Te vaak seks ?
zaterdag 17 september 2011 om 00:22
Hallo ik heb een vraagje/probleemtje
Ik ben een jongeman van 19 heb een vriendin, al 9maand
we hebben regelmatig seks op alle mogelijke manieren, dus ik mag niet klagen.
Maar ik denk dat ik oversext ben ?
elke keer als ze vraagt voor sex ben ik wel bereid voor een snelletje of half uur , drie kwartier lang.
als ik ben klaar gekomen wil ik na 15 min nog is. endan nog is.. totdat uiteindelijk ze nimeer kan.
ik denk dat dit wel normaal is voor mijn leeftijd ? tis ni dat mijn vriendin da erg vind hoor, ik ben zelf gewoon benieuwd..
Ik ben een jongeman van 19 heb een vriendin, al 9maand
we hebben regelmatig seks op alle mogelijke manieren, dus ik mag niet klagen.
Maar ik denk dat ik oversext ben ?
elke keer als ze vraagt voor sex ben ik wel bereid voor een snelletje of half uur , drie kwartier lang.
als ik ben klaar gekomen wil ik na 15 min nog is. endan nog is.. totdat uiteindelijk ze nimeer kan.
ik denk dat dit wel normaal is voor mijn leeftijd ? tis ni dat mijn vriendin da erg vind hoor, ik ben zelf gewoon benieuwd..
zaterdag 17 september 2011 om 01:44
quote:iris1969 schreef op 17 september 2011 @ 01:04:
Je bent een jonge man en je zit bomvol gierende hormonen. Het is heel normaal gedrag dus, ten minste zolang je vriendin het ook nog leuk vindt.
Laat de rest hier maar kletsen, die tijd ligt verder achter ons .
Spiek foor joorself ja!
Niet iedereen hier is al uitgeblust hoor, Gigli (gekke nick zeg). Het is heel normaal dat jij zo vaak wil en kan op een dag. Als je lieveke schraal wordt, wel een beetje spuug gebruiken hoor!
Je bent een jonge man en je zit bomvol gierende hormonen. Het is heel normaal gedrag dus, ten minste zolang je vriendin het ook nog leuk vindt.
Laat de rest hier maar kletsen, die tijd ligt verder achter ons .
Spiek foor joorself ja!
Niet iedereen hier is al uitgeblust hoor, Gigli (gekke nick zeg). Het is heel normaal dat jij zo vaak wil en kan op een dag. Als je lieveke schraal wordt, wel een beetje spuug gebruiken hoor!
zaterdag 17 september 2011 om 01:54
zaterdag 17 september 2011 om 09:11
quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 00:35:
[...]
In Holland? Of bedoel je een opleiding in Oostenrijk? Met een dergelijk abominabele grammatica is het volstrekt onmogelijk dat je kan functioneren op het HBO. En als dat wel zo is, dan verbrand ik a la minute mijn degrees want dan zijn ze WAARDELOOS geworden.Sinds wanneer gebruiik jij ineens hoofdletters, Meds??
[...]
In Holland? Of bedoel je een opleiding in Oostenrijk? Met een dergelijk abominabele grammatica is het volstrekt onmogelijk dat je kan functioneren op het HBO. En als dat wel zo is, dan verbrand ik a la minute mijn degrees want dan zijn ze WAARDELOOS geworden.Sinds wanneer gebruiik jij ineens hoofdletters, Meds??
zaterdag 17 september 2011 om 09:55
quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 00:35:
[...]
In Holland? Of bedoel je een opleiding in Oostenrijk? Met een dergelijk abominabele grammatica is het volstrekt onmogelijk dat je kan functioneren op het HBO. En als dat wel zo is, dan verbrand ik a la minute mijn degrees want dan zijn ze WAARDELOOS geworden.Nee vast Inholland!
[...]
In Holland? Of bedoel je een opleiding in Oostenrijk? Met een dergelijk abominabele grammatica is het volstrekt onmogelijk dat je kan functioneren op het HBO. En als dat wel zo is, dan verbrand ik a la minute mijn degrees want dan zijn ze WAARDELOOS geworden.Nee vast Inholland!
zaterdag 17 september 2011 om 11:06
quote:meds schreef op 17 september 2011 @ 01:28:
Is TO een faker? dat verklaart wel waarom ie drie keer in een half uur kan
waarom zou ik een faker zijn :/ en lees is goed, ik heb niet gezegd 3 keer in ee half uur.
ja niveau van u is ook ni hoog zeker met u 'hoge opleiding' .. zal wel aan u leeftijd zitte zeker
zeker niks te doen thuis.
ik had hier een serieuse vraag gesteld, en als ge steeds van die debiele antwoorde gaat geven moette zelfs ni antwoorden.
[quote]dammes3 schreef op 17 september 2011 @ 01:25:
[...]
waarom zou ik een faker zijn :/ en lees is goed, ik heb niet gezegd 3 keer in ee half uur.
ja niveau van u is ook ni hoog zeker met u 'hoge opleiding' .. zal wel aan u leeftijd zitte zeker
ik had hier een serieuse vraag gesteld, en als ge steeds van die debiele antwoorde gaat geven moette zelfs ni antwoorden.
[quote]dammes3 schreef op 17 september 2011 @ 01:25:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2011 16:29
Reden: Schelden
Reden: Schelden
% gewijzigd
zaterdag 17 september 2011 om 13:36
"quote: meds schreef op 17 september 2011 @ 01:28 :
zeker niks te doen thuis.
Hey nou moet je niet gaan vloeken he?!
Hey nou moet je niet gaan vloeken he?!
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire