Overknee laarzen
dinsdag 20 september 2011 om 12:05
Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie zwarte leren laarzen tot over de knie. Helaas is er met elk paar dat ik tegenkom wel wat mis, er zitten frutseltjes of ritsjes op, de hakken zijn lelijk of ordinair of ze glimmen te erg. Ik ben namelijk een enorme zeikerd. Wie heeft er zin om mee te denken? Er mag best een hogere hak aanzitten, en ze moeten strak zitten. Dit is het idee:
dinsdag 20 september 2011 om 12:12
quote:Aapislief schreef op 20 september 2011 @ 12:07:
Mogen ze ook suede zijn??
Bij de Manfield hebben ze mooie zwarte overknee laarzen met een hak, alleen dan wel suede.
(Tenm. ik ben er helemaal weg van )
Het liefst leer, maar als je deze bedoelt vind ik ze qua model wel helemaal goed. Zeker onthouden.
Mogen ze ook suede zijn??
Bij de Manfield hebben ze mooie zwarte overknee laarzen met een hak, alleen dan wel suede.
(Tenm. ik ben er helemaal weg van )
Het liefst leer, maar als je deze bedoelt vind ik ze qua model wel helemaal goed. Zeker onthouden.
dinsdag 20 september 2011 om 13:46
Brigitte is niet ordinair, maar ze poseert overduidelijk voor een sexy foto op het plaatje. Vraag me daarom af hoe leuk zulke laarzen bij normale -niet brigitte- mensen staan en wat je er bij aantrekt. Misschien als je de rest van je kleding simpel houdt én de laarzen vooral niet te strak zitten? Ik zag net een klein meisje lopen met bruine laarzen tot iets boven de knie en verder een strakke spijkerbroek. Totaal rolmopseffect..