Hemataartwedstrijd
dinsdag 27 september 2011 om 13:12
dinsdag 27 september 2011 om 13:16
Wat leuk zeg, ja er zijn een paar goede taartbakkers hier op het forum. Ik ben benieuwd of die mee gaan doen. Lijkt me wel een eer als je taart gekozen wordt. Ik lees net de voorwaardes maar dat is waardeloos zeg.
Succes allemaal die wat gaan insturen.
Succes allemaal die wat gaan insturen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 27 september 2011 om 13:41
quote:missmargerine schreef op 27 september 2011 @ 13:37:
Achterlijke voorwaarden. Hema gaat er dus met jouw taart & auteursrechten vandoor. Voor 100 euro, een rondleiding en een jaar taart Duhuh!
Je bent helemaal vogelvrij, iedereen kan er met je taart vandoor staat er.
Rondleiding is kul. Jaar taart is alleen leuk als je een gezin hebt.
Het moet een eigen gerecht zijn, dat snap ik, maar je gebruikt toch vaak voor de basis iets wat vele gebruiken. Dus hoe ze dat bedoelen weet ik ook niet.
Achterlijke voorwaarden. Hema gaat er dus met jouw taart & auteursrechten vandoor. Voor 100 euro, een rondleiding en een jaar taart Duhuh!
Je bent helemaal vogelvrij, iedereen kan er met je taart vandoor staat er.
Rondleiding is kul. Jaar taart is alleen leuk als je een gezin hebt.
Het moet een eigen gerecht zijn, dat snap ik, maar je gebruikt toch vaak voor de basis iets wat vele gebruiken. Dus hoe ze dat bedoelen weet ik ook niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 27 september 2011 om 13:55
quote:Blackdress schreef op 27 september 2011 @ 13:53:
Wat moet je met een jaar gratis taart als je zelf de lekkerste taarten kunt bakken?
Ik zat al op jouw reactie te wachten wat jij ervan vond.
En als je beroepsmatig er iets mee doet dan geef je je recept toch niet weg voor die paar pepernoten?
Wat moet je met een jaar gratis taart als je zelf de lekkerste taarten kunt bakken?
Ik zat al op jouw reactie te wachten wat jij ervan vond.
En als je beroepsmatig er iets mee doet dan geef je je recept toch niet weg voor die paar pepernoten?
dinsdag 27 september 2011 om 14:00
quote:yette schreef op 27 september 2011 @ 13:57:
Goh, dus jullie verdienen doorgaans meer met je recepten?
Dat niet, maar als Hema door 'n pro nieuwe taarten laat bedenken zijn ze wel wat meer kwijt als 'n kadobon en wat taarten. Ik vind de prijs die je kunt winnen nogal karig eigenlijk.
Ach, ergens is 't ook wel erg Oud-Hollandsch:"het gaat om de eer" en dat past natuurlijk weer wel heel goed bij Hema
Dat niet, maar als Hema door 'n pro nieuwe taarten laat bedenken zijn ze wel wat meer kwijt als 'n kadobon en wat taarten. Ik vind de prijs die je kunt winnen nogal karig eigenlijk.
Ach, ergens is 't ook wel erg Oud-Hollandsch:"het gaat om de eer" en dat past natuurlijk weer wel heel goed bij Hema
dinsdag 27 september 2011 om 14:06
quote:Veronicas schreef op 27 september 2011 @ 14:00:
[...]
Ik vind de prijs vooral een beetje vreemd. Een jaar taart is natuurlijk best grappig, maar als je ze zelf altijd bakt heb je er niet zoveel aan. En wat moet je met elke week taart? Komt je neus uit, dus moet je gaan uitdelen. Kadobon is natuurlijk wel leuk.
Op zich is de wedstrijd natuurlijk hartstikke leuk, maar ook wel een beetje op een handige manier aan recepten komen, want je moet direct je recept insturen, dus ze hebben wel alle originele recepten van alle deelnemers. Ik ben altijd wel reuzebenieuwd hoeveel mensen hier nu aan mee gaan doen. Ik in ieder geval niet.
[...]
Ik vind de prijs vooral een beetje vreemd. Een jaar taart is natuurlijk best grappig, maar als je ze zelf altijd bakt heb je er niet zoveel aan. En wat moet je met elke week taart? Komt je neus uit, dus moet je gaan uitdelen. Kadobon is natuurlijk wel leuk.
Op zich is de wedstrijd natuurlijk hartstikke leuk, maar ook wel een beetje op een handige manier aan recepten komen, want je moet direct je recept insturen, dus ze hebben wel alle originele recepten van alle deelnemers. Ik ben altijd wel reuzebenieuwd hoeveel mensen hier nu aan mee gaan doen. Ik in ieder geval niet.
dinsdag 27 september 2011 om 14:09
dinsdag 27 september 2011 om 14:27
quote:yette schreef op 27 september 2011 @ 13:57:
Ik niet, maar ik vind het goedkoop scoren. Alle rechten van je recept ben je kwijt dus zo kunnen ze heel lang verder met originele taarten.
Het idee vind ik wel leuk, als ze andere voorwaardes hadden.
Ik heb wel een forumster op msn gezegd dat als ze mee doet dat ik wel wil meedenken en helpen.
Ik niet, maar ik vind het goedkoop scoren. Alle rechten van je recept ben je kwijt dus zo kunnen ze heel lang verder met originele taarten.
Het idee vind ik wel leuk, als ze andere voorwaardes hadden.
Ik heb wel een forumster op msn gezegd dat als ze mee doet dat ik wel wil meedenken en helpen.
dinsdag 27 september 2011 om 14:27
slechte voorwaarden, ben er helemaal mee eens. Maar aan de andere kant is dit wel typisch hollands..voor een appel en een ei iets geweldigs krijgen. Een jaar lang gratis taart lijkt me niet handig, het is wel leuk als jouw taart in de winkel ligt, maar dan zou hema na 1 jaar het recht op jouw taart en recept moeten verliezen. Dat zou eerlijker zijn.