Wat een keuze
vrijdag 16 september 2011 om 10:14
Ik wil graag een android 2.3 telefoon aanschaffen en ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik ben na veel zoeken uitgekomen op 2 telefoons. De HTC Wildfire S en de Samsung Galaxy S plus. Zijn hier gebruikers die me de plus en minpunten kunnen vertellen?
Ik wil gewoon kunnen bellen, sms-en en beetje internetten.
Ik wil gewoon kunnen bellen, sms-en en beetje internetten.
zaterdag 17 september 2011 om 23:15
Ik heb de midnight blue gekozen. Ik moet nog veel langer wachten want mijn internet loopt pas vanaf begin november. Ik heb nu een abo zonder internet bij dezelfde provider dus mijn nummer blijft het zonder onderbrekingen gewoon doen. Kan ik op mijn gemakje alles uitvogelen@om er een positieve draai aan te geven, lol
zondag 18 september 2011 om 18:14
quote:DeWareJacoba schreef op 17 september 2011 @ 14:42:
Graag gedaan : heb je de zilveren of de midnight blue? Ik baal een beetje want ik moet nog negen hele lange dagen wachten voordat ik hem echt kan gebruiken! Négen héle dagen!!!!!!!!!!!!
Ik moet wachten op de nummerportering. Gisteren heb ik er mee mogen spelen maar dat was slechts één dag om de simkaart te activeren. Nu kan ik het net niet meer op! En ik wil apps downloaden...APPS!!!!! Je hebt geen WiFi?
Graag gedaan : heb je de zilveren of de midnight blue? Ik baal een beetje want ik moet nog negen hele lange dagen wachten voordat ik hem echt kan gebruiken! Négen héle dagen!!!!!!!!!!!!
Ik moet wachten op de nummerportering. Gisteren heb ik er mee mogen spelen maar dat was slechts één dag om de simkaart te activeren. Nu kan ik het net niet meer op! En ik wil apps downloaden...APPS!!!!! Je hebt geen WiFi?
zondag 18 september 2011 om 19:37