Gezondheid alle pijlers

goedkope ontspanning

21-09-2011 11:46 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Werk is weer begonnen, de vroege tijden komen langzaam weer in je ritme en de stress slaat op sommige momenten weer toe.. Wat doe je eraan?

Een lekker dagje ontspanning is ontzettend belangrijk voor mij, maar kost eigenlijk handevol met geld..

Iemand enig idee waar je lekkere, maar toch goedkope ontspanning kunt krijgen
Wat versta jij onder onstpanning?

Een dagje wandelen op de veluwe met een kopje warme chocolademelk is hartstikke onstapnnend, maar kost geen drol bijvoorbeeld.
euhhhh. Ontspanning kost geld???

Doe een fles drinken, een boterham en een verrekijker in je tas en ga lekker wandelen.
ja haha ik bedoelde mee een dagje spa ofzo.. Er even lekker tussen uit
vakantieveilingen staan veel welness dingetjes op, dagjes uit etc. en vooral vroeg in de ochtend kun je daar goedkoop wat dingetjes wegkapen.
Ik ga graag een dagje naar de sauna, ook wel in mijn eentje. Ben dan zo'n 40 euro kwijt voor entree en wat te drinken, eet 's avonds gewoon thuis. Boek mee, beetje zwemmen, beetje luieren, tukkie doen op een relaxstoel..

Vind ik prima te doen voor een hele dag. Maarja, ik kan niet in jouw portemonnee kijken dus wie weet is dit voor jou wel veel te duur.

En wat de anderen ook opperen: ga lekker door de natuur lopen of fietsen. Haal een (gratis) stadswandeling bij de VVV of van internet van je eigen stad of een stad dichtbij.

Koop een legpuzzel bij de kringloop.

Ga naar de bieb en haal boeken over onderwerpen waar je nog nooit wat over hebt gelezen, kinderboeken uit je jeugd, een dikke pil en kruip met het boek en een pot thee op de bank.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik neem aan dat je op de hoogte bent van allerlei kortingsbonnen voor sauna's enzo?

Verder denk ik dat je je definitie van ontspannen/er even lekker tussenuit wat moet aanpassen. Beide dingen kunnen ook bereikt worden door o.a die wandeling op de hei of gewoon lekker thuis zijn met de stekker uit de telefoon en internet met een goed boek en een lekker kopje thee.
Gewoon in bos, hei of duinen gaan wandelen. Kost niks (behalve als je er ook 'n restaurantje aan wil plakken)

En gewoon lekker thuis op de bank hangen met vriendin dvdtjes kijken met hapje en drankje erbij.
Wat voor mij erg goed werkt is jam/chutneys/relishes maken of pesto bijvoorbeeld. Kost niet veel, alleen groenten en fruit en een paar potjes. Je bent er zo de halve dag mee bezig en je hebt ook nog een lekker resultaat! Bovendien zijn potjes zelfgemaakte jam enzo een heel leuk kadootje, 3 vliegen in 1 klap dus!
Ga ik nu een hoop shit over me heen krijgen...?

Een lekkere (solo) vrijpartij inclusief orgasme! Gratis en heeeel ontspannend!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Goeie film kijken, wijntje erbij, klaar.
quote:mali30 schreef op 21 september 2011 @ 12:02:

Ga ik nu een hoop shit over me heen krijgen...?

Een lekkere (solo) vrijpartij inclusief orgasme! Gratis en heeeel ontspannend! Ik ben een beeldenker en van deze post krijg ik hele vieze plaatjes op mijn netvlies....
@supersas09

Laat die beelden voor je werken...

Zoek de ontspanning op hahahaha
Ik denk dat supersas doelde op die hoop shit over je heen
Nou super top iedereen! Ik ga dan maar is snel een wandeling maken!
Of maak van je badkamer een mini spa, koop zo'n relax cd (marktplaats of van internet) haal gezichtmaskertjes en scrubjes (of maak z zelf van natuurlijke ingredienten), geurkaarsjes erbij en verwennen maar. Lekkerste is als je een bad hebt maar misschien heeft een vriendin een bad(kamer) die je kan inpikken voor een paar uur?
quote:Doperwt schreef op 21 september 2011 @ 13:27:

Of maak van je badkamer een mini spa, koop zo'n relax cd (marktplaats of van internet) haal gezichtmaskertjes en scrubjes (of maak z zelf van natuurlijke ingredienten), geurkaarsjes erbij en verwennen maar. Lekkerste is als je een bad hebt maar misschien heeft een vriendin een bad(kamer) die je kan inpikken voor een paar uur?hahaha dit vind ik geniaal! ga ik zeker doen! thanks voor de tip!
Haha murdoch, misschien heb je wel helemaal gelijk
Vroeg naar bed met een goed boek (bieb) of een leuke film (op tv)?
Ik vind koken en bakken erg ontspannend, en ook het uitzoeken van recepten van te voren en lekker door een supermarkt struinen zonder haast.

Verder ontspannend:

- nagels lakken

- in de tuin bezig zijn

- in bad liggen met een fijn muziekje op en alle cremetjes die ik heb gebruiken

- de sauna in (ik werk in een sauna dus mag zovaak ik wil, dat dan weer wel)
Wat voor mij werkt, is heerlijk zwemmen in een (helaas, nu het winter is) binnen zwembad. In de zomermaanden heerlijk buiten. Nu denken de meesten, dat is koud, maar dat valt reuze mee. Als je althans zelf een beetje een doorzetter bent. Trouwens sommige zwembaden hebben vaak ook een kleine sauna en nog meer warme mogelijkheden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven