F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:lau72 schreef op 06 februari 2008 @ 13:41:

Tieg, geen kadootje gehad???? Doet Tiegman ook mee voor lomperik-van-het-jaar-verkiezing???

Neu, gewoon de slechtste-planner-en-cadeautjesbedenker-van-het-jaar denk ik...

Hij had geen cadeautje omdat ik niks wist. En hij bedacht gisteren dat hij ook wel op de creche had kunnen vragen of Daan wat kon knutselen.

Ach, hij krijgt nog een kleine herkansing... ik heb én gisteravond nog een cadeautip gegeven, én we vieren het zondag voor familie, gecombineerd met Daan.

Josje, spannend! Wanneer ga je precies skieën?
Overigens ben ik zelf ook niet zo´n ster in het bedenken van cadeautjes voor man. Meestal (zeker met Sinterklaas enzo) kom ik met een dvd aan van een film die ik zelf ook wel leuk vind, zoals Shrek of Harry Potter. Werd tot op heden wel gewaardeerd.

Nic, fijn dat je je al wel wat beter voelt. En gewoon nog rustig aan doen hoor, bonkend hoofd is niet prettig. Heb je wel rust thuis, of is Tim niet naar de opvang?
Tim is naar de opvang dus ik doe de hele dag niets anders dan bij de pc zitten (maar niet te lang) op de bank met een boek of even liggen op de bank. Oja, af en toe een kop thee zetten. Dus genoeg rust.

Hmm, wat ik me opeens afvraag. Bij de zwangerschap van Tim werd ik met 26 weken doorgestuurd naar de gyn omdat ik veel vruchtwater had en mijn buik 4 weken voorlag op de groei. Nu ligt mijn buik heel netjes op schema (is ook minder toegenomen in omtrek, want heb het weer netjes iedere week gemeten). Zou het kindje dan nu ook kleiner zijn en dan toch nog wat veel vruchtwater, dat voelt de vk dan toch wel? Ze kunnen het deze keer trouwens ook beter voelen dan bij tim, toen twijfelden ze nog wel eens of hij met het hoofd omlaag of omhoog lag. Ga het de volgende keer nog wel even vragen maar is pas over 3 weken.

Lieve Nemo gefeliciteeerd!!! 2 jaar!!

Hier een rare verjaardag.

We waren vanochtend aan hte wachten op opa en oma (vader van vriend) die erg wel erg laat waren. Werden we gebeld dat ze in t ziekenhuis waren. Op weg naar ons heeft opa een herseninfarct gekregen...

dus erg schrikken. weet nog niet wat nu de status is, maar vriend is er nu naar toe. dus dat is wel een domper op de feestvreugde. (om het zachtjes uit te drukken)

Mijn ouders zijn er nu, dus we proberen er toch maar een leuke dag van te maken, maar het is wel raar.

Maar goed, ella is wel vrolijk en heel bij met dr cadeautjes en roept de hele dag "Ella, jarig!!"
Nitro, dat is schrikken zeg. Weet je ondertussen al meer? Hoop maar dat het allemaal meevalt maar een herseninfarct is nooit goed natuurlijk.

Hoe is het verder met jou? Nog veel last van de griep?
Jeetje Nitro, ik kan me voorstellen dat dat schrikken is zeg! Hoe gaat het nu?
Nog even op de valreep Ella en Nemo feliciteren! En Mijntje als Sjin nog even langswipt (maar die kan het topic vast niet meer vinden zo)

Maar in huize Nitro dus niet echt feest helaas, maar spanning over de afloop. Hopelijk valt het een beetje mee.

Ik had overigens ook geen cadeautje voor vriend die 2 dagen na de bevalling jarig was. Maar dat vond ik wel een goed excuus... Is het natuurlijk niet, want ik wist al een jaar dat hij weer jarig zou zijn..

Maartje groeit intussen weer als de bekende kool. Is in 4 dagen 170 gram aangekomen. Ze slaapt nu 's nachts al beter en komt maar 1x voor een voeding (tenminste de laatste 2 dagen, is natuurlijk nog niet echt een trend te noemen )
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer 8 uur achter elkaar geslapen!!!! Volgens mij is dat al wel een half jaar geleden! Heerlijk! En beide jongens slapen nu nog, dus ff snel achter pc, want net als mijn kaartjes ben ik ook hier al te laat, niks voor mij om dag Viva over te slaan....

Ella in ieder geval nog van harte gefeliciteerd!

Hoe is het nu met opa? Tjonge, wat zul je dan schrikken... Gelukkig is Ella nog te jong om te snappen dat haar dag minder feestelijk is...

Begint bij mij nu ook langzaam door te dringen dat ik wat moet bedenken voor Jesse zijn verjaardag. Zowel kadoos als traktaties.(maar die kan ik mooi van jullie afkijken!) En zou ook wel leuk zijn als ik die dag niet ingepland ben op t werk...

Gister heeft vriend weer punten gescoord voor de lomperik-van-het-jaar-verkiezing. Eten werd te laat gemaakt, er was niet genoeg spinazie en ik was de jus vergeten. En dan met een hoop heibel een pan pakken en op het fornuis zetten. Ik ontplofte zowat, maar om Jesse heb ik tot 1000 geteld.

Normaal zit vriend naast Jesse met het eten, maar Jesse wilde nu alleen maar mama (ook met luier verschonen). Dus die kreeg het ook wel mee.

Ik weet heus wel dat ik het luxer heb met mijn verlof enzo, en dat hij heel lange dagen maakt met hoop gezeur door overname bedrijf, maar begin me zo langzamerhand een sloof te voelen...

Gister weer eens gesprek gehad met een GOB en ook deze was weer zeer positief over me, (ik werd zeker een goede gastouder, wist wat ik wilde, was eerlijk en op en had ondernemersdrive) Doet een mens goed hoor, als je complimenten krijgt. Vooral ook omdat ik er al behoorlijk wat tijd ingestoken heb om alles uit te zoeken.

Heeft Nemo ondertussen al zijn kadoos uitgepakt??
Geodemorgen,

Casey, wat heerlijk 8 uur slaap! milan is hier de laastste nachten weer aan de nachtvoeding en is ook super verkouden net als de rest van de familie, dus geen lange nacht helaas.

wel super dat al die bureau's zo enthousiast zijn over je, wordt vast gaaf!

en herkent t van vriend wel hoor, dat ze denken op t eind van je verlof dat je toch niets doet ofzo, maar wel heel vervelend.

Dok, wat goed dat maartje zo lekker groeit!

Nico, als je je zorgen maakt zou ik de vk even belllen, anders is drie weken nog wel erg lang wachten.

Tieg, hopen dat je vent het in de herkansing helmeaal goed maakt!

Vish, hoe was nemo zn verjaardag?

Ella vond het allemaal erg leuk, blies enthousiast de kaarsjes op de taart uit en was blij met alle cadeautjes. En vandaag feestje op t kdv. Ik heb muffins gebakken en die versierd met een paaar m&m's. Opgestapeld als soort taartje en daar tussen van die uitrol toetertjes gestoken en klaaar. Ziet er super leuk uit.

(was nog wel tot gisteravond 11 uur bezig met bakken, ook choco-taart voor leidsters, en toen begon milan om 1 uur weer ontroostbaar te huilen... pff... ben moe, moe, moe!)

met schoonvader is het allemaal nog een beetje onduidelijk. Verlammingsverschijnelen werden gisteravond al minder, en ook spraak al weer iets beter, maar t blijft even afwachten. De eerste 24 uur schijnen cruciaal te zijn, dus we horen straks meer.
Nitro, wat schrikken zeg, en wat een domper voor Ella d'r verjaardag. Hopelijk krijgen jullie vandaag positief nieuws, en trekken de verlammingsverschijnselen helemaal weg. Is het echt een infarct, of een bloeding geweest? Wel prettig dat de spraak ook beter is geworden. Als jullie tzt meer informatie willen, kun je eens contact opnemen met cerebraal, de patientenvereniging voor mensen met niet-aangeboren hersenletsel. Maar ik kan me voorstellen dat je hoofd daar nu nog niet naar staat.

Cees, fijn dat iedereen wel positief is. Is het dan toch niet mogelijk om bijvoorbeeld in de kinderopvang aan de slag te gaan ondanks dat je geen diploma's hebt?

Nic, al weer wat beterder?

Dok, lekker dat Maartje al zo goed groeit! Ben benieuwd hoeveel Tessel aangekomen is, ik mag zaterdag weer naar het cb.

Hier vandaag voor het eerst alleen met beide kinderen. Tessel lijkt nu wakker te worden, Daan wilde uiteraard niet uitslapen. Dus het zal wel een vermoeiend dagje worden vrees ik...

Iemand trouwens nog tips? Ik heb sinds gisteren/eergisteren last van 1 gespannen borst, waarbij het Tessel niet lukt om 'm goed leeg te drinken. Hij lijkt ook wat gestuwd. Is het dan wijs om 'm telkens leeg te kolven, of juist niet? Of blijf ik dan vragen en blijft ie dan gestuwd?

Oke, er wil er eentje eten, kom later hopelijk nog een keertje langs.
bbrr wat naar toch nitro.... juliie hebben wel je portie gehad afgelopen tijd zeg...

ik hoor net dat in china het jaar van het varken is afgesloten, mss probeerde ze daarom steeds te ontsnappen.... Nee, merk dat ze weg wil als ze berig is (loops, krols, geil) dus over 2 weken MOET er schrikdraad zijn. Weet ik in ieder geval wel wanneer de beer erbij moet! Zou wel weer biggen willen, maar als die ook kunne ontsnappen, is het niet zo verstandig... Was wel leuk geweest voor als ik ga starten thuis...

Haha, Silvan zijn muziekmobiel is leeg, moeje m horen mopperen! (nu vind ik het nog schattig, over een jaar noem ik het drammen! )
Morgen!

Nitro, wat vervelend allemaal. Ik hoop dat het goed afloopt met je schoonvader. Wel fijn dat Ella haar verjaardag leuk vondt, zo schattig die kleine ukkies.

Vish, hoe was het met Nemo z'n cadeau's?? Heeft hij nog wat uitgepakt?

Cees, fijn dat alles goed gaat met GOB. Is wel goed om te horen.. en mannen.........

Nic, hoe gaat het met je? Vandaag weer aan het werk?

Dok, wat groeit Maartje goed zeg!

Ook hier altijd cadeauproblemen. Weet nooit wat ik moet geven. Manlief koopt ook altijd alles als hij iets wil hebben...Gelukkig hebben we de verjaardagen van ons net achter de rug. Nu komen alle opa's en oma's er aan de komende twee maanden... Wordt ook nog een klus om daar iets voor te verzinnen..
mss paar pompjes om de druk eraf te halen?? let wel goed op de "klonters", dat je die ook wegmasseert, ivm ontsteking.

succes met de 2 kids! hier is het al gewoon geworden. ongelooflijk hoe snel alles went!

ik zou best op kdv kunnen werken, maar dat zou dan vrijwillg zijn, en dat kan niet uit... hoest trouwens afgelopen met uvw, krijg je nou wel wat?
Hallo,

Nitro, fijn dat de spraak alweer beter is. Is al wel een goed teken. Hoop maar dat het dus echt meevalt. Fijn dat Ella zo enthousiast was.

Tieg, ik zou ook even ietsje kolven. Warm badje werkt ook maar zie het mezelf niet doen. Masseren onder de douche.

Cees, wat een hork weer hoor. Misschien moet hij eens een dagje thuisblijven met de 2 jongens. Dan merkt hij wel hoeveel je ermee bezig bent. En dan mag hij ook etenkoken enzo. Fijn dat je weer zo'n pluim hebt gekregen van het GOB. Is ook echt wel terecht.

Ben vandaag weer aan het werk. Heb weer heerlijk geslapen, fijn is dat zeg er niet 4 keer per nacht uit hoeven om te plassen (omdat je een liter drinkt van de dorst) en 100 keer wakker worden bij het draaien.

Heb nog wel wat hoofdpijn maar kan altijd nog op tijd naar huis gaan. Zie het nog wel. Nadeel is wel dat mijn klusjes wel opstapelen als ik een paar dagen ziek ben maar dat krijg ik vanzelf wel weer weggewerkt.

Nitro, hoe is het met jou? Is de griep weer over?

Maak me trouwens geen zorgen hoor maar zat me ineens te bedenken hoe dat nu zou zitten met vruchtwater en grootte van kindje. Voel het goed bewegen en mijn buik ligt mooi op schema. Lijkt me wel raar als ik een kleiner kindje krijg dan Tim was bij de geboorte. Lijkt me toch al gek dat je een ander kindje krijgt dan de eerste. Kan me er niets bij voorstellen.

Cees, van de vorige ontsteking werd ik niet echt blij, dus dat wil ik nu echt wel voorkomen. Sneue is ook dat het zo snel komt soms, dat Tessel zich onwijs verslikt.

Hoezo zou je alleen vrijwillig op een kinderdagverblijf kunnen werken? Omdat je nog geen diploma's hebt?

Uwv is uiteindelijk wel geregeld, maar nu kreeg ik weer een boete omdat ik ze niet of niet tijdig op de hoogte zou hebben gesteld. Heb daar een bezwaarschrift op geschreven, want het klopt gewoon niet. Moet het bedrag van de ww wel terugbetalen, want daar had ik inderdaad geen recht op. Maar wat ik terug zou moeten betalen is minder dan het bedrag dat ik ontvangen heb, dus dat klopt gewoon niet. Maar ik heb nu in ieder geval officieel verlof, tot eind maart. Dus nu aan het solliciteren, had ik laatst een leuke functie gezien, was ik al te laat met reageren... Dat schiet er ook wel eens bij in nog, dat had ik niet verwacht. Maar misschien moet ik gewoon wat minder op het forum zitten

Marlee, nog iets gehoord van de kijkers?
Nope! Wel weer een aantal kijkers gehad, maar veel kijkers in orienterende (met puntjes) fase.

Hoop dat nu geen ontsteking wordt, klinkt heel erg pijnlijk
Ik meld me af voor de komende week, heb net Starters handboek van de belasting uitgeprint en daar ben ik wel ff zoet mee, zo'n 200 blz!!!!

Maar eerst Jesse maar naar bed, want die is beetje vervelend. En dan nog ff stukje ATWT (arme Jennifer)

Groetjesssssss
Is ze dood Cees??? (ik kijk 1 keer in de maand een kwartier en dan ben ik weer op de hoogt ) Ach, over een jaar of drie blijkt ze toch wel weer (nog) te leven of heeft ze een tweelingzus

Nitro, wat een schrik! En dat op Ella haar verjaardag. Hopelijk knapt je schoonvader snel helemaal op.

Vervelend Tieg, die dreigende ontsteking. Volgens mij is leeg laten drinken beter dan kolven, omdat je er met kolven toch altijd minder uithaald. Anders idd masseren en klein beetje kolven om de druk er af te halen.

Cees, pfff...dat is echt een vak apart he, voor jezelf starten. Fijn inspirerend leesvoer ook
tieg, lastig. Ik zou anders eerst een beetje de spanning eraf kolven zodat ze m beter kan aanhappen en goed kan drinken. Dan verslikt ze zich ws ook minder. En anders een keer per dag echt goed leegkolven. hoop dat het niet doorzeg!

marlee, ik leg vriend twee maanden voor z'n verjaardag een koopverbod af. En dan moet ie alles opschrijven. Zo ben ik afgelopen jaar toch aan watl euke cadeautjes gekomen.

Nico, hoe gaat t nu? is je hoofdpijn afgezakt?

Casy,dat is nog eens boeiend leesvoer! vind het wel spannend hoor. Jammer dat je niet in de buurt woont anders had ik wel twee kindjes voor je in de aanbieding.

Lau, alles goed met jou? hoe ver ben je nu? en loopt t allemaal lekker?

hier gematigd positieve berichten over schoonvader. ,maar t blijft afwachten.

En ik zelf ben nog snipverkouden, echt niet leuk meer en moe, maar toch maar aan t werk.

ga nog maar een kopje koffie halen.
Heerlijk zeg, twee slapende kinderen... Zou natuurlijk het lot kunnen tarten en zelf ook nog even gaan liggen, of eens even twee sollicitaties de deur uit doen. Denk dat ik het laatste maar doe, gecombineerd met forummen

Heb net beide borsten helemaal leeggekolfd, kwam 160 ml uit! Zoveel heb ik bij Daan nooit weten te kolven, volgens mij was de topper (eenmalig) toen zo´n 70 ml. Nu maar hopen dat Tessel niet te snel weer voor een voeding komt. Ach, en anders staat er wat in de koelkast

Balen Nitro, dat het met je schoonvader nog niet helemaal positief gaat. Verwachten ze nog meer infarcten, of is het eerst afwachten hoe hij van deze hersteld en wat de schade is? Positief iets: ook over een aantal jaar kunnen er nog verbeteringen optreden. Dat hebben we in ieder geval bij mijn vader ervaren.

Haha Lau, zo moet je inderdaad naar alle soaps kijken. Moet zeggen dat ik met het voeden overdag erg veel tv kijk... Anders is het voeden ook weer zo saai...

Nic, hoest met je hoofdpijn? Nog uit te houden?

Marlee, voor de opa´s en oma´s: knutselwerkjes en foto´s van Marius, doet het altijd goed Hier hebben we in het verleden ook al wel eens fruitboompjes cadeau gedaan. Tegenwoordig blijft het meer bij de boeken enzo. Voordeel is wel dat we cadeaus voor mijn ouders met mijn broer en zus samen doen, dus dan kun je met z´n drieën wat bedenken en ook nog wat meer besteden.

Ga nog even verder forummen, en maar eens een serieuze blik op de vacatures werpen die ik gevonden heb.
Haha tieg, ik keek ook veel tv maar sinds ik met 1 hand kan voeden en 1 hand kan forummen is het niet saai meer. wel beetje onpersoonlijk naar silvan toe, maar zo is hij ook weer op de hoogte!

ja lau ze is net (dus gister) heengegaan. heb dan ook weer krokodilletranen gehuild! en ik dacht ook al aan een tweelingzus. vin het wel jammer dat ze er uit is.

handboek gelaten voor wat t is, heel veel had ik al op internet gelezen. koop er wel een map voor, dan kan ik het tzt weer doorbladeren. heb nog wel gebeld of ik daadwerkelijk wel recht zou hebben op de aftrekposten, maar kwam er niet echt verder mee. dus vertrouw ik op het gob. die heb ik net gemaild dat ik met ze in zee ga, dus t wordt steeds echter! nu vriend nog een schop onder de kont geven. (+ die hij gister verdiende!)

Laat Ella en Milan maar waar ze nu zitten Nitro, want anders komen ze dagelijks met punkhaar thuis door het schrikdraad en stinken ze naar varkens!

Wat veel tieg!! ik kwam telkens maar tot 120.. al vond ik dat al heul veul...

Kadoos... heeft hork verpest, dus voor hem koop ik niet snel meer wat. voor de kidz wel.

Morgen weer zonder de jongens, kijken hoe ik mijn laatste verlofdag ga besteden. Boodschappen sowieso en wilde peuterbed gaan verven. Zal uiteindelijk wel weer dagje pc worden Ik wou dat ik iets in het achterhuis kon doen, zodat ik deze maand ontslag kan nemen
Cees, heb je al enig idee wanneer je ontslag kan gaan nemen dan?

Tieg, flinke opbrengst zeg, zeker omdat Tessel pas een maand oud is. Fijn dat het zo goed loopt.

Hoofdpijn is wel meegevallen vandaag. Niet echt storend. Vooral na te snel opstaan even last van maar verder viel het mee. Ga zo maar even lekker namen uitzoeken dus rustig aan doen. En bedenken wat ik morgen allemaal moet doen.

Nitro, vervelend dat er nog wisselende berichten komen over je schoonvader. Ben je de dag nog een beetje doorgekomen?

Marlee, jullie hebben al enorm veel kijkers gehad zeg. Wordt tijd voor een goed bod, dan ben je er klaar mee.

Ga nu (bijna) naar de bank. Nog even via de ak.
goeiemorge!
Goedemorgen allen!!

Kopje koffie???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven