3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
woensdag 21 september 2011 om 18:13
Ik ken teveel mensen...veels te veel. Elke avond ben ik volgeboekt en nu ben ik zelfs op het punt gekomen dat ik niet eens ergens heen kan lopen (ik woon in het centrum) zonder dat iemand me om de nek vliegt en meetrekt voor lunch/koffie/bier/enz. Pfffff... En weet je wat ook leuk is, ze zijn ook nog eens allemaal een keer jarig! En dat onthoudt Minny niet, niet bij zoveel mensen althans. En dan maken ze kinderen, die verdorie ook nog eens jarig zijn, wat Minny vergeet uiteraard. En dan zijn ze niet blij...zucht...
Maar ja, ik vind ze allemaal leuk, dus schrappen is ook geen optie
Maar ja, ik vind ze allemaal leuk, dus schrappen is ook geen optie
woensdag 21 september 2011 om 18:51
quote:_minny schreef op 21 september 2011 @ 18:49:
Heuj Friez en Vilma
Ja is wel gezellig inderdaad. Ook wel leuk om ergens binnen te lopen en dat er allemaal bekenden zijn om mee te praten. Maar vriendschappen hebben ook onderhoud nodig en daar zit m de kneep...
Groeps MSN
Daar vang je veel vliegen mee in één klap
Heuj Friez en Vilma
Ja is wel gezellig inderdaad. Ook wel leuk om ergens binnen te lopen en dat er allemaal bekenden zijn om mee te praten. Maar vriendschappen hebben ook onderhoud nodig en daar zit m de kneep...
Groeps MSN
Daar vang je veel vliegen mee in één klap