Mode & Beauty alle pijlers

Winterjas

19-09-2011 19:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou je nu al de winterjas aankunnen? Of word je dan als gek verklaard?
Jij wel.
Tuurlijk kun je hem nu al aan. Vraag me wel af wat je aandoet als het echt koud wordt.
Ik heb hem vanmorgen wel aan gehad. Lekker warm.
Tuurlijk kan je hem aan doen. Snap alleen niet waarom je nu al een winterjas aan zou willen. Hier was het vanmiddag 18 graden met een zonnetje. Zie hier soms mensen met een winterjas aan lopen terwijl het nog best lekker weer is, zijn wel altijd dezelfde soort types.

Of heb je het over de ochtenden? Dan kan het idd best fris zijn.
Het is al erg koud 's morgens, maar ik heb het ook altijd heel snel koud. Alleen zie nog geen mensen met een winterjas aan dus vroeg het mij af.
Het is hier 20 graden. Dus waarom zou je?
Wat voor types bedoel je? De 'woonwagenkamp' mensen?
Ik heb de mijne voor het eerst aangehad op 3 september. Maar ik ben ook een koukleum. In de winter komt er een thermo-broek bij, hoofdband (ipv muts, véél beter), handschoenen en een dikke sjaal.

Dus op je vraag:

Ja, dat kan, gewoon doen als jij het wilt.
quote:itsssme schreef op 19 september 2011 @ 19:11:

Wat voor types bedoel je? De 'woonwagenkamp' mensen?Ik denk meer kouwelijke types.....
quote:itsssme schreef op 19 september 2011 @ 19:11:

Wat voor types bedoel je? De 'woonwagenkamp' mensen?Hebben tenslotte nog 3 kilometer knálroze stof liggen, mét verlichting zelfs en ronddraaiende vlinders. Die vlinders kun je vervangen door bijv. een ijsbeer of een pinguin, om je jas hélemaal up-to-date te maken.
quote:wifra98 schreef op 19 september 2011 @ 19:14:

[...]

Hebben tenslotte nog 3 kilometer knálroze stof liggen, mét verlichting zelfs en ronddraaiende vlinders. Die vlinders kun je vervangen door bijv. een ijsbeer of een pinguin, om je jas hélemaal up-to-date te maken. Pauper, een beetje sleep is 7 meter lang......
Ik heb hem vanochtend op de fiets ook aangedaan. Het was 10 graden buiten. Voor mij te koud voor de zomerjas. Net op de fiets terug was het inderdaad een beetje te warm... En ik zag idd ook nog niemand met een winterjas.
quote:SeptemberGirl schreef op 19 september 2011 @ 19:13:

[...]

Ik denk meer kouwelijke types.....

Waar komen woonwagenbewoner ineens vandaan?
Ik liep vanmiddag lekker zonder jas, heerlijk weer, zonnetje...zag ik een stel meiden lopen met een dikke gewateerde winterjas met bontkraag. Zag er wel gek uit hoor.

Ik vind het eerlijk gezegd nog te vroeg. Juist voor deze fase zijn de 'tussenjassen' bedacht.
ik had vandaag mijn slippers nog aan.. het was lekker weer.

Het is dan ook nog zomer.

Stel persoonlijk het dragen van winterkleren zo lang mogelijk uit. Maar als je het koud hebt zou ik lekker een warme jas aantrekken.
Hier was het vanmorgen 7 graden, heel erg koud. Nu ging ik met de auto dus heb ik er geen last van maar op de fiets zou je dan echt wel een winterjas aan moeten, anders is het te koud!

En het lijkt mij eigenlijk ook wel een beetje een gek gezicht als je mensen ziet lopen met een jas met een dikke bontkraag.
Waarom niet? Bij ons op school heeft iemand het hele jaar door de winterjas aangehouden? Wij stonden in onze jurkjes, slippers etc. op de kinderen te wachten en zij loopt voorbij in haar winterjas.

Ik moet zeggen afgelopen week op de fiets in de vroege ochtend was wel fris hoor. Een tussenjas is dan wel een goede optie.
Klopt maar ik heb altijd zoiets van; ik ga geen tussenjas kopen want hij is toch maar voor even.

Haha echt tuorrebout? Dat is wel raar van die persoon.
Ligt eraan wat voor een jas het is. Mensen die nu al met een jas met bont eraan lopen vind ik niet zo fraai. Of je moet een eskimo zijn, dan kan het weer wel.
Het is geen lange jas. Gewoon een korte. Geen bont enz eraan. Wel heel dik. Maar ik denk dat ik nog maar paar weekjes wacht! En als het echt te koud word dan doe ik hem aan
Ik zie al weken regelmatig mensen in een winterjas lopen, vaak compleet met bontkraag.

Tja.... ieder zijn lol.
Ik heb in augustus voor het eerst een tussenjas/herfstjas gekocht. En daar ben ik erg blij mee. Goede investering geweest (het ding koste wel 45 euro bij de C&A ) Het is gewoon een heel dun winterjasje. Voor 's ochtends prima te doen. Ik ga om 10 over half 7 de deur uit, naar het station, overstappen en dan nog een stuk lopen. Is het 's middags erg warm? Dan doe ik de jas gewoon open. Of uit natuurlijk.
Ik heb overdag nog geen jas aan. 'smorgens wel een heel dun windjasje.

Ik heb nog een dunne wollen jas voor als het kouder wordt, en een leren mantel voor de winter
Nou, een tussenjas heb je eigenlijk heel vaak aan. Je moet er dan eentje kopen die je in het voorjaar aankunt, en dus in het najaar.

En daarbij kun je hem aan met koud zomerweer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven