Mijn rare gewoonte is...

22-09-2011 07:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie een poosje geleden dat TV-programma gezien, mensen die hun teennagels beten, of andere rare dingen?

zo heeft iedereen wel iets denk ik....

ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel

ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...

nu jullie!
Als ik een pakje cup a soup of kaas saus iets uit zon pakhe moet ik altijd mijn vinger erin steken om te proeven daarna maak ik get pas
Ik heb altijd verschillende flessen douchegel staan zodat ik 's ochtends kan kiezen. Ik word er blij van 's ochtends. Als ik een nieuw type zie bij de drogist en ik vind hem lekker ruiken gaat hij mee naar huis.
Ik kan de dag niet beginnen zonder gedouchte te hebben. Als ik niet douche word ik niet wakker .

Voordat ik ga slapen moet mijn huis opgeruimd zijn. Dus vaat in de vaatwasser, deken op de stoel, was in de wasmand en de boeken netjes op een stapel. Gelukkig is het nooit veel, maar toch, moet de volgende dag in een opgeruimd huis wakker worden.

Als ik snoepjes heb met een wikkel erom, dan haal ik het snoepje eruit maar gooi de wikkel terug in de snoeppot.

Ik slaap altijd aan de rechterkant van het bed. Het lukt mij niet aan de linkerkant te slapen. Ooit een vriendje gehad die ook aan de rechterkant sliep, gewoon weggejaagd want ik moet en zal rechterkant slapen.
Voordat ik de trap op of af ga doe ik altijd een paar oefenpasjes op de plaats. Waarom weet ik echt niet!

En als ik de telefoon uitdruk, druk ik meerdere keren snel achter elkaar op het knopje om zeker te zijn dat hij uitstaat
Ik donder elke dag de trap af als een olifant, ook al probeer ik nog zo langzaam en zacht te lopen om mijn broer niet wakker te maken. Maar hoe meer ik het probeer hoe meer lawaai ik maak.

Ik eet ook nooit mijn vork helemaal leeg, laat er altijd wat op liggen. Ik kwijl af en toe behoorlijk in mijn slaap en ik praat in mijn slaap.

Verzin verhalen om in slaap te komen.

Ik laat ook altijd wat drinken in een glas zitten, en wat eten op mijn bord liggen, je zal mij nooit met een leeg bord zien.

Ik neem nooit het laatste van iets eetbaars, nooit het laatste snoepje of koekje.

Ik moet elke dag douchen, anders voel ik me vies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven