3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
dinsdag 20 september 2011 om 12:50
hey vil, wat fijn dat ze naar school gaat....
Ik weet niet of progeria kan voorkomen bij hamster, t is wel een veel voorkomend probleem bij knaagdieren, dat ze last hebben van hun tandjes.
Van het huis nog niks gehoord, wat dus net zo positief als negatief kan zijn
baan zoeken is een ramp, de ene afwijzing na de ander.... Maar vandaag weer twee reacties geplaatst...
Ik weet niet of progeria kan voorkomen bij hamster, t is wel een veel voorkomend probleem bij knaagdieren, dat ze last hebben van hun tandjes.
Van het huis nog niks gehoord, wat dus net zo positief als negatief kan zijn
baan zoeken is een ramp, de ene afwijzing na de ander.... Maar vandaag weer twee reacties geplaatst...
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 20 september 2011 om 14:44
pfff...
Vriendin van mij met wie ik in de zomer op vakantie was (samen met drie vrienden) heeft tegen een van die vrienden gezegd dat als ik een probleem heb niet bij haar aan hoef te komen omdat ze genoeg heeft aan haar zelf en geen zin heeft in depri vriendinnen en dat terwijl ik haar net uit de put heb geholpen!
Vriendin van mij met wie ik in de zomer op vakantie was (samen met drie vrienden) heeft tegen een van die vrienden gezegd dat als ik een probleem heb niet bij haar aan hoef te komen omdat ze genoeg heeft aan haar zelf en geen zin heeft in depri vriendinnen en dat terwijl ik haar net uit de put heb geholpen!
dinsdag 20 september 2011 om 14:55
Lekkere vriendin mot.. Maarrrr je hebt het viavia. Pas op daarmee he.. Da's mijn tip.. Bel haar op, stuur een mail, ping whatever dat je iets hebt gehoord en dat wil verifieren.
En het kan he. Toen ik teveel aan mijn hoofd had, kon ik er niks bijhebben. Zullen mn vrienden niet leuk hebben gevonden maar er zat niks anders op.
Vil he wat rot. En nog jong ook
En het kan he. Toen ik teveel aan mijn hoofd had, kon ik er niks bijhebben. Zullen mn vrienden niet leuk hebben gevonden maar er zat niks anders op.
Vil he wat rot. En nog jong ook
dinsdag 20 september 2011 om 15:06
Chooc, ze heeft het ongeveer zo tegen mij gezegd, alleen die vriend heeft het duidelijk gemaakt hoe ze het tegen hem had gezegd.
Ennuh, ik kan haar langer, en zo heel veel heeft ze niet aan haar hoofd. T is gedeeltelijk zelfzuchtigheid. Dat zegt iedereen die haar kent
Ennuh, ik kan haar langer, en zo heel veel heeft ze niet aan haar hoofd. T is gedeeltelijk zelfzuchtigheid. Dat zegt iedereen die haar kent
dinsdag 20 september 2011 om 18:39
Aaah Vil, gecondoleerd. Jullie waren zo gek op dat hamstertje.
Veer, fijn iets van je te horen. Echt waar, ik zat vanmorgen nog aan je te denken en vroeg me af hoe je het daar hebt.
Mal, ook vriendinnen komen en gaan in het leven. De echte blijven bij je, ongeacht wat. Maar vervelende situatie.
Bankje, voor mij geen gouden koets. Veel te druk. Zie Bea trouwens geregeld (als ze langs huis of kantoor rijdt. We zijn zowat buren....).
Ik was wel in de stad vanmiddag. Op laarzenjacht. Niks, niks niks totdat ik DE laarzen zag. Natuurlijk waren ze ver boven mijn budget (300). Echt balen. Want nu vind ik echt niks meer.