Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
Doen alsof je een diva bent?

Hoe werkt dat en hoe moet zij zich dan volgens jou gedragen?

En meestal is het de buitenwereld die iemand een diva noemt i.p.v. de persoon zelf.

Maar Ronnie vertel, wat is jouw frustratie?

Jij of je man/vriend/neef/buurman/oom/broer is bouwvakker en heeft bij haar moeten klussen? En jij/jullie kunnen het niet hebben dat daar misschien meer geld binnenkomt dan bij jullie? Is dat het geval? Of zit ik er totaal naast?
Waarom moet Ronnie een frustratie hebben? Ze geeft slechts aan dat ze vindt dat Conny kapsones heeft en dat is haar goed recht toch?
Ik heb nog eens over deze situatie nagedacht en volgens mij is het mogelijk dat Constanza zowel een aandachtsgeile ordinaire dievegge is als iemand die wellicht de waarheid spreekt over haar rare opvoeding.

Het is namelijk niet nodig om 100% perfect te zijn bij het spreken van de waarheid, dus ik hou die optie voor mezelf toch open, net als bij die labiele dame en Martijn Krabbé.
quote:hipslala schreef op 21 september 2011 @ 16:11:

Doen alsof je een diva bent?

Hoe werkt dat en hoe moet zij zich dan volgens jou gedragen?

En meestal is het de buitenwereld die iemand een diva noemt i.p.v. de persoon zelf.

Maar Ronnie vertel, wat is jouw frustratie?

Jij of je man/vriend/neef/buurman/oom/broer is bouwvakker en heeft bij haar moeten klussen? En jij/jullie kunnen het niet hebben dat daar misschien meer geld binnenkomt dan bij jullie? Is dat het geval? Of zit ik er totaal naast?

Uhhhhhhhh hoezo moet ik een frustratie hebben, raak jij zelf zo gefrustreerd van dit soort type's dan?
quote:iris1969 schreef op 21 september 2011 @ 17:10:

Waarom moet Ronnie een frustratie hebben? Ze geeft slechts aan dat ze vindt dat Conny kapsones heeft en dat is haar goed recht toch?
Geef mij maar Patries die doet zich niet beter voor dan ze is.
Of Patty.
quote:hipslala schreef op 21 september 2011 @ 15:05:

Dat Connie prostituee is geweest weten best veel mensen. Dat maakt haar niet een slecht mens.

Dat wist ik niet. Heftig zeg.
Ik vind Conny een leuk mens. Ieder huisje heeft zn kruisje. Mijn kinderen zouden nu ook al een boek over ons gezin kunnen samenstellen waar Nederland van zou smullen. Overal gebeurt nl. wel iets. Dat geeft niemand het recht om dat uit de doeken te doen.

Feit blijft dat mevr. Constanza heeft gestolen van haar ouders. De redenen interesseren me niet.....
quote:ronniemitchel schreef op 21 september 2011 @ 14:40:

[...]

Nah iemand die haar badkamer tegen een spot prijsje wil laten verbouwen en dus heren in neglige ontvangt en vermaakt is niet plat of ordinair?, oh nee dan ben je plat gezegd gewoon een hoer, jammer voor connie dat er zoveel mensen zijn die haar nog wel kennen en tevens ook haar verleden Ik ken haar verder niet en kan daar dus ook niet over oordelen. Feit blijft wel dat Constanza de kluis van haar vader heeft leeggeroofd en dat ze zich daarvoor voor de Rechter heeft moeten verantwoorden. En wat Conny in het verleden wel of niet heeft gedaan doet nu niet meer terzake.
quote:ronniemitchel schreef op 21 september 2011 @ 17:51:

Geef mij maar Patries die doet zich niet beter voor dan ze is.Och.....ik weet niet of je weleens een aflevering van Diva's Draaien door hebt gezien, maar daar vind ik haar behoorlijk hautain in.
Ach joh Ronnie. Je kunt wel lacherig doen, je berichten spreken boekdelen.

Geeft verder niet hoor.
quote:evelynsalt schreef op 21 september 2011 @ 18:16:

[...]

Ik ken haar verder niet en kan daar dus ook niet over oordelen. Feit blijft wel dat Constanza de kluis van haar vader heeft leeggeroofd en dat ze zich daarvoor voor de Rechter heeft moeten verantwoorden. En wat Conny in het verleden wel of niet heeft gedaan doet nu niet meer terzake.

[...]

Nah iemand die haar badkamer tegen een spot prijsje wil laten verbouwen en dus heren in neglige ontvangt en vermaakt is niet plat of ordinair?, oh nee dan ben je plat gezegd gewoon een hoer, jammer voor connie dat er zoveel mensen zijn die haar nog wel kennen en tevens ook haar verleden Bron?
quote:enter schreef op 21 september 2011 @ 18:33:

[...]

Bron?Laat ik het zo zeggen dat ik werkzaam ben geweest in een kantoor waar ze gebruik van maakte.
quote:hipslala schreef op 21 september 2011 @ 18:24:

Ach joh Ronnie. Je kunt wel lacherig doen, je berichten spreken boekdelen.

Geeft verder niet hoor.Welke boekdelen? dat ik vind dat ze zich niet beter hoeft voor te doen dan dat ze is is fout?, ach het zal wel ik hou niet van mensen die de schijnheiligheid zelve zijn, als iemand met haar benen wijd de centen wil verdienen moet ze dat helemaal zelf weten, maar doe niet alsof je beter bent dan Jan met de pet.
quote:Sunny1 schreef op 21 september 2011 @ 18:06:

[...]

Dat wist ik niet. Heftig zeg.

Nee joh ze is geen prostituee geweest ze deed het om goedkoper dingen voor elkaar te krijgen.

Plat gezegd speelde ze gewoon de hoer om centjes in haar beurs te houden, dat deed ze niet alleen voor haar Vanessa tijdperk maar ook tijdens.
quote:evelynsalt schreef op 21 september 2011 @ 18:16:

[...]

Ik ken haar verder niet en kan daar dus ook niet over oordelen. Feit blijft wel dat Constanza de kluis van haar vader heeft leeggeroofd en dat ze zich daarvoor voor de Rechter heeft moeten verantwoorden. En wat Conny in het verleden wel of niet heeft gedaan doet nu niet meer terzake.Er werd gezegd dat Constanza plat is en daar gaf ik als antwoord op dat het niet gek is met haar opvoedster , en daar zijn anderen op gaan doorbreien, mij maakt het allemaal niet uit of ze wel of niet in een kluis heeft zitten graaien.
Er zijn bronnen genoeg over connie's prostituee verleden. Ik weet zelfs waar ze achter de ramen heeft gezeten en ik ken iemand die haar "vroeger" regelmatig bezocht. Je spreekt weliswaar over 40 jaar geleden....maar toch!

Maar doet het ertoe? Een hoer verdient haar geld op een eerlijke manier. Constanza steelt voor haar centen en dat is NIET eerlijk. Bovendien doet het wel of geen prostituee zijn niet ter zake.
Prima dat Conny uit de prostitutie is gekomen, more power to her.

Het kan echter wel iets zeggen over haar beeld van mannen en hoe je die kunt bespelen en wie weet heeft ze dit op haar kinderen overgebracht. Al zou Constanza dan wellicht niet zo loser hebben uitgekozen, maar een rijke zakenman als Hans.
quote:Klopt, in het boek "wij zijn ons brein" van hersenonderzoeker Dick Swaab wordt uitgelegd hoe dat zit met genetische aanleg en met opvoeding/kopieergedrag. geheel offtopic, maar kreeg laatst dit als must buy tip.

Aanrader?
quote:_Morena_ schreef op 21 september 2011 @ 19:03:

[...]

geheel offtopic, maar kreeg laatst dit als must buy tip.

Aanrader?Yep.

[...]

Nah iemand die haar badkamer tegen een spot prijsje wil laten verbouwen en dus heren in neglige ontvangt en vermaakt is niet plat of ordinair?, oh nee dan ben je plat gezegd gewoon een hoer, jammer voor connie dat er zoveel mensen zijn die haar nog wel kennen en tevens ook haar verleden Het zal me echt aan mijn reet roesten wat ze deed/doet. Is het daarom een slecht mens?
quote:ronniemitchel schreef op 21 september 2011 @ 17:50:

[...]

Uhhhhhhhh hoezo moet ik een frustratie hebben, raak jij zelf zo gefrustreerd van dit soort type's dan?Omdat je nogal begint te brullen dat ze plat en ordinair en een hoer is. Klinkt best een klein tikkeltje gefrustreerd.
quote:ronniemitchel schreef op 21 september 2011 @ 18:44:

[...]

Laat ik het zo zeggen dat ik werkzaam ben geweest in een kantoor waar ze gebruik van maakte.en? wat is de bron dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven