geen klik..

23-09-2011 17:31 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo!,

Ik lees al een tijdje mee als ik weer is advies nodig heb, wat ik hier altijd goed kan vinden.

Nu heb ik helaas iets waar ik een beetje over in de war ben, en wel advies zou kunnen gebruiken.

Sinds een tijdje ben ik aan het daten met een hele leuke jongen, onze eerste date was heel leuk en beschaafd, onze tweede date begon ook zo maar hoe verder de avond vorderde hoe meer we tegen elkaar aan gingen zitten.

Aan het eind van de avond gezoend, en toen wilde hij niet dat ik naar huis ging dus ben ik blijven slapen, maar omdat we elkaar toch eerst wilde leren kennen het netjes bij het zoenen gehouden.

Het voelde die avond heel goed en liefdevol, en had wel het idee dat we een leuke tijd tegemoet zouden gaan.

We smsten erna elke dag, maar hebben het allebei druk dus werd het een stuk minder.

Ik steld een week later voor om weer is af te spreken, want ja anders leer je elkaar niet echt kennen. Maar hij had het druk, en de week erna ook nog druk.

dus ik heb gisteren maar gevraagd of dat het afspreken er nog wel inzat en toen kwam het hoge woord eruit, hij zit niet lekker in zijn vel, en heeft de klik nog niet gevoeld.. maar hij wil het nog wel een kans geven.

Ik heb geen idee wat nou de bedoeling is, ik sms hem niet uit mezelf omdat ik niet precies weet wat zijn idee is, hij wil volgens mij niet afspreken, maar me wel beter leren kennen..

Hoe kan ik dit nou het beste gaan aanpakken?

ik hoop dat jullie het een beetje snappen .
En wat wil jij? Vind jij hem wel o zooo leuk? Of heb jezelf ook zoiets, we zien het wel?

Wil jij wel een vaste relatie? Want hoe ik het lees is hij daar nog helemaal niet zo zeker van en gebeurt het eerder niet dan wel.
O ja en als hij niks wilt afspreken is het toch duidelijk, lijkt mij. Dan wilt hij dat niet en gebeurt het niet en is er dus ook niks meer.
Ja ik wil wel graag een vaste relatie, en vind hem voor zover ik hem nu ken erg leuk, en wil hem zeker beter leren kennen.

Dat heb ik hem ook al verteld, alleen probeer ik het tegen hem op dit moment luchtig te houden.. omdat ik niet te wanhopig wil overkomen
Ja kan toch vragen wat hij bedoelt met "een kans geven?"

Dat is namelijk tamelijk vaag.

En als je iets een kans wilt geven moet je volgens mij wel wat afspreken. Anders zit er weinig kans in verder....
quote:elfje915 schreef op 23 september 2011 @ 17:39:

Ja ik wil wel graag een vaste relatie, en vind hem voor zover ik hem nu ken erg leuk, en wil hem zeker beter leren kennen.

Dat heb ik hem ook al verteld, alleen probeer ik het tegen hem op dit moment luchtig te houden.. omdat ik niet te wanhopig wil overkomenIk zou zeggen ga lekker op zoek naar een andere man want dit gaat hem niet worden.....
Niet lekker in zijn vel zitten en geen klik voelen staat in mijn ogen los van elkaar...
quote:vogelbekdier schreef op 23 september 2011 @ 17:38:

O ja en als hij niks wilt afspreken is het toch duidelijk, lijkt mij. Dan wilt hij dat niet en gebeurt het niet en is er dus ook niks meer.

Hij wil,wil, wil

Hij wil het nog een kans geven, dus ga ervoor!
Hij voelt geen klik, dan zou ik voor de eer bedanken.
Inderdaad ik zou na zo'n opmerking afhaken. Een man moet wel een beetje zijn best voor je doen en hij laat je gewoon lopen. Blijkbaar boeit het hem niet genoeg...
Ik vind je wel een positieve lezer Ksenija, maar wie weet.

Ik zou er ook voor bedanken en denken mmmm nee laat lekker zitten. Want als ik een man echt zo leuk vind en hij blijkbaar mij niet want hij houdt de boot af....

Zou ik voor mezelf genoeg weten
Als hij vervolgens zijn best gaat doen om je tóch nog eens te zien en hij uitlegt waarom hij niet goed in zijn vel zat, of iets dergelijks (er kan natuurlijk van alles aan de hand zijn), dán zou ik best nog eens een drankje met hem gaan drinken. Maar ik zou me nu niet teveel opdringen, dat is nooit goed.
-
Thuisbasis: vrouwenpeil.nl
Ik zou hem los laten. Dit leidt nergens naar toe.
Dat niet lekker in zijn vel zitten is een goede smoes en dat gebrek aan klik lijkt me duidelijk.

Ja hij wil het nog wel een kans geven (lees: neuken), maar hij heeft verder geen interesse, anders was hij wel happiger.

Next!
Geen klik = jammer dan. Toch? Of ben je zo wanhopig? Je gaat je tijd toch niet verspillen aan iemand waar "de klik" niet mee is?
Hij wil je beter leren kennen, maar afspreken zit er niet in? Vind je zelf ook niet dat hij zichzelf daar een klein beetje tegenspreekt?
Hij wilde niet dat je naar huis ging, na het slapen en alleen zoenen kregen jullie het drukker en nu voelt hij de klik niet (meer, want hij voelde wel iets wat een beetje lager zat toen hij niet wilde dat je naar huis ging).

Je hebt het idee dat hij niet meer wil afspreken. Ga lekker een ander daten die wel enthousiast is! Anders is het zonde van je tijd (je hebt geen behoefte aan een ONS of scharrel lees ik tussen de woorden door).
Luister hier eens naar, krijg je deze vibe van hem?

http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5 ... re=related

Nee toch?
Jeezus wat een droeftoeter..zolang hij niet wil kruipen naar je huis met een bos bloemen in zijn bek zou ik de deur dicht houden.
quote:iris1969 schreef op 23 september 2011 @ 20:06:

http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5 ... re=related

Iris, hij blijft prachtig

Elfje, dat iets liefdevol voelt op de tweede date wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk liefde bij komt kijken. Als dat wel zo was zou dat uitzonderlijk zijn eigenlijk.

Jullie hebben een leuke avond/nacht gehad, maar ik denk dat als hij je echt leuk had gevonden en er toekomst in zou zien, hij wel op je voorstellen in zou gaan. Hij vind je vast leuk maar m.i. niet leuk genoeg voor een relatie. Dat hij niet zo lekker in zijn vel zit staat daar los van vind ik, zoals iemand hier al eerder opperde.

Ik zou het laten gaan tenzij je genoegen neemt met alleen seks.
Bedankt voor de reacties!

Ik heb gisteren met hem gesproken, en eerst begon hij erover dat hij me erg leuk vind en me wil blijven zien, maar dat het ook als niet genoeg voelde..

Erna zei hij, ik wil contact met je houden en nu zit het er niet in door me werk en alles, en het is ook pas sinds de laatste dagen..ik weet het zelf ook niet..

In eerste instantie heb ik hem dus bedankt voor de 2 leuke dates, en zei dat we het hierbij moesten laten.. maar nu denk ik dat iknog wel contact wil houden om te kijken hoe het verdewr verloopt, maar in de tussentijd rond kijken natuurlijk.. en daar tegen hem ook open en eerlijk in blijven..

Ik vind hem heel verwarrend naar mij toe, maar ik vind het ook rot voor hem omdat hij zelf ook bepaalde dingen niet helemaal weet geloof ik..
Ik denk dat hij eigenlijk helemaal niet verwarrend is naar jou toe. Hij heeft al gezegd niet te willen afspreken dat het niet als genoeg voelde enz..

Ik denk dat het meer is dat hij net het laatste stukje niet over zijn lippen krijgt, nee ik wil geen relatie en nee ik vind jou niet leuk om verliefd op je te worden.

Wat heb je aan contact met hem? Ik denk dat het je zelf blij maken is met een dooie mus want hij wilt geen relatie met je . Of in iedergeval niet op dezelfde manier waarop jij wel een relatie met hem wilt.

Gewoon lekker laten en het contact laten zoals het nu is en je richten op anderen.
Smoesjes, smoesjes, smoesjes en jij wilt er in trappen.

Rot voor hem? Laat me niet lachen, hij heeft je behoorlijk zand in de ogen gestrooid met zijn mooie praatjes, maar zijn letterlijke woorden zijn: dat het ook als niet genoeg voelde!

Vergooi jezelf hier niet aan, want je bent toch wel meer waard dan dit?
quote:vogelbekdier schreef op 23 september 2011 @ 17:58:

Ik vind je wel een positieve lezer Ksenija, maar wie weet.

Ik zou er ook voor bedanken en denken mmmm nee laat lekker zitten. Want als ik een man echt zo leuk vind en hij blijkbaar mij niet want hij houdt de boot af....

Zou ik voor mezelf genoeg wetenAls iemand echt niks in je zit zitten stopt hij wel direct met contact. Als je moeilijke periode hebt dan heeft dat echt wel invloed op zoiets. En ja, een "klik" krijg je soms pas na een paar keer. Hij is wel eerlijk en relaxed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven