Collega van vriend..

27-09-2011 08:19 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Openingspost verwiderd ivm herkenbaarheid. Bedankt voor de reacties.
quote:ovchipkaart schreef op 27 september 2011 @ 09:37:

Ik kan niet tegen mijn vriend zeggen dat ik hem leuk vind omdat mijn vriend vrij jaloers is aangelegd. En hij moet elke dag met hem werken, dat bevordert de werksfeer niet.

Ik zou mijn vriend echt kapot maken als ik dit zeg,Dan is er dus heel wat gebeurd. En daar was je echt zelf bij. Ergo: dat heb je zelf gedaan.
quote:ovchipkaart schreef op 27 september 2011 @ 09:31:

[...]

Ik weet het niet, waarschijnlijk dat ik normaal moet doen en mezelf moet vermannen.

Dit is me overkomen, hier heb ik niet voor gekozen. Ik weet dat hij niet goed bezig is, maar buiten dat hij hufterig gedrag vertoont. Is het wel een hele leuke man met veel humor e.d. Als dat niet zo was, was het voor mij ook makkelijker geweest. Ik snap wel dat jullie oordelen over een klein stukje van een verhaal. Maar ik kan er niks aan doen, ik vind dit zelf ook erg genoeg. Anders had ik er geen topic over geopend.

Nou, hup, doe normaal en verman je

Het gevoel kan je overkomen, natuurlijk. Door over hem te fantaseren voed je dat gevoel, dat overkomt je niet maar daar kies je voor. Zelfs dit topic kan het gevoel onbedoeld voeden, want je hebt het toch over hem. Die wereld waar alles zou kunnen bestaat nu nog alleen in je hoofd, maar ook in stiekeme opmerkingen en aanrakingen als jullie partners niet in de buurt zijn. En straks misschien in sms'jes, telefoontjes en zelfs afspraakjes. Je kan jezelf dan prima voorhouden dat het kan. Wat niet weet, wat niet deert.

Nogmaals, van mij geen oordeel, ik probeer met je mee te denken en je een spiegel voor te houden.

Ik las elders dat je gestopt bent met blowen. En dat je al veel te lang in een saaie baan onder je niveau zit. Jouw 'ding' is vooral met je vriendinnen zijn, zeg je. Kan het zijn dat je spanning in je leven mist, niet alleen in je relatie? Het blowen gaf je die geweldige lachbuien, even een 'high'. Nu kabbelt alles misschien maar een beetje verder. Dan is een man die je spanning geeft en je sexy vindt een leuke afleiding.
Ga in therapie!
Verwijderd
Je kunt wel tegen je vriend zeggen dat je je ongemakkelijk voelt bij de hoeveelheid aandacht die je van zijn collega krijgt.

Je gaat hier echt niet vanaf komen als je elkaar nog wel steeds blijft zien. Geloof ik niks van.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:ovchipkaart schreef op 27 september 2011 @ 09:38:

[...]

Buiten dat het vrienden zijn, zijn het ook collega's.

Ze werken in een team van 4 mensen, dus vrij werken intensief samen.Daar had je misschien even eerder bij na moeten denken...
quote:Captain_Obvious schreef op 27 september 2011 @ 09:40:

[...]

Daar had je misschien even eerder bij na moeten denken...Die collega/vriend misschien iets eerder!
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 september 2011 @ 09:41:

[...]

Die collega/vriend misschien iets eerder!Zeker. Maar die opent hier geen topic he
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 september 2011 @ 09:41:

[...]

Die collega/vriend misschien iets eerder!Inderdaad. Lekker makkelijk om als 32 jarige een 21 jarige het hoofd op hol te brengen. Hij is getrouwd en heeft kinderen laat hem lekker normaal doen en de boot afhouden.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:mali30 schreef op 27 september 2011 @ 08:57:

Youre just a piece of ass to him!@TO wat Mali hier zegt dat ben je echt voor hem. Meer niet!
quote:dertigmin schreef op 27 september 2011 @ 09:43:

[...]

Inderdaad. Lekker makkelijk om als 32 jarige een 21 jarige het hoofd op hol te brengen. Hij is getrouwd en heeft kinderen laat hem lekker normaal doen en de boot afhouden.Ja, want als TO haar relatie verbreekt en een verhouding met hem begint dan kunnen we het lijstje met smoezen waarom hij niet bij zijn vrouw weggaat meteen van stal halen.
quote:ovchipkaart schreef op 27 september 2011 @ 09:37:

Ik kan niet tegen mijn vriend zeggen dat ik hem leuk vind omdat mijn vriend vrij jaloers is aangelegd. En hij moet elke dag met hem werken, dat bevordert de werksfeer niet.

Ik zou mijn vriend echt kapot maken als ik dit zeg, dus of er mensen zijn die vinden dat ik druip in het zelfmedelijden of niet. Ik moet dit in mijn eentje oplossen, ik wil mijn vriend niet onnodig pijn doen. Is dat zo raar? En buiten dat, schaam ik me kapot om dit hardop te zeggen. Helemaal tegen degene die mij het meest vertrouwd.

Jouw vriend is jaloers aangelegd maar reageert niet als jij zegt dat zijn vriend jou op schoot heeft getrokken en je mooi en sexy heeft genoemd?

Als je niet wilt zeggen dat jij je tot hem aangetrokken voelt, dan zeg je toch dat je hem opdringerig vindt en je ongemakkelijk bij hem voelt, en daarom niet meer met dit gezin wil afspreken?
Ga in therapie!
Ben ik nou gewoon ouderwets? Ik zou namelijk helemaal niet leuk reageren als een vent (die niet van mij is) mij bij hem op schoot???? trekt en zegt dat hij me sexy vind...

Hoogstwaarschijnlijk krijgt ie een knal voor zijn harses van me, maar ik dien hem zeker stevig van repliek. Iedereen heeft met zijn takken van me af te blijven.
Meid waar is je eigenwaarde!

Je laat je hoofd op hol brengen door een hele foute kerel.

Getrouwd, kids en 32 die zich een beetje loopt te verlekkeren aan een jong grietje.

En hij trekt je op schoot, zegt hoe mooi en sexy je bent?

Djeez, hij zou van mij een flinke sneer krijgen.

Laat je niet zo gebruiken en opfokken door zo'n kerel waarvan zijn pik in de hens staat.

leuke vriend ook trouwens.
quote:dubiootje schreef op 27 september 2011 @ 09:45:

[...]

Jouw vriend is jaloers aangelegd maar reageert niet als jij zegt dat zijn vriend jou op schoot heeft getrokken en je mooi en sexy heeft genoemd?

Da's een beetje vreemd inderdaad.
En waarschijnlijk is collega/vriend ook nog zo'n type die enorm kickt op kwetsbare meisjes in de war brengen. Sms'en / mailen / whats appen jullie al?
Oriane en Iry, waren jullie op jullie 21e al zo verstandig? Niet flauw bedoeld hoor, maar ik begrijp de situatie heel goed waar TO in zit en op mijn 21e had ik heel anders gereageerd dan nu...
Verwijderd
quote:dertigmin schreef op 27 september 2011 @ 09:43:

[...]

Inderdaad. Lekker makkelijk om als 32 jarige een 21 jarige het hoofd op hol te brengen. Hij is getrouwd en heeft kinderen laat hem lekker normaal doen en de boot afhouden.

Het is ook verleidelijk hoor, zo'n griet van 21 zonder kinderen. Zeker als je zelf volledig in de luiers zit terwijl je eigenlijk nog wil feesten!

TO je begrijpt toch ook wel dat het als jonge vader van 32 niet echt heel 'cool' is als je nog het feestbeest wil uithangen.

Tegen de tijd dat je zelf op die leeftijd bent ga je zo enorm inzien wat een loser 1ste klas dit is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
't Zijn vaak mannen met jonge kinderen die wat on the side zoeken. Krijgen thuis niet zoveel aandacht meer omdat vriendin opeens is getransformeerd naar moederkloek.

Als single kan zo iemand 'n leuke SV zijn, maar jij zou er zowel je eigen relatie als de vriendschap van je vriend mee kapot maken.
quote:ovchipkaart schreef op 27 september 2011 @ 09:50:

[...]

Ik wil gewoon dat ik hem als een normaal iemand zie. Waarvoor ik geen gevoel zou kunnen krijgen. That's it.Dan is het het verstandigste om alle contact af te kappen: inderdaad niet smsen, bellen e.d., maar ook niet afspreken met z'n vieren, want dat is een gevaarlijke situatie bleek alweer.
.
Verwijderd
Ik denk dat dat niet gaat, Ovchip. Je zal echt moeten proberen hem te ontwijken. Waarom vertel je je vriend niet dat hij opdringerig is en dat je het contact op een laag pitje wil zetten? Dat is toch ook zo?

Leuk dat je maandag begint met een nieuwe baan! Misschien houdt dat je gedachten genoeg bezig om niet met Mr. Hotpants bezig te zijn En een apk-keuring van je relatie lijkt me ook geen overbodige luxe. Praat eens met je vriend over wat jullie samen doen en wat jullie allebei belangrijk vinden. Misschien vindt hij werk wel belangrijk omdat hij vindt dat hij voor jou moet zorgen en vind jij tijd met hem veel belangrijker. Of vindt hij juist dat jullie wat meer dingen apart van elkaar moeten doen, zodat je elkaar wat te vertellen hebt. Praat erover!
Ga in therapie!
Wat vind jij daarvan, dat hij zijn zoontje gebruikte om een foto van je te krijgen?
Ga in therapie!
quote:Captain_Obvious schreef op 27 september 2011 @ 09:49:

Oriane en Iry, waren jullie op jullie 21e al zo verstandig? Niet flauw bedoeld hoor, maar ik begrijp de situatie heel goed waar TO in zit en op mijn 21e had ik heel anders gereageerd dan nu...

Tuurlijk snap ik dat je op je 21 minder sterk in je schoenen kan staan dan wanneer je ouder bent.

Vandaar ook dat ik schrijf dat ze wel meer aan haar eigenwaarde mag denken.

Maar niet iedereen is zo kwetsbaar op 21,

Ik weet zeker dat mijn dochter behoorlijk van leer zal trekken als iemand dit bij haar zou doen.

Dat is echt geen katje om zonder handschoenen aan te pakken op dat gebied

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven