Collega van vriend..

27-09-2011 08:19 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Openingspost verwiderd ivm herkenbaarheid. Bedankt voor de reacties.
Aha, Iry, maar dan voed jij je kind ook wel heel goed op.

Ik stond zelf niet zo stevig in mijn schoenen toen...
quote:Captain_Obvious schreef op 27 september 2011 @ 10:01:

Ik stond zelf niet zo stevig in mijn schoenen toen...Ik ook niet hoor! (Wat heet, ik was zo naief als de pest ) Maar ik was enorm blij achteraf dat iemand mij de spreekwoordelijke schop onder mijn kont gaf.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:Captain_Obvious schreef op 27 september 2011 @ 10:01:

Ik stond zelf niet zo stevig in mijn schoenen toen...

Geen idee of dat aan mij opvoeding ligt, zo was ze als peuter al

Maar ze heeft ook een kwetsbare kant hoor, juist daarom is denk ik wat feller daarop.

21 is heel volwassen, maar ook nog een jonge en vaak onzekere leeftijd.
quote:iry schreef op 27 september 2011 @ 10:07:

[...]

Geen idee of dat aan mij opvoeding ligt, zo was ze als peuter al Nou goede genen dan
quote:Captain_Obvious schreef op 27 september 2011 @ 10:09:

[...]

Nou goede genen dan Dat zou wel kunnen
quote:Oriane schreef op 27 september 2011 @ 09:46:

Ben ik nou gewoon ouderwets? Ik zou namelijk helemaal niet leuk reageren als een vent (die niet van mij is) mij bij hem op schoot???? trekt en zegt dat hij me sexy vind...Waarschijnlijk voelde TO zich wel gevleid door die aandacht van die man. Of ze vond hem stiekem eerder ook al leuker dan ze aan haar vriend durft toe te geven...
quote:yvonjaspers schreef op 27 september 2011 @ 10:12:

[...]

Waarschijnlijk voelde TO zich wel gevleid door die aandacht van die man. Of ze vond hem stiekem eerder ook al leuker dan ze aan haar vriend durft toe te geven...Tuurlijk, dat zit er dik in. Maar... ze moet ook volwassen genoeg zijn om er consequenties aan te verbinden (relatie verbreken, uitspreken met vriend...)
quote:Captain_Obvious schreef op 27 september 2011 @ 09:49:

Oriane en Iry, waren jullie op jullie 21e al zo verstandig? Niet flauw bedoeld hoor, maar ik begrijp de situatie heel goed waar TO in zit en op mijn 21e had ik heel anders gereageerd dan nu...

Natuurlijk niet.

Maar na de tips waar ze naar vraagt, zou toch een lampje moeten gaan branden...
Ovchipkaart, ben jij wel zo gelukkig met je relatie als je beweert?

Zo komt het niet over in een stuk dat je net hebt geschreven (vriend vaak weg, spanning missen, hij staat stil, wil niets, is moe).

Als jij zo enorm openstaat voor spanning en aandacht van buitenaf, zou ik toch nog eens heel goed nadenken over je eigen relatie.
Verwijderd
Is ovchipkaart niet degene die stilstaat (of stilstond, tenminste in haar vorige baan)?
Ga in therapie!
Verwijderd
Je hebt al 6 jaar een relatie en je bent pas 21 ?! Veuls te jong om je al helemaal vast te leggen, dus lijkt me logisch dat je vlinders voelt voor een ander. Maar die man vindt het waarschijnlijk alleen maar leuk dat zo'n jong grietje hem leuk vindt. Neem wat afstand van die mensen, praat met je vriend en bedenk eens of jij er echt al aan toe bent om je voor de rest van je leven aan 1 man te binden.
Voor de zekerheid maar geen alcohol meer drinken als je in zijn buurt bent, dan maar?
quote:dubiootje schreef op 27 september 2011 @ 08:35:

Hij trekt jou op schoot en noemt je mooi en sexy waar zijn vrouw en jouw vriend bij zijn ? Of zoekt hij daar steeds momenten voor waarop zij het niet horen of zien?

Vind je dat romantisch?Vergeet niet dat de kinderen hier ook bij waren. Héééél romantisch..
OV: gezien je laatste post komt het wel goed. Je gaat weer wat leuks, uitdagends doen. En je gaat die man vertellen dat je er niet van gediend bent. Doen hoor!
Verwijderd
Dat begrijp ik ook, Ovchip. Goed dat je je nu op je baan en sportschool gaat storten, dat geeft vast goede afleiding. Probeer het gefantaseer af te kappen, dat maakt het echt moeilijker. En kap hem af, dan ben je hopelijk van het gedoe af.
Ga in therapie!
Hallo OV, ik zal eens wat positiefs zeggen. Ik vind het feit dat je over het gedrag van deze collega van je man en jouw gevoelens hierin, een topic opent, heel goed. Het geeft aan dat je erover nadenkt en niet gelijk als een kip zonder kop in andermans nest beland.Maar denk er wel goed over na en probeer het gebeuren in de juiste proporties te zien. Deze collega zit duidelijk niet goed in z´n vel, wil aandacht van een ander en zie daar, daar is de ander die kennelijk ook niet goed in haar vel zit en zich hevig gevleid voelt door zijn aandacht. Vreemdgaan heeft alles te maken met het zich niet erg happy voelen en gemis aan aandacht. Verliefd worden als vrij mens (dus niet stiekem) op een ander heeft alles te maken met je geweldig voelen, dit wil je dan ook aan de buitenwereld laten weten. Hij is niet verliefd, hij heeft alleen problemen en dan is het fijn wanneer iemand zich aanbiedt als probleemoplosser.
Ik vind het een enorme hufter als alles waar is wat je zegt.
Bazinga!
Wat vond zijn vrouw eigenlijk van al die aandacht voor jou?

Grote kans dat als het haar is opgevallen, jullie elkaar niet meer zullen zien.

Probleem opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven