ik zou overigens voor de samsung gaan... veel beter/ makkelijker... vooral dat swype.. zou niet m,eer zonder kunnen..
quote:eenman1979 schreef op 16 september 2011 @ 10:58:

@ maja82 Had ik ook last van... telefoon aan je comp/ laptop aansluiten... update uitvoeren en probleem is verholpen ;)

Je bedoelt niet mij denk ik maar het gaat over de batterij van de mini?

En hoe sluit ik dat ding aan? (of had ik daar een kabeltje voor gekregen )

Welke update? Kan je een linkje hier neerzetten?
HTC vind ik geweldig! Veel geheugen dus snel, goede batterij, gebruiksvriendelijk en licht.
Ik heb gekozen voor de Sony ericsson Xperia Arc . Mooie telefoon met een fijne snelle processor en een 8 megapixel camera
hier ook galaxy S.. Prima ding. WEl batterij heeel snel leeg en loopt nog wel eens vast.. Als ik nu een andere zou moeten hebben, dan zou het een HTC worden of een Iphone (maar die is voor de heb)..
Programma: KIES downloaden op de samsung website.

Telefoon aansluiten en de rest spreek voor zich.. zorg dat je battelij helemaal opgeladen is. LET Op neemt veel tijd in beslag (min 30 min, kan zelfs veel langer) daarna telefoon uit zetten en opnieuw opstarten (opnieuw opstarten neem ook min 20 min in beslag)... maar dit alles wordt helemaaluitgelegd en alles spreekt voor zich.

Gr
Ik heb een HTC Wildfire, de S was toen nog niet uit. Ik vind m enorm gebruiksvriendelijk en als je m goed instelt, kun je lang doen met een batterij. Moest alleen erg wennen aan het gebruik van een touchscreen toetsenbordje, maar hiervoor had ik alleen nog maar simpele telefoontjes van Nokia gehad. Ik vind zelf daarom de HTC Cha Cha ook wel interessant. Succes met kiezen!
quote:DeWareJacoba schreef op 16 september 2011 @ 11:12:

Ik heb gekozen voor de Sony ericsson Xperia Arc . Mooie telefoon met een fijne snelle processor en een 8 megapixel camera

Die wil ik ook! Die wil ik ook!

Ben alleen nog niet uit welk abbo en welke provider.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 16 september 2011 @ 12:40:

[...]

Die wil ik ook! Die wil ik ook!

Ben alleen nog niet uit welk abbo en welke provider.

Ik krijg hem vanmiddag binnen

Ik heb hem van gsm topdeal

Ze geven de gehele duur van het contract 50% korting en ze hebben ook Samsungs en HTC's (en nog meer)

Ik vind het erg goedkoop voor wat je ervoor krijgt
Ik heb ook gekeken op de site van Gsm topdeal maar kan nergens terug vinden hoe snel je internet is.
quote:groenoogje1962 schreef op 16 september 2011 @ 13:37:

Ik heb ook gekeken op de site van Gsm topdeal maar kan nergens terug vinden hoe snel je internet is.http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/tarieven.asp en dan klikken op •Internet - Snel onbeperkt mobiel internet
Dank je DeWareJacoba!
quote:DeWareJacoba schreef op 16 september 2011 @ 13:04:

[...]

Ik krijg hem vanmiddag binnen

Ik heb hem van gsm topdeal

Ze geven de gehele duur van het contract 50% korting en ze hebben ook Samsungs en HTC's (en nog meer)

Ik vind het erg goedkoop voor wat je ervoor krijgt Kun je je telefoonnummer meenemen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik wilde het even kwijt, maar ik heb net m'n sony ericsson ontvangen en leuk joh! Ik ben er zo blij meeik forum nu mobiel!
Oh sorry tickel, ik zie je bericht nu pas. Ja, dat kan gewoon. Ik heb nu een tijdelijk nummer maar over 10 dagen gaat deze over naar m'n oude nummer.
HTC zou ik doen. Ben er erg tevreden over.
Ja dat swype vind ik ook heel erg handig en dat je je toetsenbord kan kantelen voor iets grotere toetsen. Dat van die batterij zal ik eens proberen zodra ik dat kabeltje heb gevonden. Ik heb nu al de spaarstand aan staan en ik heb een app killer die ik regelmatig gebruik om batterij te sparen maar misschien helpt dat andere ook nog.
De kogel is door de kerk. Ik heb een Sony Ericsson Xperia Arc besteld. Die springt er voor mij toch wel boven uit.

Thnx DeWareJacoba!
Graag gedaan : heb je de zilveren of de midnight blue? Ik baal een beetje want ik moet nog negen hele lange dagen wachten voordat ik hem echt kan gebruiken! Négen héle dagen!!!!!!!!!!!!

Ik moet wachten op de nummerportering. Gisteren heb ik er mee mogen spelen maar dat was slechts één dag om de simkaart te activeren. Nu kan ik het net niet meer op! En ik wil apps downloaden...APPS!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven