Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
quote:_yellowlove_ schreef op 18 september 2011 @ 21:18:

Ik heb al echt lang niet meer gerummikupt.. we zitten op een 65% voor ja voor d emeet chat, als ik alles haal deze week ivm huiswerk,dan moe thet lukken Ik hops net zo lang rond tot je komt. En natuurlijk red je het. En dan is de meet een leuke beloning voor je!
Hopelijk red je het yellow. Lijkt me fijn je weer even te zien.

Ik ben ooit eens als stagaire naar een kampweek in Frankrijk met kinderen/jongeren die HIV besmet zijn. Deze week moesten wij organiseren en uitvoeren. Daar was ook een man die lachyoga gaf en iedere ochtend begonnen we de dag met een korte sessie. Tja ik ben altijd al erg gespannen geweest en kan me nooit laten gaan dus voor mij werkte het helemaal niet maar de anderen leken zich er wel goed bij te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Niet bijgelezen maar weltrusten
Ik ken djoj ook. fijn dat je het leuk hebt gehad chat. Hier lekker relax dagje gehad met vriend. Vakantie is bijna rond.

Voor iedereen een goede nacht.
Slaap lekker chooc.

Fijn dat je een lekkere dag gehad hebt. Enne heeerlijk dat de vakantie bijna rond is. Vietnam toch Sanne?
Welterusten all en Ibi succes morgen.

Volgend weekend de meet?? Wilde dat ik ook kon komen Volgende keer beter. Jullie zullen het vast gezellig hebben
Rotnacht gehad. Ga nu werken. Fijne dag gewenst!
Succes met je gesprek Ibi!!
Succes ibi!
Denk aan je Ieb. Succes!
@ IBI succes vandaag!

hier ook niet al te best geslapen ben meer dan 4x wakker geworden met keelpijn, welke er nog steeds is en ik ben echt schor.

En straks mag ik leuk naar de decaan op school :(
Iebs thinking of you..

Ben ik ook weer eens.

Spannend hoor Ibi, ik hoop dat je goed nieuws krijgt!

Ik ken geen Djoj

Sanne fijn vooruitzicht lekker op vakantie.

Chat, ik geloof niet in het Alexander concept. Beetje een naar gevoel bij, alsof ze een slaatje willen slaan uit zieke mensen. Ik moet trouwens de eerste ME patient nog vinden die een cursus kan volgen van 7 tot 5. Laat staan drie dagen :-)). Maar wel bedankt voor het meedenken hoor :-).

voor iedereen
Weet je al iets Ibi?

Mn oog viel er op Sabrina . Geen idee wat het inhield.
Hoe onderdruk je een paniekaanval!

Ik heb gevoel alsof er een steen op mijn borst ligt en er iets verschrikkelijks staat te gebeuren. Ademhalingsoefening helpt iets Ik weet dat dit gevoel terug blijft komen een gedachten is al voldoende om de paniek weer terug te krijgen.
Doorademen is de truc.

Zet je pinken en ringvingers tegen elkaar en spreid de rest van je vingers. Concentreer je op je vingers tegen elkaar en adem via je buik.

Komt goed
Die oefening zette gelijk de sluizen open maar het lucht wel op.

Thnx
Geen probleem
Afleiding; of denken dat het vanzelf over gaat en dat er niets ernstigs aan de hand is. Tenminste, dat is wat mij helpt.
Bankje

Gaat het nu wat beter?

Ben ook benieuwd hoe het gegaan is iebs
Contract niet verlengd. Vanaf morgen actief zoeken naar leuke vacatures en vanmiddag al op zoek gegaan naar al mijn diploma's en bewijzen van het volgen van de cursussen.
Iebs wat naar zeg

Wat een klotegedoe.. hebben ze nog een motivatie gegeven? krijg je wel goede referenties mee?

Wat vind ik dit erg om te horen zeg.. Ik had het je zo gegund
ja krijg goede referenties en een getuigschrift mee. Is puur wegens economische redenen ze zijn erg blij met me en vinden het heel vervelend. Maar ja daar komt geen brood van op de plank.
het is gewoon dit was het enige goede in mijn leven het enige wat ik wel kon doen ondanks alle shit. Heb het gevoel dat nu echt alles me is afgepakt.
Ah nee.. Djeez ik vloek dr van..

He mop toch..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven