Good Luck
woensdag 21 september 2011 om 19:33
quote:compu schreef op 21 september 2011 @ 15:57:
Kokos weer in da house? Hee meid! Leuk je te lezen.
Parijsverhaal tof, Enka! Krijg er zin in.
CG zit op haar eerste partijtje. Ben er een tijd bijgebleven, maar ik kon wel weg. Super!
Wat leuk voor haar zeg, hoe is het gegaan toen jij weg was.
Vond ze het leuk het kinderfeestje?
Kokos weer in da house? Hee meid! Leuk je te lezen.
Parijsverhaal tof, Enka! Krijg er zin in.
CG zit op haar eerste partijtje. Ben er een tijd bijgebleven, maar ik kon wel weg. Super!
Wat leuk voor haar zeg, hoe is het gegaan toen jij weg was.
Vond ze het leuk het kinderfeestje?
woensdag 21 september 2011 om 19:35
[quote]compu schreef op 21 september 2011 @ 16:00:
Star, wat was Ee schattig op haar verjaardag! Nog van harte he. Hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik vertraagd ben met de reactie.
Bam, heeft hij last of niet? Wat bijzonder om die toekomstige tanden te zien. Soort reizen in de tijd.
Hij heeft wel wat last, maar houdt zich ook rood. Het tandvlees ziet momenteel blauw. apart is dat...
Ja heel apart.
Ik ga even een kopietje regelen voor in zijn boek, en als ik dat niet krijg maak ik wel een foto van het scherm, haha
Star, wat was Ee schattig op haar verjaardag! Nog van harte he. Hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik vertraagd ben met de reactie.
Bam, heeft hij last of niet? Wat bijzonder om die toekomstige tanden te zien. Soort reizen in de tijd.
Hij heeft wel wat last, maar houdt zich ook rood. Het tandvlees ziet momenteel blauw. apart is dat...
Ja heel apart.
Ik ga even een kopietje regelen voor in zijn boek, en als ik dat niet krijg maak ik wel een foto van het scherm, haha
woensdag 21 september 2011 om 19:40
woensdag 21 september 2011 om 20:05
woensdag 21 september 2011 om 20:07
Leuk Mamax, de site! Opgeslagen voor de verjaardag straks!
Zijn ze lekker op dreef met het huis? Heb je al foto's?
En de pluktuin, natuurlijk! Gaan we naartoe. Heb een leuke gegoogled hier vlakbij.
Feestje ging ubergoed! Ze kon zich goed in de groep handhaven. De 9 meiden waren dan ook erg lief. Ze was zo trots!
Gelukkig dat het volgde op vanmorgen, zo gepest is ze nog nooit. Maar we hebben hem samen van repliek gediend (mbv het schoolpestprotocol).
Zijn ze lekker op dreef met het huis? Heb je al foto's?
En de pluktuin, natuurlijk! Gaan we naartoe. Heb een leuke gegoogled hier vlakbij.
Feestje ging ubergoed! Ze kon zich goed in de groep handhaven. De 9 meiden waren dan ook erg lief. Ze was zo trots!
Gelukkig dat het volgde op vanmorgen, zo gepest is ze nog nooit. Maar we hebben hem samen van repliek gediend (mbv het schoolpestprotocol).
woensdag 21 september 2011 om 20:07
quote:Star schreef op 21 september 2011 @ 19:39:
Er staan ook jongensdingen
Maar hou me in, ga over twee weken shoppen met moederlief.
Kan ik ook een lijstje doorgeven...
Ik heb overigens na 7 jaar eindelijk nieuwe sportschoenen gekocht....
Binnenvoering lag er al uit, gat bij mijn tenen, maar de doorslag was pas nadat de air stuk was.. jee wat loopt dat verschrikkelijk zeg.....
Er staan ook jongensdingen
Maar hou me in, ga over twee weken shoppen met moederlief.
Kan ik ook een lijstje doorgeven...
Ik heb overigens na 7 jaar eindelijk nieuwe sportschoenen gekocht....
Binnenvoering lag er al uit, gat bij mijn tenen, maar de doorslag was pas nadat de air stuk was.. jee wat loopt dat verschrikkelijk zeg.....