Hemataartwedstrijd

27-09-2011 13:12 39 berichten
Ik zag net op Facebook deze link. En ik dacht, goh laat ik dat hier eens plaatsen. Ik weet dat er hier een paar héle goede taartenbaksters zijn die vast wel mee willen doen. Ik ben er zelf niet zo heel goed in maar het zou me geweldig lijken als mijn taart te koop zou zijn bij de Hema!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het goedkoop originele recepten scoren is, eerder een reclametruc om mensen betrokken te krijgen bij HEMAtaart en om dan leuk reclame te kunnen met: de taart van tante Tinie, echt HEMA

Ik denk dat de profs bij de productontwikkeling van de HEMA makkelijk zelf een nieuw recept kunnen ontwikkelen en misschien nog wel tig verzoekjes/ideen hebben liggen.

Bovendien de thuisbakrecepten die ze krijgen, zijn misschien wel heel lekker en tot zekere hoogte origineel, maar toch niet geschikt voor de hemabakkerij die weet ik hoeveel taarten per dag bakt. In je thuisrecept staat dan bv braaf: week 4 blaadjes gelatine in water, voeg het merg van 1 vanillestokje toe, smelt 100gram witte chocolade of misschien zelfs wel stamp 1 pak bastognekoeken fijn of verkruimel de schuimpjes. Allemaal heel lekker maar de professionals moeten een nieuw recept maken voor het 10.000 keer bakken van jouw taart tegen een lage kostprijs.
Denken jullie nou echt dat Hema zelf geen gebruik maakt van Google?

Dream on!

Alsof jullie taart recepten niet googlebaar zijn ( of iets gelijkends).

Het is gewoon een leuke wedstrijd. Wij doen als school in ieder geval mee met de brugklas.

Super!
Precies borderwalk!
ik zou zeggen 2 minuten gratis shoppen en iets anders leuks... bv een reclamecampagne met de maakster in beeld..?
dan shop je misschien voor minder dan 100 maar het is zo lekker spannend!
quote:liebling schreef op 27 september 2011 @ 16:59:

Denken jullie nou echt dat Hema zelf geen gebruik maakt van Google?

Dream on!

Alsof jullie taart recepten niet googlebaar zijn ( of iets gelijkends).

Het is gewoon een leuke wedstrijd. Wij doen als school in ieder geval mee met de brugklas.

Super!

Leuk dat jullie mee doen, succes.

Maar dan hoef je toch niet zo'n toon aan te slaan als andere het niet zien zitten?

(des te meer kans hebben jullie moet je maar denken)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik denk dat je die wedstrijd gewoon niet zo serieus moet nemen. De prijs, de jury en het patent op je recept ook niet. Er zulen vast mensen zijn die het leuk vind om hun succesrecept, dat ze ook met al hun kennissen en collega's hebben gedeeld op te sturen en die als ze winnen nieuwe gordijnen uitzoeken en vervolgens een bejaardentehuis, voedselbank of een daklozenopvang heel blij maken met het jaar gratis taart.

Met de brugklassen meedoen lijkt me een leuk idee liebling. Is het een VMBO, waarbij je de leerlingen misschien enthousiast probeert te maken voor het ambacht van bakker/kok?
quote:yette schreef op 27 september 2011 @ 13:57:

Goh, dus jullie verdienen doorgaans meer met je recepten?Ja, ik wel :-)
quote:Blackdress schreef op 27 september 2011 @ 13:53:

Wat moet je met een jaar gratis taart als je zelf de lekkerste taarten kunt bakken?

En dan zeker die vieze chemische Hema-taarten!
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 september 2011 @ 17:09:

[...]

Leuk dat jullie mee doen, succes.

Maar dan hoef je toch niet zo'n toon aan te slaan als andere het niet zien zitten?

(des te meer kans hebben jullie moet je maar denken)Dat dus!
Leuk zo'n wedstrijd. Maar idd wat moet je met een jaar gratis taart.

Krijg je dan na een jaar een jaar gratis weight watchers cadeau? Heb je dan wel nodig.
Doen er nog forummers mee? Leuke foto ervan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn moeder heeft meegedaan en gaat nu door naar de halve finale..helemaal leuk! Dagje proeven in Amsterdam van de taarten van de andere halve finalisten, nog een leuke workshop gaan ze doen...Mocht ze winnen gaan de taarten die ze iedere week krijgt naar de voedselbank..
quote:ophelia74 schreef op 25 oktober 2011 @ 21:10:

Mijn moeder heeft meegedaan en gaat nu door naar de halve finale..helemaal leuk! Dagje proeven in Amsterdam van de taarten van de andere halve finalisten, nog een leuke workshop gaan ze doen...Mocht ze winnen gaan de taarten die ze iedere week krijgt naar de voedselbank..Hihi, nou ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven