Mijn allereerste topic!
dinsdag 20 september 2011 om 23:28
Verder heb ik niet zoveel te vertellen, anders had ik wel eerder een topic geopend. Maar vanavond is het voor een goed doel, of liever ter vervanging van slapende moderatoren. Ben eigenlijk met een werkstuk voor de universiteit bezig, maar na drie uur nonstop (okee, okee - en drie glazen rode wijn) is de concentratie soïso* wat verzwakt.
*) Jullie zien het: weliswaar mijn eerste topic, maar meeleeservaring genoeg!
Ik wens iedereen een rustige en fijne avond!
*) Jullie zien het: weliswaar mijn eerste topic, maar meeleeservaring genoeg!
Ik wens iedereen een rustige en fijne avond!
dinsdag 20 september 2011 om 23:33
dinsdag 20 september 2011 om 23:33
dinsdag 20 september 2011 om 23:41
Ja, jou kom ik inderdaad wel eens tegen Georgette.
Ik denk ook dat ik al minstens acht jaar aan het meelezen ben.
Als je maar vaak genoeg reageert, luistert er vast wel eens iemand naar je goede adviezen
Trouwens, gelukkig maar dat hier zoveel verstandige vrouwen zitten, dan kan ik af en toe op mijn handen blijven zitten (vooral op mijn werk, waar ik niet kan inloggen op Viva!) (gelukkig maar) (voor mijn werkgever) (die is zo gek nog niet)
Ik denk ook dat ik al minstens acht jaar aan het meelezen ben.
Als je maar vaak genoeg reageert, luistert er vast wel eens iemand naar je goede adviezen
Trouwens, gelukkig maar dat hier zoveel verstandige vrouwen zitten, dan kan ik af en toe op mijn handen blijven zitten (vooral op mijn werk, waar ik niet kan inloggen op Viva!) (gelukkig maar) (voor mijn werkgever) (die is zo gek nog niet)
dinsdag 20 september 2011 om 23:43
quote:Madhe schreef op 20 september 2011 @ 23:39:
Beter, zo'n topic.
En vertel eens over je relatie? Het is ten slotte de relatiepijlerT, of begin je je erg verbonden te voelen met je studieboeken?Ja, hier lees ik het vaakst! Maar vooral om te beseffen hoe goed ik het toch heb thuis! Ben alweer vijf jaar getrouwd en nog steeds tevreden! Sinds ik weer aan de pil ben (was na bevalling ruim een jaar pilloos) is mijn seksleven ook weer top, dus ik kan werkelijk niet klagen.
Beter, zo'n topic.
En vertel eens over je relatie? Het is ten slotte de relatiepijlerT, of begin je je erg verbonden te voelen met je studieboeken?Ja, hier lees ik het vaakst! Maar vooral om te beseffen hoe goed ik het toch heb thuis! Ben alweer vijf jaar getrouwd en nog steeds tevreden! Sinds ik weer aan de pil ben (was na bevalling ruim een jaar pilloos) is mijn seksleven ook weer top, dus ik kan werkelijk niet klagen.
dinsdag 20 september 2011 om 23:53
quote:wifra98 schreef op 20 september 2011 @ 23:51:
Weest welkom!
Dankje!
Zit nu mijn eigen topic te spammen, maar hé, ben bij het vierde glas wijn en ik begin langzaamaan gezellig te worden. Niet dat iedereen nu gaat slapen!
(Hoewel het gevaar c.q. de oorspronkelijke aanleiding voor dit topic geweken lijkt te zijn?)
Weest welkom!
Dankje!
Zit nu mijn eigen topic te spammen, maar hé, ben bij het vierde glas wijn en ik begin langzaamaan gezellig te worden. Niet dat iedereen nu gaat slapen!
(Hoewel het gevaar c.q. de oorspronkelijke aanleiding voor dit topic geweken lijkt te zijn?)