Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Sascha draaide zich om bij de urn met papiertje en al en wilde aan de groep vertellen op wie hij gestemd had. :-)
Hahaha lekker snugger
Echt snugger kwam hij al niet bij me over die Sasha

Ben nu wel benieuwd naar de laatste uitzending om te zien wat ze tegen Freddy nog gezegd hebben..

Echt een slappe zak,en dan zogenaamd zo sterk zijn en een winnaarsmentaliteit hebben....
Nou ik zit er alweer klaar voor dames.
Ik ook!
Hoi eefje.

Snap de reden van Syl wel om Tanja weg te stemmen, ze redde haar eigen hachje op die manier. Het is een smerig spelletje he
Nou, hoelang zou die het nog volhouden?
Hoi roque!
!
Ik denk dat Tanja het langer volhoud dan de anderen.

Maar daar kan ik me in vergissen. Denk dat ze mentaal wel sterk is.

Pff die do daar word ik zo moe van. Ga naar huis kind
Oeps anne , dat mag
Oei die Deborah keek boos.

Rare vrouw die Anne. Mag naar huis van mij.

Lekker territoriaal gedrag van Deborah haha
Niet
Die Anne, irritant zeg.
Nou truttie anne , vraag dat dan gewoon!
Waarom fluisteren anne en niko zo? Bang om afgeluisterd te worden
Hoi flowerfield!
Het schiet niet op met die boot he.
Blijkbaar mogen ze niet ergens anders vuur maken ,andres ga je toch naar buiten?

Kan ze 10 dagen niet eten.
Och anne , ga iets doen!
Jezus wat een mekker wijf die anne, wat een smiecht.

Zo zitten roddelen en fluisteren in een hoekje.

Kobe is grappig, en hij heeft helemaal gelijk. Als ze wat wil moet ze het maar vragen
God gaat Nicholas nu al zeuren over de enige belg zijn? Iedereen adoreert hem toch zo?

Hij doet me denken aan Antony met dit soort woorden.
Help!!! Heb vorige week gemist... Kom er maar niet achter waarom Freddy niet naar de grot moest? Waar is ie hij nu gebleven?
Freddy wilde niet naar de grot, hij werd weggestemd maar weigerde te gaan dus toen moesten ze nog eens stemmen en werd tanja weggestemd. Freddy naaide dus zijn team.
Begrijp niks van deze proef maar goed, we zien wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven