kosten bso

23-09-2011 10:32 28 berichten
ik ben benieuwd wat jullie betalen voor de bso, zonder de toeslag eraf te halen.

Ik kan nog nergens een proefberekening vinden voor 2012 maar onze toekomstige bso kost nu nog ¤ 5.93 per uur.

In principe gaat zoon er volgend jaar 2 dagdelen heen (van 14 tot 18 uur) dus rekende als volgt: 8 uur totaal maal ¤ 6 (even ruim genomen) is ¤ 48

Dat leek mij wat weinig.

Ik weet dat de tarieven en toeslagen nog veranderen, maar dan vond ik het evengoed wel weinig.

Wie kan mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Wij betalen ¤ 7.50 per uur voor flexibele opvang, kan dan iedere maand opgeven voor welke dagen en uren hij kan komen, als je vaste dagen werkt en dus vaste tijden BSO nodig hebt betaal je hier ¤ 6.50 per uur.
Alle reacties Link kopieren
quote:kraaltje1 schreef op 23 september 2011 @ 13:37:

is het 2e kind in 2012 ook nog goedkoper? Ik heb geen 2e hoor maar vroeg het me af, omdat ik dacht dat daar ook plannen voor waren, om dat verschil eruit te gooien.Dit vraag ik me ook nog af. Deze maatregel gaat ons namelijk pas écht een hoop extra geld kosten.
ik lees net op de website vd stichting waar zoon straks naar de bso gaat, dat wij 51 weken berekenen over 12 maanden.

De week tussen kerst en oud&nieuw zijn ze dicht, dus die berekenen ze niet.

het wordt mij niet echt duidelijk of hier nu de vakantieweken ook bij zitten.

Ik denk het wel he, 51 weken en dan zal de prijs van ¤ 5.93 in 2011 (en wellicht wat meer in 2012) voor alle dagen zijn, hele dagen in de vakanties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven