Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 21 september 2011 om 10:40
@ catooo
Ja, ik weer hier. Tijn is nog steeds favoriet maar ik ben, nu de datum dichterbij komt, zo'n twijfelkont. En dat je nu ook nog es Tiemen erbij zet maakt het nog lastiger
En je hebt gelijk hoor, dat de naam belangrijker is dan de samenklank met de andere twee. Bedankt voor je reactie
@ cejo
Dat bedoel ik dus, kwik kwek en kwak. De naam is bij deze dus ook geschrapt. Ook bedankt voor je mening.
Ja, ik weer hier. Tijn is nog steeds favoriet maar ik ben, nu de datum dichterbij komt, zo'n twijfelkont. En dat je nu ook nog es Tiemen erbij zet maakt het nog lastiger

En je hebt gelijk hoor, dat de naam belangrijker is dan de samenklank met de andere twee. Bedankt voor je reactie
@ cejo
Dat bedoel ik dus, kwik kwek en kwak. De naam is bij deze dus ook geschrapt. Ook bedankt voor je mening.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
woensdag 21 september 2011 om 19:08
Wat vinden jullie van de naam Sjors? Het is voor een jongetje. Wij vinden hem allebei erg leuk, maar zijn een beetje bang dat hij straks zijn hele leven Sjors & Sjimmie-grappen moet aanhoren. Ook is het internationaal gezien niet zo'n handige naam, maar het is de enige naam die bij ons allebei steeds terugkomt!
zaterdag 24 september 2011 om 16:42
zaterdag 24 september 2011 om 22:01
Dames willen jullie mee denken..?
Ik zoek een 2e naam bij de naam Mick!
Liever geen naam die begint met een L en het liefst een stoere 'hippe' naam. Ben af en toe bang dat Mick voor sommige ook net de ordi kant op kan gaan dus ik zoek wel een 2e naam die echt zeker niet die kan op gaat!
Hoop dat jullie het nog kunnen volgen! haha....
Ik zoek een 2e naam bij de naam Mick!
Liever geen naam die begint met een L en het liefst een stoere 'hippe' naam. Ben af en toe bang dat Mick voor sommige ook net de ordi kant op kan gaan dus ik zoek wel een 2e naam die echt zeker niet die kan op gaat!
Hoop dat jullie het nog kunnen volgen! haha....