Overknee laarzen
dinsdag 20 september 2011 om 12:05
Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie zwarte leren laarzen tot over de knie. Helaas is er met elk paar dat ik tegenkom wel wat mis, er zitten frutseltjes of ritsjes op, de hakken zijn lelijk of ordinair of ze glimmen te erg. Ik ben namelijk een enorme zeikerd. Wie heeft er zin om mee te denken? Er mag best een hogere hak aanzitten, en ze moeten strak zitten. Dit is het idee:
dinsdag 20 september 2011 om 14:14
dinsdag 20 september 2011 om 14:21
Gaaf!
Ik heb nu ook mijn overknees aan, zwart suede. Vorig jaar gekocht bij Omoda. Overknees kunnen hoerig staan, maar ook heel classy. Het is maar net hoe je ze draagt. Ik heb 2 paar (zwarte en donkerblauwe, beide suede) en vind ze prachtig.
Zalando is ook zeker betrouwbaar, shop er ook weleens!
Succes!
Ik heb nu ook mijn overknees aan, zwart suede. Vorig jaar gekocht bij Omoda. Overknees kunnen hoerig staan, maar ook heel classy. Het is maar net hoe je ze draagt. Ik heb 2 paar (zwarte en donkerblauwe, beide suede) en vind ze prachtig.
Zalando is ook zeker betrouwbaar, shop er ook weleens!
Succes!
woensdag 21 september 2011 om 07:45
Oooh ik blijf ze maar mooi vinden, vooral in suede. Helaas val ik wel in de categorie lichtblond haar, op 1 jaar na 50 en niet al te groot. Het mag dus niet. Jammer blijft het wel.
Toen ik een jaar of 15 was waren ze ook ook helemaal in maar toen mocht ik ze niet van mijn moeder. Nu mag het niet van de modepolitie. Wat eenpech.
Toen ik een jaar of 15 was waren ze ook ook helemaal in maar toen mocht ik ze niet van mijn moeder. Nu mag het niet van de modepolitie. Wat eenpech.