Servies

20-09-2011 12:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben aan het sparen voor een servies. Nu heb ik een hele leuke gezien van stapelgoed:

Ik vind dit echt een supermooi/leuk servies. Nu vroeg ik me eigenlijk af of er nog meer van zulk soort serviezen zijn (ik ben namelijk niet zo'n zoekwonder ) en of dit een duur servies is of dat het wel normale prijzen zijn. Ik heb echt geen idee

Alvast bedankt voor het meedenken/zoeken..
quote:borderwalk schreef op 20 september 2011 @ 12:34:

Ik kan me voorstellen dat dit landelijke servies misschien jouw smaak is:

http://countryfield.nl/#/servies/1Ja, dat is wel heel mooi.
Ik vind het geen mooi servies, vind het te tuttig.

Ik zie er geen prijzen bij staan, dus weet niet of het te duur is.

Maar als ik jou was zou ik even een rondje maken langs verschillende winkels (Hema, V&D, Xenos, Blokker, Ikea, etc,) zodat je kunt vergelijken.

Als het je eerste servies is en je hebt nog geen huis, zou ik er echt niet te veel geld aan uit geven. En wil je echt een servies, in alles van dezelfde stijl?
Bij de bijenkorf hebben ze ook vaak prachtig servies. Als ik echt iets zou willen gaan sparen zou ik gaan voor een bekend merk dat me aanspreekt. Bijvoorbeeld van serviezen van Iittala vind ik dat er veel mooie zijn en dat ze vaak ook onderling te combineren zijn.
Ik heb een combinatie van het vt wonen servies en Ikea gewoon standaard wit.

Daarnaast juist allerlei vormen en kleuren schalen en bakjes. Zodat het niet zo steriel wordt.
quote:borderwalk schreef op 20 september 2011 @ 12:34:

Ik kan me voorstellen dat dit landelijke servies misschien jouw smaak is:

http://countryfield.nl/#/servies/1Is idd ook een erg mooi servies, dankje voor de link
Ik vind dat Jet ook mooie serviezen heeft. Wij hebben het c'est la vie servies. Gekocht van het geld voor ons huwelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven