The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
@Choco, helemaal niet egoïstisch! Na die enorme ruzie met mijn vriend, 3 weken geleden, kwam ik er pas achter hoe ik me al jarenlang aan iedereen aan het aanpassen ben. Dat zie je zelfs in mijn huis terug! Helemaal geen typisch Julia2 huis! Iedereen zou er kunnen wonen. Ik ben daarom ook op weg naar mezelf. En vind mezelf nu ook heel belangrijk! Goed bezig juist!
*Gezellig Julia, leuk gehad? Nu ook aan de kak dan? En ik heb de laatste tijd pas die ingevingen. Was altijd bezig met anderen en daar werd ik niet blij van. Jij dus ook, jeetje we zijn dubbel goed bezig

Ik forum mobiel dus zie geen plaatjes. Mijn plaatje past bij mijn avatar.

Strijk jij en zo ja, wat?
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank. Wel een fenomenale natte-was-zonder-kreukels-uitwapper-techniek.

Wat voor agenda gebruik je?
Van de rookworstenwinkel, eentje die iedereen heeft. Met een ringband, en een groen elastiek erover, zodat 't niet klapperd. Wel weer leuk gemaakt, door een mooie kaart voorin te stoppen.

Welke speciale actie die je vroeger thuis zag, doe je nu zelf ook in je eigen huis?
Even een 'thumbs up' voor Choco en Julia
Iedereen een hele rookworst

waarvan maakt je hart een sprongetje?
Van m'n twee kittens.

Kijkt je partner ook voetbal nu?
Ja

Wat staat/hangt er bij jou in de hal?
er hangt een kapstok (vrij smal)

voor welke club is je man?
Mijn vriend houdt gelukkig niet van voetbal! Dus heeft ook geen voorkeursclub.

Wanneer heb je voor het laatst gezoend?
Dankje Lizzl! Lief van je

Net nog! Ik hou van lekker zoenen. Vriend heeft heerlijke lippen. Zelfs een gewone kus is lekker

Hoeveel echte exen heb je? Spelen zij op een manier nog een rol in jouw leven?
Ik heb twee ''echte'' exen. Beide spelen geen rol meer in m'n leven (één ex leeft niet meer en met de ander heb ik nooit meer contact gehad nadat we uit elkaar zijn gegaan).

Op wat voor type mannen (of vrouwen) val jij?
op lieve, daadkrachtige intelligente betrouwbare mooie mannen.

en jij?
Ik val op mannen die intelligent zijn, gevoel voor humor hebben, een tikkeltje raar zijn en absoluut niet dominant zijn. Oh en blond haar is een sterke pre!

Welke TV-programma's volg jij met enige regelmaat?
GTST

Luister je vaak naar de radio? Zo ja, welke zender(s)?
I am surrounded by morons
Nauwelijks, heb meestal Spotify openstaan

Hoe schoon (of niet schoon) is het boven op jouw keukenkastjes?
Nou.....ben bang dat het niet al te schoon is.

Ben jij erg schoonmakerig?
Nee, niet echt. Ben nogal van de Franse slag.

Moet je morgen werken?
Nee

Zou je graag zelf willen motorrijden?
Nee

Ben jij erg nieuwsgierig?
Niet naar dingen die privé zijn - zoals de inhoud van een lade of wat iemand zoal uitspookt oid. Het woord 'nieuwsgierig' associeer ik vooral met een negatief iets en wat de privacy van een ander schaadt. Uiteraard hoeft dat niet zo te zijn, maar ik heb geen affiniteit met het woord.

Welke vakken heb jij op school laten vallen?
Ik heb uiteindelijk nooit in het examenjaar gezeten van m'n middelbare school, maar als ik dat wel had gedaan, dan had ik in elk geval alle wiskundige vakken laten vallen (scheikunde, natuurkunde, wiskunde, biologie etc.).

Bezoek jij vaak je huisarts?
Ik heb tijden dat ik heel vaak bij de HA zit, maar dan is er ook altijd wel echt iets. Middenoorontsteking, myoom, ijzertekort, longontsteking, bloedvergiftiging, ganglion onder m'n voet (of all places.....) - zomaar even een kleine opsomming van afgelopen jaren

Aan welke goede doelen geef jij? (of is er een goed doel waar je maandelijks (al dan niet automatisch) aan overschrijft?)
*Jeetje Lizzl, dat is nogal wat!*

Ik geef aan geen enkel goed doel. Met eigenlijk als simpele reden dat hier nooit iemand aan de deur komt. Ik zou bijv. wel iets willen schenken aan het KWF of de dierenbescherming ofzo. Misschien moet ik toch eens overwegen een vaste maandelijkse bijdrage te gaan geven.

Interessante vraag, ik laat em staan!
Aan bijna alle doelen die aan de deur komen . En dat zijn er veel hier .Van KWF tot schoolacties .

Lizzl,knap vervelend zeg !

Heb jij goedkoop tarief in het weekend(electro enz)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven