Stom!
zondag 11 september 2011 om 14:17
dinsdag 20 september 2011 om 21:24
Dit is pas 'n stom antwoord!
Hartelijk dank voor uw reactie. De warme Apple-pie en Brownie zijn uit het assortiment genomen omdat deze producten relatief weinig verkocht werden. Om die reden is het product vervangen door andere bijgerechten voor bij de koffie of als dessert.
Ik hoop u hiermee te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
McDonald's Nederland B.V.
En dat op mijn hele relaas waarom warme appeltaart en de brownies zo enorm gemist worden....
Hartelijk dank voor uw reactie. De warme Apple-pie en Brownie zijn uit het assortiment genomen omdat deze producten relatief weinig verkocht werden. Om die reden is het product vervangen door andere bijgerechten voor bij de koffie of als dessert.
Met vriendelijke groet,
En dat op mijn hele relaas waarom warme appeltaart en de brownies zo enorm gemist worden....
dinsdag 20 september 2011 om 23:58
quote:Liezze schreef op 20 september 2011 @ 21:24:
Met vriendelijke groet,
En dat op mijn hele relaas waarom warme appeltaart en de brownies zo enorm gemist worden.... Zeker een stom antwoord.
Met vriendelijke groet,
En dat op mijn hele relaas waarom warme appeltaart en de brownies zo enorm gemist worden.... Zeker een stom antwoord.
zaterdag 24 september 2011 om 17:18
Stom dat ik zulke grote borsten heb. Vaak passen leuke jurkjes en truitjes niet. * Maar niet stom dat ik ondanks dat toch geslaagd ben vandaag *
Stom dat ik bij de kassa stond en de mevrouw die al klaar was mijn boodschappen in haar kar deed.
En zij niet wou geloven dat het MIJN boodschappen waren.
Na veel gedoe kwam ze tot inzicht maar een sorry kon er niet vanaf.
Stom dat ik bij de kassa stond en de mevrouw die al klaar was mijn boodschappen in haar kar deed.
En zij niet wou geloven dat het MIJN boodschappen waren.
Na veel gedoe kwam ze tot inzicht maar een sorry kon er niet vanaf.
Het gras aan de overkant is niet groen.
zaterdag 24 september 2011 om 17:31
zondag 25 september 2011 om 12:38
- stom dat ik nog rekeningen van vorige maand met het geld van volgende maand moet betalen, zo blijf je achter de feiten aan strompelen (yay voor kinderbijslag, dat dekt het enigszins).
- stom dat ik niet meer uren krijg op mijn werk
- stom dat mijn man al 4 jaar geen loonsverhoging heeft gehad
- stom dat ik ongesteld moet worden en me daarom zo somber over de financien voel en ik best weet dat het daaraan ligt maar toch blijf ik me kut voelen.
- stom dat ik niet meer uren krijg op mijn werk
- stom dat mijn man al 4 jaar geen loonsverhoging heeft gehad
- stom dat ik ongesteld moet worden en me daarom zo somber over de financien voel en ik best weet dat het daaraan ligt maar toch blijf ik me kut voelen.
zondag 2 oktober 2011 om 14:57
Stom dat ik niet lekker op blote voeten in huis kan rondlopen zonder dat ze onaantrekkelijk paars en koud worden. Het is potdorie 24 graden in huis!
Stom dat zo'n geweldige 3 dwaze dagen-aanbieding hetzelfde kost als de normale prijs bij Bart Smit.
Stom dat mijn ontzettend leuke mini eenhoorn toch niet in de nieuwe stal kan bij Farmville. Andere eenhoorns kunnen er wel in.
Stom dat ik binnen een paar minuten 3 stomme dingen weet te bedenken!
Stom dat zo'n geweldige 3 dwaze dagen-aanbieding hetzelfde kost als de normale prijs bij Bart Smit.
Stom dat mijn ontzettend leuke mini eenhoorn toch niet in de nieuwe stal kan bij Farmville. Andere eenhoorns kunnen er wel in.
Stom dat ik binnen een paar minuten 3 stomme dingen weet te bedenken!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 2 oktober 2011 om 15:28
quote:roge7 schreef op 02 oktober 2011 @ 15:13:
Stom dat ik vrijdag ga trouwen en het bagger weer gaat worden
Ach, terwijl het vandaag (en gisteren, en eergisteren, en morgen...) zulk mooi weer is... Kan me voorstellen dat je een tikkie baalt.
Toch een hele fijne dag hoor, dat gaat vast lukken!
En dan nog eentje in de categorie stom:
Stom dat de auto naast mij bij de supermarkt zó strak naast me geparkeerd stond, dat ik ongeveer 34 keer* moest steken voor ik uit het vak was. En dat met de temperatuur van vandaag, in een auto zonder airco.... Het zweet gutste uit al m'n kieren.
Let wel: de parkeerplaats was láng niet vol.
* Het kan ook iets minder zijn geweest, maar doordat ik bevangen was door de hitte kon ik niet goed meer tellen.
Ach, terwijl het vandaag (en gisteren, en eergisteren, en morgen...) zulk mooi weer is... Kan me voorstellen dat je een tikkie baalt.
En dan nog eentje in de categorie stom:
Stom dat de auto naast mij bij de supermarkt zó strak naast me geparkeerd stond, dat ik ongeveer 34 keer* moest steken voor ik uit het vak was. En dat met de temperatuur van vandaag, in een auto zonder airco.... Het zweet gutste uit al m'n kieren.
Let wel: de parkeerplaats was láng niet vol.
* Het kan ook iets minder zijn geweest, maar doordat ik bevangen was door de hitte kon ik niet goed meer tellen.
zondag 2 oktober 2011 om 15:43
zondag 2 oktober 2011 om 15:48
"quote: roge7 schreef op 02 oktober 2011 @ 15:13 :
Dank je!! Daar ben ik van overtuigd!!
Blijf gewoon stiekem hopen op geen regen
Dank je!! Daar ben ik van overtuigd!!
Blijf gewoon stiekem hopen op geen regen
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:18
Stom dat de werklui in onze straat hun busje een kwartier lang aan laten terwijl ze er niet inzitten, vervolgens 20 meter ermee gaan rijden en dan wel uitzetten
Stom dat ik nooit genoeg geld heb en zuinig leef
Stom dat ik geen vacature voor mijn werkveld kan vinden. Stom dat die er wel zijn 200 km verder op.
Stom dat ik nooit genoeg geld heb en zuinig leef
Stom dat ik geen vacature voor mijn werkveld kan vinden. Stom dat die er wel zijn 200 km verder op.
woensdag 5 oktober 2011 om 15:36
Stom dat mijn leidinggevende een lievelingetje heeft die niks verkeerd kan doen.
Stom: hondenpoep en baasjes die de andere kant opkijken
Stom: Amanda Krabbé
Stom: wel op het vrijgezellenfeest uitgenodigd worden, maar op de bruiloft alleen naar het feest 's avonds mogen komen (in tegenstelling tot de andere vrijgezellenfeestgangers)
Stom: Uggs, Birckenstocks, Crocs
Stom dat als je een pak pap openmaakt, de pap gaat ronddwarrelen
Stom: hondenpoep en baasjes die de andere kant opkijken
Stom: Amanda Krabbé
Stom: wel op het vrijgezellenfeest uitgenodigd worden, maar op de bruiloft alleen naar het feest 's avonds mogen komen (in tegenstelling tot de andere vrijgezellenfeestgangers)
Stom: Uggs, Birckenstocks, Crocs
Stom dat als je een pak pap openmaakt, de pap gaat ronddwarrelen