Vrouwen en bier

17-09-2011 15:50 66 berichten
Er is de laatste jaren een bierwereld voor mij open gegaan. Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die het bier hebben ontdekt.

Bier?

Totaal aantal stemmen: 48

Bah (44%)
Een keer een rosébier of een kriekje ofzo (6%)
Witbier met een citroentje op het terras (10%)
Een pilsje in het café gaat er wel in (23%)
Ik begin steeds meer speciaalbieren te ontdekken (6%)
Het is weer bijna bokbierseizoen! (6%)
Bitter, hop en IPA Geen stemmen
Stouts en porters: dark delight (4%)
Ik drink al langer bier dan wijn. Ben vooral dol op Belgische biersoorten als Trappist en Duvel, maar in de zomer gaan er ook vooral heel erg veel corona's doorheen. Vooral op vakantie, dan ben je tenminste zeker van de kwaliteit, met 'n huiswijn moet je 't altijd nog maar afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Is je vraag nou echt serieus?
quote:stukje_cake schreef op 17 september 2011 @ 15:56:

Is je vraag nou echt serieus?Huh, waarom niet?
Ik werd lid van een vereniging. Daar wordt het je wel door je strot gedouwt .
quote:perseph0ne schreef op 17 september 2011 @ 16:01:

Ik werd lid van een vereniging. Daar wordt het je wel door je strot gedouwt .Zitten de t's daarom bij jou op de plaats van de d's?
Jezus mina, al maanden worden we hier doodgegooid met 'vrouwen&bier'. Sluipreclame of wat? Drink gewoon je biertje op, en voor de rest: boeiend!!
Lekker, een donker Iers biertje, alleen ga je na twee glazen op tafel dansen.
Ik ben ook dol op bier. Ik vind blonde Belgische biertjes enorm lekker, maar helaas kan ik er het tegen. Na 2 glazen lachouffe hang ik minstens 24 uur boven het toilet.

Dus hou ik het maar bij pils en witbier. En corona inderdaad! Heerlijk!
Grand Cru- Hoegaarde heb ik laats geproeft lekker biertje!
quote:Rasa schreef op 17 september 2011 @ 15:57:

[...]

Huh, waarom niet?Omdat het toch algemeen bekend is dat veeeeeeel vrouwen een biertje ook weten te waarderen?
San Miquel, Guinness, een lekker bokbiertje.....ja ook vrouwen drinken bier
p.s. waarom word er nu meteen achterdochtig gereageerd, TO stelt gewoon een vraag, mag ze ?
quote:SeptemberGirl schreef op 17 september 2011 @ 16:03:

Jezus mina, al maanden worden we hier doodgegooid met 'vrouwen&bier'. Sluipreclame of wat? Drink gewoon je biertje op, en voor de rest: boeiend!!Eh nee, ik heb bij geen enkele brouwer aandelen. Gewoon een liefhebber. Wist niet dat je kwaad werd...
Als het onderwerp je niet interesseert, lees het dan ook niet. Sommige reacties van mensen...tjongejonge
quote:stukje_cake schreef op 17 september 2011 @ 16:12:

[...]

Omdat het toch algemeen bekend is dat veeeeeeel vrouwen een biertje ook weten te waarderen?

Gelukkig maar! Maar ik bedoelde niet alleen het standaard blonde pils, maar juist het bier waar je van kunt genieten zoals van een goed glas wijn of een lekkere whisky.

(En ja, je kunt ook enorm genieten van pils, I know, maar ik bedoel zeg maar bier dat je om de kwaliteit drinkt en niet om de kwantiteit.)
Natuurlijk zijn er vrouwen die bier drinken, dat doe ik zelf ook!

Ik snap ook niet echt waarom ze dit een 'mannendrankje' noemen, dit vindt ik grootse onzin. Dames, blijf er lekker van genieten
Leef van dag tot dag en geniet van elke dag!!
Ik lust wel bier, maar vind het niet echt lekker.
Wie zijn jullie allemaal???
Ik ga binnekort eens een Guiness uit-testen. Trouwens met huiswijn zit ik veelal beter dan gewoon maar iets kopen van wijn bijv: zo stom, al veel wijn weggemietert en huiswijn nog nooit. Net als Bier ik vind goedkope pils van willekeurig supermarkt vaak super goed.
Oh Star gelukkig.
Heerlijk bier! In de kroeg een vaasje van de tap, in belgië een lekkere duvel op het terras, in de zomer een lekker wit biertje in Duitsland een witte erdinger van de tap, met de openhaard aan thuis een lekker palmpje en zo kan ik nog wel even doorgaan.....

Dus ja een echte bierliefhebber!
Septermbergirl, wat is je probleem dan ? ik ben Girl al heel wat jaren lid, waaruit maak jij op dat er wat spam aan de gang is ? dat is niet zo!
quote:SeptemberGirl schreef op 17 september 2011 @ 16:20:

Oh Star gelukkig.Que? Zag je niemand die je kende en dacht je aan een biercomplot?
Geef mij maar een lekker biertje, als het maar geen alcoholvrije, of wit bier is. Bier boven wijn. Sterke drank drink ik nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven