Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
conny is een jood, de man van constanza man is een marokkaan,een moslim, ik denk dat die haat van conny daar is op gebaseerd.
quote:tamara_1234 schreef op 20 september 2011 @ 21:34:

conny is een jood, de man van constanza man is een marokkaan,een moslim, ik denk dat die haat van conny daar is op gebaseerd.

Tuurlijk. Wat een onzin.

Ze heeft de kleinkids half colombiaan/half marrokaan onder haar hoede. Dus onzin.
Ja, een hele logische verklaring

conny is een jood, de man van constanza man is een marokkaan,een moslim, ik denk dat die haat van conny daar is op gebaseerd. in heel mijn forum carrière, niet zo gelachen

Laten we vooral zo blijven denken. Want wat hebben we nou aan wereldvrede???

quote:enter schreef op 20 september 2011 @ 21:44:

[...]

in heel mijn forum carrière, niet zo gelachen... en hoe lang is die carriere? Hmmmm, vond die rapper van laatst (mrrules ofzo) toch echt een stuk lachwekkender...
quote:AQua9Girl schreef op 20 september 2011 @ 22:06:

[...]

... en hoe lang is die carriere? Hmmmm, vond die rapper van laatst (mrrules ofzo) toch echt een stuk lachwekkender...2 weken ,ja die was ook top die vent ook gelachen

ach ja, dat zal het zijn. Daarom zorgt ze ook voor haar kleinkinderen en zegt ze geen kwaad woord over die dochter en dat vadsige mannetje van haar.

Gaat alles goed in je bovenkamer?
quote:AQua9Girl schreef op 20 september 2011 @ 22:06:

[...]

... en hoe lang is die carriere? Hmmmm, vond die rapper van laatst (mrrules ofzo) toch echt een stuk lachwekkender...Wel 14 hele dagen hoor
Waar of niet. Dat ze het zo uit de doeken doet op tv getuigt van weinig klasse.

Hans en Connie hebben haar geadopteerd om haar zo een betere toekomst te geven, maar kennelijk was dat niet goed genoeg voor mevrouw Constanza.

Zoals ik al zei, waar of niet, je gaat niet je ouders zo te kak zetten op tv.

En zeker niet bij zo'n bal als Evert. bbrrrr
Constanza was de plregdochter van de overleden zus van Conny. toen haar zus is overleden, heeft Conny besloten voor haar te zorgen. Toen zij trouwde met Hans, heeft hij haar geadopteerd.
Constanza had liever in haar geboorteland gebleven, dan had ze het veel beter gehad.. Je ouders zo afzeiken, maar ze mogen wel al jaren voor haar kinderen zorgen, en dan met zo'n waardeloze foute vriend aan komen. Hoop dat haar boek flopt en dat ze niet meer in de bladen verschijnt.
Connie trouwde met Peter Zulver en ze adopteerden het Colombiaanse meisje Constanza; ook woonde de dochter van haar overleden zus bij haar in

volgens wiki en volgens mij

en ging die dochter, van haar inmiddels overleden zus, toen meen ik een jaar of 18 met die Peter ervandoor
'Toen ik nog thuis woonde kwam ik weleens later dan de afgesproken tijd thuis van het stappen en dan kwam ik er gewoon niet meer in, zeiden ze: slaap maar in de auto'

Een slim iemand zou dat dus maar 1 keer overkomen, maar zoals ze het vertelde leek het alsof het vaker gebeurd was. Vind het wel een staaltje rechtlijnig ouderschap, kan ik wel waarderen. En als ze in de auto kon slapen, was ze ouder dan 18. Valt niet echt onder kindermishandeling dan.....

Vond het een walgelijke vertoning. Hoe langer ze sprak, hoe meer sympathie ik kreeg voor Connie en Hans. Heb bewondering voor Connie, die gooit niet terug, terwijl ze waarschijnlijk genoeg modder heeft!
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar kan uit volle borst stellen dat ik die Kutstanza een ordinair, dom, plat narcistisch geval vind.

Zo en dan ga ik nu kijken wat de rest vindt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Christiana schreef op 20 september 2011 @ 22:31:

Constanza had liever in haar geboorteland gebleven, dan had ze het veel beter gehad.. Je ouders zo afzeiken, maar ze mogen wel al jaren voor haar kinderen zorgen, en dan met zo'n waardeloze foute vriend aan komen. Hoop dat haar boek flopt en dat ze niet meer in de bladen verschijnt.Ik zou zeggen, een enkeltje terug met die draak.
quote:batwom schreef op 21 september 2011 @ 00:06:

[...]

Ik zou zeggen, een enkeltje terug met die draak.

En met dat nutteloze criminele vriendje van d'r.

Met die afgezakte trainingsbroek.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:batwom schreef op 21 september 2011 @ 00:06:

[...]

Ik zou zeggen, een enkeltje terug met die draak.Dacht ik ook: wat houdt haar tegen?
quote:tamara_1234, 3 uur geleden

oh my god, dit is niet de Actueel pijler ofzo hoor.

Bovendien A wie zegt dat die man een moslim is en B die oma zorgt toch voor haar kleinkinderen?

Daarnaast heeft die Conny alle reden om een pesthekel aan die vent te hebben.

Hij was toch diegene die de kluis leegroofde?
Kom op Morena. Je gaat Tamara toch niet serieus nemen?

Die post alleen maar onzin.
Oh, het is hoog tijd om naar bed te gaan dus :p
Haha misschien wel ja. Slaap lekker!
Tot gisteravond wist ik niet eens wie Constanza was.

Zapte er langs en het trok toch mijn aandacht.

Heb het een tien minuten gevolgd en toen was ik er eigenlijk al klaar mee. Daarna zag ik gisteravond dit topic, werd nieuwsgierig en ben online alsnog de rest gaan kijken.

Zoals ik het zie is dat boek en het interview puur een wraakactie van haar kant. Omdat haar moeder haar en haar partner zwart zou hebben gemaakt bij Jeugdzorg.

Wat ze aandroeg over niet voor haar kinderen kunnen zorgen omdat ze een relatie dip had, vond ik echt heel apart.

Zij bracht het alsof het in zo'n geval de normaalste zaak van de wereld is om je kinderen dan tijdelijk de deur uit te doen.

En als je dan je kids zolang bij je moeder kunt laten, zou je op zijn minst het fatsoen moeten hebben om die vrouw (die je uit de brand helpt) niet publiekelijk af te branden.

En dat vage gewauwel van haar op het moment dat het over de kluisroof gaat, was ook volledig ongeloofwaardig.

Ze doet het voorkomen alsof ze enkel veroordeeld is omdat ze het alarm vergeten zou zijn aan te zetten. Geloof je het zelf? Misschien wel maar denk dan niet zo dom dat de rest van de wereld dat ook gelooft.

En die Mo is ook een karikatuur, zeg. Lees dit artikel.

Moest er echt om lachen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Very.Cherry schreef op 20 september 2011 @ 23:56:

Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar kan uit volle borst stellen dat ik die Kutstanza een ordinair, dom, plat narcistisch geval vind.

Zo en dan ga ik nu kijken wat de rest vindt.Ja hallo natuurlijk is kutstanza ordinair en plat, kijk naar haar opvoedster, dat is zelf ook een ordinair en plat mens, behalve wanneer de camera's op haar staan.
Dus als je ouders iets zijn (ordinair, dom, intelligent, crimineel) dan wordt dat automatisch overgenomen door het kind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven