Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 13 september 2011 om 12:55
@MissShopping, ivm herkenbaarheid kan ik niet beter dan dit uitleggen waarom mijn man de naam niet wil geven (hij vindt het dus wel écht een mooie naam). Hij komt voor in onze nabije omgeving maar het is geen 'ethische kwestie'. Vergelijkingen met publieke figuren hebben hier niets mee te maken. Duidelijker kan ik niet worden, sorry! Ik weet niet of je hier kan PM-en ofzo, dan zou ik het duidelijker kunnen uitleggen, maar ik durf het zo 'in het openbaar' niet aan...

dinsdag 13 september 2011 om 17:51
@ Welles
Midas vind ik zelf niet zo leuk en als er zo veel twijfels bij zijn kun je het beter niet doen.
Als je Lucas niet meer zo vind is Luuk dan geen optie?
Nog wat opgooiers; afkraken mag hoor.
- Nick
- Niek
- Thijs
- Gijs
- Mike
- Lars
- Chiel
- Jelle
- Jort
- Mart
- Mats
- Guus
- Kai
- Liam
- Xavier
Midas vind ik zelf niet zo leuk en als er zo veel twijfels bij zijn kun je het beter niet doen.
Als je Lucas niet meer zo vind is Luuk dan geen optie?
Nog wat opgooiers; afkraken mag hoor.
- Nick
- Niek
- Thijs
- Gijs
- Mike
- Lars
- Chiel
- Jelle
- Jort
- Mart
- Mats
- Guus
- Kai
- Liam
- Xavier

woensdag 14 september 2011 om 13:48
Bedankt voor het meedenken allemaal! Helaas staat de wauw-naam er niet tussen. Ik ben gewoon véél te kieskeurig! Maar ja, kind2 moet er wel een heel leven mee doen...
@MissShopping; Bruno vind ik niet zo, Boris vind ik wel leuk, maar dat is ontzettend lelijk bij onze achternaam, dus helaas.
Het zal dus y worden, tenzij ik mijn man nog 'om' krijg. Vind y ook echt heel mooi hoor! En wie weet is het een meisje, dan is er niets aan de hand haha.
Nogmaals bedankt voor het meepiekeren!
@MissShopping; Bruno vind ik niet zo, Boris vind ik wel leuk, maar dat is ontzettend lelijk bij onze achternaam, dus helaas.
Het zal dus y worden, tenzij ik mijn man nog 'om' krijg. Vind y ook echt heel mooi hoor! En wie weet is het een meisje, dan is er niets aan de hand haha.
Nogmaals bedankt voor het meepiekeren!
zaterdag 17 september 2011 om 23:35
Levian- Weet het niet. Laat het me vriend wel even weten. Heb die naam nog nooit eerder gehoord. Wat ik dan wel leuk vind houd van aparte bijzonderen namen die je niet vaak hoort.
Lev staat ook nog op mijn lijstje, maar Livius staat bovenaan. Mijn vriend vind het een kakkerige naam. Valt wel mee toch?
Lev staat ook nog op mijn lijstje, maar Livius staat bovenaan. Mijn vriend vind het een kakkerige naam. Valt wel mee toch?

zondag 18 september 2011 om 11:14
quote:liesxx schreef op 17 september 2011 @ 22:06:
Hi.
Ik ben zwanger van de eerste, een jongen. En al bijna 36 weken en we zijn er nog niet helemaal uit. Mijn favoriet zijn:
LiviusEloiLennonBen erg beniewd wat jullie van de namen vinden.
Ik vind Lennon en Eloi het leukst. En net nog iets leuker vind ik deze 5 namen:
Ilay
Linus
Levin
Lennox
Nolan
Hi.
Ik ben zwanger van de eerste, een jongen. En al bijna 36 weken en we zijn er nog niet helemaal uit. Mijn favoriet zijn:
LiviusEloiLennonBen erg beniewd wat jullie van de namen vinden.
Ik vind Lennon en Eloi het leukst. En net nog iets leuker vind ik deze 5 namen:
Ilay
Linus
Levin
Lennox
Nolan
zondag 18 september 2011 om 11:14
@Lies
Sorry vind alle drie de namen verschrikkelijk. Hou ook wel van wat apartere namen, maar Livius en Eloi klinken mij erg zelfbedacht in de oren. Als ik Livius onder een categorie moet scharen, zou ik ook gaan voor de 'kaknamen'.
Lennon ook niks voor mij, hou niet van engelse/amerikaanse namen.
Hoop dat je eruit komt!
Sorry vind alle drie de namen verschrikkelijk. Hou ook wel van wat apartere namen, maar Livius en Eloi klinken mij erg zelfbedacht in de oren. Als ik Livius onder een categorie moet scharen, zou ik ook gaan voor de 'kaknamen'.
Lennon ook niks voor mij, hou niet van engelse/amerikaanse namen.
Hoop dat je eruit komt!
zondag 18 september 2011 om 11:55
Klopt inderdaad Livius lijkt op Julius.
Ilay- Vriendin heeft een Eli
Linus- nee
Levin- nee (lijkt te veel op kevin)
Lennox- Mooi
Nolan- zit al in de familie
@mup
namen zijn niet zelf bedacht. Volgens SVB is Livius 3x aan een kindje gegeven en Eloi 6x
Verder nog iemand nog leuke ideeen over andere aparte namen? Ben erg benieuwd.
Linus- nee
Lennox- Mooi
@mup
namen zijn niet zelf bedacht. Volgens SVB is Livius 3x aan een kindje gegeven en Eloi 6x
Verder nog iemand nog leuke ideeen over andere aparte namen? Ben erg benieuwd.
zondag 18 september 2011 om 14:57

zondag 18 september 2011 om 16:25
quote:liesxx schreef op 18 september 2011 @ 11:55:
Linus- nee
Lennox- Mooi
@mup
Verder nog iemand nog leuke ideeen over andere aparte namen? Ben erg benieuwd.Liesxx: Levin spreek je trouwens niet uit als in Kevin hoor. maar dus als Leeevin
Linus- nee
Lennox- Mooi
@mup
Verder nog iemand nog leuke ideeen over andere aparte namen? Ben erg benieuwd.Liesxx: Levin spreek je trouwens niet uit als in Kevin hoor. maar dus als Leeevin