Hemataartwedstrijd

27-09-2011 13:12 39 berichten
Ik zag net op Facebook deze link. En ik dacht, goh laat ik dat hier eens plaatsen. Ik weet dat er hier een paar héle goede taartenbaksters zijn die vast wel mee willen doen. Ik ben er zelf niet zo heel goed in maar het zou me geweldig lijken als mijn taart te koop zou zijn bij de Hema!
Alle reacties Link kopieren
JA! Ik zag het ook! HEMA rules.... dus ik overweeg serieus om de koekenbakker uit te gaan hangen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wat leuk zeg, ja er zijn een paar goede taartbakkers hier op het forum. Ik ben benieuwd of die mee gaan doen. Lijkt me wel een eer als je taart gekozen wordt. Ik lees net de voorwaardes maar dat is waardeloos zeg.

Succes allemaal die wat gaan insturen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Cool!

*noteert 21 okt als vrije dag*

Actievoorwaarden gelezen

Laat maar.
Klinkt leuk! Maar ik ben meer van het decoreren ..
Hoezo Maja? Wassup met de voorwaarden?
Achterlijke voorwaarden. Hema gaat er dus met jouw taart & auteursrechten vandoor. Voor 100 euro, een rondleiding en een jaar taart Duhuh!
Wat is er mis met die voorwaarden?
Bazinga!
quote:missmargerine schreef op 27 september 2011 @ 13:37:

Achterlijke voorwaarden. Hema gaat er dus met jouw taart & auteursrechten vandoor. Voor 100 euro, een rondleiding en een jaar taart Duhuh!

Je bent helemaal vogelvrij, iedereen kan er met je taart vandoor staat er.

Rondleiding is kul. Jaar taart is alleen leuk als je een gezin hebt.

Het moet een eigen gerecht zijn, dat snap ik, maar je gebruikt toch vaak voor de basis iets wat vele gebruiken. Dus hoe ze dat bedoelen weet ik ook niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En het is ook geen 100 euro, maar een HEMA cadeaukaart van 100 euro, dus het kost ze nog minder dan 100 euro. En een jaar gratis taart is maximaal 1 taart per week of 52 per jaar.

Ik zeg: dat is goedkoop recepten scoren!
Wat een gezeur over de actievoorwaarden.
Wat moet je met een jaar gratis taart als je zelf de lekkerste taarten kunt bakken?
quote:Blackdress schreef op 27 september 2011 @ 13:53:

Wat moet je met een jaar gratis taart als je zelf de lekkerste taarten kunt bakken?Dat dus.
quote:Blackdress schreef op 27 september 2011 @ 13:53:

Wat moet je met een jaar gratis taart als je zelf de lekkerste taarten kunt bakken?

Ik zat al op jouw reactie te wachten wat jij ervan vond.

En als je beroepsmatig er iets mee doet dan geef je je recept toch niet weg voor die paar pepernoten?
Goh, dus jullie verdienen doorgaans meer met je recepten?
quote:yette schreef op 27 september 2011 @ 13:57:

Dat niet, maar als Hema door 'n pro nieuwe taarten laat bedenken zijn ze wel wat meer kwijt als 'n kadobon en wat taarten. Ik vind de prijs die je kunt winnen nogal karig eigenlijk.

Ach, ergens is 't ook wel erg Oud-Hollandsch:"het gaat om de eer" en dat past natuurlijk weer wel heel goed bij Hema
Ik verdien er inderdaad meer mee, yette
quote:Veronicas schreef op 27 september 2011 @ 14:00:

[...]

Dat niet, maar als Hema door 'n pro nieuwe taarten laat bedenken zijn ze wel wat meer kwijt als 'n kadobon en wat taarten. Ik vind de prijs die je kunt winnen nogal karig eigenlijk.

Ach, ergens is 't ook wel erg Oud-Hollandsch:"het gaat om de eer" en dat past natuurlijk weer wel heel goed bij Hema

Ik vind de prijs vooral een beetje vreemd. Een jaar taart is natuurlijk best grappig, maar als je ze zelf altijd bakt heb je er niet zoveel aan. En wat moet je met elke week taart? Komt je neus uit, dus moet je gaan uitdelen. Kadobon is natuurlijk wel leuk.

Op zich is de wedstrijd natuurlijk hartstikke leuk, maar ook wel een beetje op een handige manier aan recepten komen, want je moet direct je recept insturen, dus ze hebben wel alle originele recepten van alle deelnemers. Ik ben altijd wel reuzebenieuwd hoeveel mensen hier nu aan mee gaan doen. Ik in ieder geval niet.
OK, dan mag jij zeuren over de aktievoorwaarden, Blackdress
Oh... ik heb helemaal niks gelezen over de voorwaarden. Maar dit klinkt niet echt leuk. Wel als goedkoop recepten scoren. Jammer, want het leek me echt heel leuk als mijn taart in de Hema zou liggen. Maar ik zou nu ook niet meedoen. Een jaar taart en 100 euro is mij te weinig.
Als ik een jaar lang taart krijg zullen ze er ook een persoonlijke levensstijlcoach bij moeten doen. Anders wordt ik veel te zwaar.
Vind het dan ineens niet meer leuk dat ze jouw taart verkopen? Je vind het dus alleen maar leuk als het prijzengeld hoger zou zijn?
quote:yette schreef op 27 september 2011 @ 13:57:

Ik niet, maar ik vind het goedkoop scoren. Alle rechten van je recept ben je kwijt dus zo kunnen ze heel lang verder met originele taarten.

Het idee vind ik wel leuk, als ze andere voorwaardes hadden.

Ik heb wel een forumster op msn gezegd dat als ze mee doet dat ik wel wil meedenken en helpen.
slechte voorwaarden, ben er helemaal mee eens. Maar aan de andere kant is dit wel typisch hollands..voor een appel en een ei iets geweldigs krijgen. Een jaar lang gratis taart lijkt me niet handig, het is wel leuk als jouw taart in de winkel ligt, maar dan zou hema na 1 jaar het recht op jouw taart en recept moeten verliezen. Dat zou eerlijker zijn.
Ik las hemelvaartwedstrijd. Was al heeeel benieuwd hoe dat zou gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven