betrapt

27-09-2011 22:31 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem in mijn maag dat ik graag kwijt wil.

Ikzelf zit ook verkeerd dus ik ga me ook niet goed praten . Een anderhalf jaar terug kreeg ik een nieuwe werkleider. En paar maanden later bloeide er iets tussen. Het probleem was dat ie getrouwd was! Maar ik kon me niet verzetten jammer genoeg. En ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij ( dat dacht ik toen der tijd ).

We spraken vaak af en hadden zelfs seks samen. Hij praten ook zo tegen mij alsof hij van zijn vrouw af zou gaan. Maar na een tijd begon ik te twijfelen aan zijn mooie woordjes. En begon bij mij een lichtje te branden dat ik waarschijnlijk alleen een neukpartij was voor hem. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ). En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.
Je zit te twijfelen omdat?

Je wilt zijn vrouw inlichten omdat jij je gebruikt voelt, niet omdat zijn vrouw dit niet verdient hoor

Well guess what, ze verdiende het ook niet dat jij haar man neukte, en dat deed je ook zonder gene....

Ik zou dus gewoon netjes mijn mond houden, en misschien nog wel veel netter...voortaan ook je benen bij elkaar houden als je baas langskomt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je wilt wraak nemen..... doe niet net alsof je je ineens zo begaan voelt met zijn vrouw.
Wie zijn billen brandt....

hou het lekker bij jezelf zeg!

Bah wat een streken om naar zijn vrouw te gaan.

Als het je echt zo dwarszit zeg je het tegen de betreffende man zelf,scheld hem uit...maakt niet uit.
Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet

Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig. Als je echt zo begaan was met zijn vrouw had je benen continu bij elkaar moeten houden.
Wilde je zijn vrouw ook inlichten toen jij zijn neukaprtij was?
Hè wat zijn we het weer lekker eens allemaal...
Jaaaa daaaag, laat zn vrouw er lekker buiten. En slik het gewoon dat hij je alleen voor de sex heeft gebruikt. Eigen schuld, dikke bult!
Wat een saai verhaal.
waarom deed je het dan en waarom kon de afspraak niet afgezegd worden? je wist dat ie een relatie had dus je wist van te voren waar je mee bezig was
tsja
Lol. Nu je aan de kant bent gezet is het ineens erg voor zijn vrouw. Noemen ze hypocriet.

Je kunt het best doen hoor maar probeer het niet te verkopen als compassie. Niet fair.
hoe dom en naief kun je zijn....
jullie weten niet eens wat hij allemaal gezecht heeft tegen mij.

het kan altijd voorkomen dat een persoon verliefd word op een ander ook al is hij getrouwd. en ik dacht ook dat dat de reden was. maar het blijkt dat ie gewoon door gaat,
Nee. Wat schiet jij er nou mee op?

Zijn vrouw heeft hier toch niets mee te maken? Hou het bij jezelf.
Dus toen hij zogenaamd verliefd op jou was was zijn vreemdgaan wel legitiem en nu hij dat ook met anderen doet is je tere minnaressenzieltje zo gekrenkt dat je er over twijfelt om zijn vrouw in te lichten?

Dat jij nog in de spiegel kunt kijken.
quote:batwom schreef op 27 september 2011 @ 22:44:

Wat een saai verhaal.
Oh je bent er zo eentje.

Je doet mee aan dit vuile spel. Je bent gebruikt. En nu wil je wraak via zijn vrouw.

Wat een fijn mens ben je.

Weet je, neem je verlies en leer ervan. En laat zijn vrouw erbuiten, dat deed je ook toen het je goed uitkwam.
Chic.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 22:45:

het kan altijd voorkomen dat een persoon verliefd word op een ander ook al is hij getrouwd. en ik dacht ook dat dat de reden was. maar het blijkt dat ie gewoon door gaat,

Oh jawel hoor, ik weet prima wat hij allemaal heeft gezegd

Zoek er maar 1 uit..

Wat hij allemaal zei...

het kan altijd voorkomen dat een persoon verliefd word op een ander ook al is hij getrouwd. en ik dacht ook dat dat de reden was. maar het blijkt dat ie gewoon door gaat,Oh, maar dat weten we wel hoor! Er was hier ook een topic over, iets met 999 smoezen die een getrouwde man aan zijn minnares verteld.

het kan altijd voorkomen dat een persoon verliefd word op een ander ook al is hij getrouwd. en ik dacht ook dat dat de reden was. maar het blijkt dat ie gewoon door gaat,Dat kan ook, dat je verliefd wordt. Maar je broek zakt dan nog niet vanzelf naar beneden. Kies je zelf voor hoor. Als je je als vrouw in een tweede keus laat rangeren dan is dat niet iets 'wat je gebeurd'.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 22:31:

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

Je zit echt te twijfelen? Dat meen je niet. Wat zou dat een lage streek zijn. Eerst doe je het zelf, nu ben je gekwetst en wil je naar zijn vrouw om het te vertellen? Wees op zijn minst eerlijk naar jezelf over je motieven waarom je dit wilt gaat doen.

Je baalt nu dat je in de meest klassieke smoesjes van de wereld bent getrapt. Get it.

Maar waar haal je het vandaan dat je zijn vrouw moet inlichten?
Pas nu je er acher bent gekomen dat hij er meerdere neukertjes op na houdt, wil je het ineens gaan opbiechten aan zijn vrouw? Lekker schijnheilig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven