uggs
vrijdag 23 september 2011 om 11:12
Als er Ugg in het adres zit, behalve bij Uggaustralia zelf, kun je er vanuit gaan dat het nep Uggs zijn.
En er zit wel degelijk een verschil tussen de 'nep'Uggs en de Uggs van Deckers (de 'echten'). De laatste gaan echt veel langer mee, ga je niet naast lopen en zijn het bedrag gewoon waard.
Weet trouwens niet of je op hyves zit, maar zo ja, zoek de Ugghyve op. Daar staat een hele lijst met betrouwbare adressen.
En er zit wel degelijk een verschil tussen de 'nep'Uggs en de Uggs van Deckers (de 'echten'). De laatste gaan echt veel langer mee, ga je niet naast lopen en zijn het bedrag gewoon waard.
Weet trouwens niet of je op hyves zit, maar zo ja, zoek de Ugghyve op. Daar staat een hele lijst met betrouwbare adressen.
vrijdag 23 september 2011 om 11:12
vrijdag 23 september 2011 om 11:26
vrijdag 23 september 2011 om 18:33
Als je namaak 'Uggs' bestelt heb je ook nog eens kans dat ze bij de douane vernietigt worden. Vind het ook belachelijk dat je meestal toch vanaf de 80 euro betaalt voor die neppe. Er zit wel degelijk verschil tussen de echte en de neppe. Koop dan boots die er op lijken van een wat goedkoper merk.
En verder helemaal eens met zwitsal_nijntje.
En verder helemaal eens met zwitsal_nijntje.
vrijdag 23 september 2011 om 18:47
NEP!
Ik heb twee jaar terug bij zo'n winkel schoenen gekocht, nooit gekregen want ze bleken inderdaad nep en vernietigd bij de douane.
Toen ik contact gezocht heb met de site, wat een hotmail adres bleek, kreeg ik vage half chinees/engels mailtjes.. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen via paypal, die het voor me onderzocht heeft en het van hun rekening hebben kunnen vorderen.
Ik vind deze site btw wel erg nep. Waar ik bestelde was een bijna kopie van de echte uggaustralia site.
Als de site niet bij de officiële site bekend is (zie link hierboven) kun je er van uit gaan dat het nep is!
Trap er niet in, ik snap dat het verleidelijk is, maar spaar een maandje door en koop ze bij een officiële winkel.
Uggaustralia is trouwens vorig jaar een campagne begonnen tegen dit soort sites, als je 100% bevestiging wil over je site, zou ik er een mailtje aan wagen aan Ugg.. Als het een nepsite is, zullen ze actie ondernemen. link naar mail: mail
Sorry voor het lange verhaal, maar ik voelde me toen zo dom dat ik erin getrapt was dat ik er werk van gemaakt heb en dat dus graag deel!
Ik heb twee jaar terug bij zo'n winkel schoenen gekocht, nooit gekregen want ze bleken inderdaad nep en vernietigd bij de douane.
Toen ik contact gezocht heb met de site, wat een hotmail adres bleek, kreeg ik vage half chinees/engels mailtjes.. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen via paypal, die het voor me onderzocht heeft en het van hun rekening hebben kunnen vorderen.
Ik vind deze site btw wel erg nep. Waar ik bestelde was een bijna kopie van de echte uggaustralia site.
Als de site niet bij de officiële site bekend is (zie link hierboven) kun je er van uit gaan dat het nep is!
Trap er niet in, ik snap dat het verleidelijk is, maar spaar een maandje door en koop ze bij een officiële winkel.
Uggaustralia is trouwens vorig jaar een campagne begonnen tegen dit soort sites, als je 100% bevestiging wil over je site, zou ik er een mailtje aan wagen aan Ugg.. Als het een nepsite is, zullen ze actie ondernemen. link naar mail: mail
Sorry voor het lange verhaal, maar ik voelde me toen zo dom dat ik erin getrapt was dat ik er werk van gemaakt heb en dat dus graag deel!
zondag 25 september 2011 om 01:08
ik heb destijds uggs sundance ofzo ? besteld voor 80¤ schat ik inclusief verzendkosten... en nog andere uggs waar ik de naam even niet van kan herinneren voor 70 ¤ ongeveer is al een tijdje terug en ik heb ze nog steeds en ik zie het verschil echt niet hoor maar mischien ligt dat aan mij ? het zijn echt van die klote dingen die je wel is bij de primarkt en dergelijke hebt dat zou ik je voeten ook niet aandoen ! maar bij mij zijn ze prima door de douane gekomen ook geen invoerkosten betaalt omdat ze op het pakketje hadden aangegeven dat het om een cadeau ging
ik zou denk ik niet meteen 10 in x bestellen dan heb je al snel een grote doos en trekt het de aandacht ? ik ga binnenkort weer bestellen wacht idd tot het lekker koud weer is ik ga ze nu echt niet aandoen zal jullie dan wel updaten en een fototje maken... iedereen zn ding maar ik ga echt niet zoveel geld neerlegen voor echte mja dat ben ik
zondag 25 september 2011 om 07:52
De douane controleert tegenwoordig erg streng hierop, dus let daarmee op. Je "uggs" worden zonder pardon vernietigd en je krijgt een boete van ongeveer 300 euro aan je broek. Daar kan je dan net zo goed een paar echte voor kopen. Dat ze het als kado bestempelen gaat ook al lang niet meer op. Juist dat soort pakketten wekken argwaan en worden gecontroleerd. Helemaal als het uit landen als china komt. En geloof me, het verschil tussen nep en echt is er wel degelijk. Een vriendin van me heeft ooit neppe gehad (terwijl de site aangaf dat het om echte ging en zelfs op de uggs-hyves waren ze overtuigd) en die heb ik naast mijn echte gelegd. Qua lengte scheelde het al een cm of 5, terwijl het 1 maat verschil was. Daarnaast was het suede slapper en ook de versteviging bij de hak was veel slapper. Ze zakken dus veel sneller in. Ze heeft er best lang mee gedaan hoor, dat wel. Maar kom niet aan met gelul dat er geen verschil in zit, want de kwaliteit is gewoon echt minder.
De site uit de op is overigens nep. Kijk gewoon op de site van ugg australia zelf, daar staan alle aangesloten webwinkels. Staat hij er niet tussen, bestel er dan niet. Zonde van het geld.
De site uit de op is overigens nep. Kijk gewoon op de site van ugg australia zelf, daar staan alle aangesloten webwinkels. Staat hij er niet tussen, bestel er dan niet. Zonde van het geld.
zondag 25 september 2011 om 08:01
Btw, die site van fadshoe doet het niet, maar heb via google ff gekeken. Ik zie wel duidelijk kwaliteitsverschil als ik de pics zie daar. De bailey button is bij hen al aan de bovenkant omgezakt zeg maar. Als dat bij hen al het geval is, nog voordat ze gedragen zijn, is de kwaliteit van het suede gewoon slecht. Heel dun en zit geen stevigheid in. En daar betaal je dus voor bij echte uggs. Bovendien bestaat officieel fake verkopen niet, maar dat terzijde. Je bent gewoon strafbaar als je het koopt en impoteerd.
zondag 25 september 2011 om 13:22
Lieff2 "iedereen zn ding maar ik ga echt niet zoveel geld neerlegen voor echte mja dat ben ik"
Dan vind ik 70 en 80 euro heel veel geld voor een paar nepperds.
En verder eens met Ivetje. Ik zie neppe uggs al vanaf een afstand. En zal vast en zeker niet de enige zijn. Qua kwaliteit zit er al helemaal een megaverschil in.
Dan vind ik 70 en 80 euro heel veel geld voor een paar nepperds.
En verder eens met Ivetje. Ik zie neppe uggs al vanaf een afstand. En zal vast en zeker niet de enige zijn. Qua kwaliteit zit er al helemaal een megaverschil in.