The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Alle reacties Link kopieren
Dat kan nooit MrsS, dan moet je het sportkontje injecteren met een bende vet
Laters, dames. Ik ga met megablocks spelen en dan koken enzo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik hoop het zo, want de WWB trek ik niet....althans volgens de info die ik heb gekregen -en ook even bij instanties gecheckt heb- in een door mij gestart topic (oh, shit, moet ik nog op verder reageren) is de kans zeeeer groot dat ik dan moet stoppen met mijn opleiding.
Voor jezelf beginnen is altijd een goed plan, je kan ondertussen verder zoeken naar een baan eventueel

het is geen buikwand correctie, zeg hier liever niet wat dan wel, maar het herstel is idd lang, de arts had het over een jaar!
auw

Zeer pijnlijke operatie dacht ik, maar zijn goed gelukt.

(ik heb alleen een rug, die tot mijn benen doorloopt)
Oh, Mason is weer belangrijker dan ons?
Wow, Idalee, dat is heftig ! Een jaar herstel....weet je al wanneer je het wil laten doen ? (dat jaar herstel lijkt me dan niet echt bevorderlijk om een beslissing te maken)
Co geen idee hoe dat zit. Maar meestal moedigen ze het juist aan, opleidingen enzo

Wat doe je voor opleiding?
waarschijnlijk volgend jaar, maar na een paar maanden kun je wel al wat werken bvb, dus ik ga ervan uit dat ik gewoon weer 60 u per week aan t werk ben dan
Dat was idd het geval, alleen wordt nu de nadruk gelegd op uitstroom.
Hahaha, 60 uur maar ?

Moet je die eerste maanden ook in bed blijven liggen ?
leuke opleiding!

Nee, volgens mij hoef ik maar 1 a 2 weken in het ziekenhuis en ik gok op 3 weken alleen maar liggen en dan revalideren 2 maanden en daarna conditie opbouwen. Ik zie wel, echt voorspellen kun je het nooit.
Ik vind de opleiding niet meer zo leuk

Het toekomstige beroep wel, de pubers zijn fantastisch.

Helaas valt het niet te voorspellen. De revalidatie zou dan bestaan uit ?
ai, ben je al bijna klaar met de opleiding?

revalidatie is dan vooral conditie opbouwen etc. Het kan in zo'n centrum, maar ik denk dat ik het vanuit huis doe. Veel fijner en heb een goeie fysio
Na die twee weken ziekenhuis, lijkt me thuis ook veel fijner.

Als je dan nog achter de laptop kan, dan maakt dat die 5 weken beter door te komen.

Nog een jaar, maar dan heel heel hard werken, maar dat lukt me dus niet goed. Ben nu -dit moment - ook aan het ontwijken
AAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, dat voelt beter . Ik had net last van dove kinderen. Ik ga ze nu naar sport brengen.
hahaha, dank je, nu zijn wij doof door jou geschreeuw
Geef de instructeurs aan dat ze jouw kinderen moeten afpeigeren.

Dat als ze nog boe of bah kunnen zeggen, dat je ze dan nog een uurtje bij ze achterlaat. ;-')
Het voelt zo lekker als je de kinderen zo blij ziet, vooral Miniman. Ik zie hem zo weinig lachen. Ik ben nu even thuis. Het was voor mij net te koud op het veld
oh goed te horen Mefsie, is er al iets uit die onderzoeken van Miniman?
Nee, nog niet. Ik hoop deze week wat te horen, maar het kan ook volgende week zijn. Ik kan niet meer wachten. Ik wil NU weten wat met hem aan de hand is en wat we voor hem kunnen doen.
straks GTST, erna HNTM
Ik was echt ontroerd toen ik hem zag in de verte lachen. Ik kan niet beschrijven wat voor gevoel het is. Een kind hoort altijd vrolijk te zijn.
begrijp dat je moeder-geduld op is Mefs, maar helaas duren dat soort dingen altijd veel te lang. Wij vermaecken je wel in de tusschenteyd
ja stom he, kinderen wil je idd altijd aan het lachen maken. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Het moooie aan kinderen is dat ze heel flexibel zijn; grote kans dat Miniman dit later veel minder of helemaal niet ervaart als een vervelende periode. Dan moet er natuurlijk wel iets aan het probleem gedaan worden, maar goed, daar zijn jullie nu mee bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven