betrapt

27-09-2011 22:31 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem in mijn maag dat ik graag kwijt wil.

Ikzelf zit ook verkeerd dus ik ga me ook niet goed praten . Een anderhalf jaar terug kreeg ik een nieuwe werkleider. En paar maanden later bloeide er iets tussen. Het probleem was dat ie getrouwd was! Maar ik kon me niet verzetten jammer genoeg. En ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij ( dat dacht ik toen der tijd ).

We spraken vaak af en hadden zelfs seks samen. Hij praten ook zo tegen mij alsof hij van zijn vrouw af zou gaan. Maar na een tijd begon ik te twijfelen aan zijn mooie woordjes. En begon bij mij een lichtje te branden dat ik waarschijnlijk alleen een neukpartij was voor hem. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ). En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.
Zo, dus t was goed toen je dacht dat hij uiteindelijk voor jou ging kiezen, maar toen hij datzelfde tegen de buurvrouw en de overbuurvrouw en je andere collega's zei was t opeens oneerlijk dat jullie dat gedaan hadden
quote:gaia9 schreef op 27 september 2011 @ 23:05:

ik verveel me

Ik vermaak me anders kostelijk! Tranen over mijn wangen!

Maar ik ben idd wel toe aan een eerste opzet van de woeste plannen van TO.
0
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:05:

ik heb zelf mijn stringetje opzij gedaan hoor. en genoot er ook erg van op dat moment. tuurlijk ga ik dat niet ontkennen. omdat ik er andere gedachtes bij had. en toen de gedachtes veranderde tuurlijk heb ik toen gedacht om naar zijn vrouw gelijk te stappen. omdat het niet eerlijk is wat WIJ gedaan hebben. maar ik heb het laten gaan... maar nu dit weer en dan kan ik het op n een of andere manier niet meer laten gaanOhhhh...neeeeee, dan snap ik het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
DeJong kan beter haar naam veranderen in TEjong..
'Hij is niet veel meer als mij'.

Nou dat moet dan wel een enorm slechte baan zijn.

ik heb zelf mijn stringetje opzij gedaan hoor. en genoot er ook erg van op dat moment. tuurlijk ga ik dat niet ontkennen. omdat ik er andere gedachtes bij had. en toen de gedachtes veranderde tuurlijk heb ik toen gedacht om naar zijn vrouw gelijk te stappen. omdat het niet eerlijk is wat WIJ gedaan hebben. maar ik heb het laten gaan... maar nu dit weer en dan kan ik het op n een of andere manier niet meer laten gaanOch jee.... Veel plezier verder met je topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

ik heb zelf mijn stringetje opzij gedaan hoor. en genoot er ook erg van op dat moment. tuurlijk ga ik dat niet ontkennen. omdat ik er andere gedachtes bij had. en toen de gedachtes veranderde tuurlijk heb ik toen gedacht om naar zijn vrouw gelijk te stappen. omdat het niet eerlijk is wat WIJ gedaan hebben. maar ik heb het laten gaan... maar nu dit weer en dan kan ik het op n een of andere manier niet meer laten gaanAl een test gedaan?
quote:Nastik schreef op 27 september 2011 @ 23:06:

[...]

Ja, TO. Kun je geen SOA aan het verhaal toevoegen? Dat je scharreltie met Chlamydia heeft gestrooid ofzo en dat de hele afdeling in de Ziektewet zit?Of dat ze net heeft ontdekt dat ze ook zwanger van hem is....wordt het ook wel weer spannend van.
quote:batwom schreef op 27 september 2011 @ 23:04:

Ik vind dat je het verhaal wel een beetje mag opleuken, het is nog steeds saai.

I second that:

Een lied ter inpiratie
quote:pilous1 schreef op 27 september 2011 @ 23:06:

Wie heeft het hek open laten staan?
quote:Summerdance schreef op 27 september 2011 @ 23:04:

[...]

Oe ja....doen!

Maar wel vertellen hè hier!Precies....*zet de hapjes en drankjes alvast klaar*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

ik heb zelf mijn stringetje opzij gedaan hoor. en genoot er ook erg van op dat moment. tuurlijk ga ik dat niet ontkennen. omdat ik er andere gedachtes bij had. en toen de gedachtes veranderde tuurlijk heb ik toen gedacht om naar zijn vrouw gelijk te stappen. omdat het niet eerlijk is wat WIJ gedaan hebben. maar ik heb het laten gaan... maar nu dit weer en dan kan ik het op n een of andere manier niet meer laten gaanTuurlijk niet! Die vent moet een les leren, dus laat het hem maar voelen!
. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ).

Doe jij iets aan administratie? dan hoop ik toch dat jij daar niet het laatste woord in hebt, grammatica en spelling is allebei slecht
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:goldmember schreef op 27 september 2011 @ 23:07:

DeJong kan beter haar naam veranderen in TEjong..Of tjongejonge.

[...]

Ja, TO. Kun je geen SOA aan het verhaal toevoegen? Dat je scharreltie met Chlamydia heeft gestrooid ofzo en dat de hele afdeling in de Ziektewet zit?Dat bedoel ik. Met een klein beetje fantasie is er toch veel meer van te maken?
Ik denk trouwens dat dat probleem in je maag een soa is...
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 22:45:

jullie weten niet eens wat hij allemaal gezecht heeft tegen mij.

het kan altijd voorkomen dat een persoon verliefd word op een ander ook al is hij getrouwd. en ik dacht ook dat dat de reden was. maar het blijkt dat ie gewoon door gaat,Als jij net zo werkt als je hier typt, ben je binnenkort ook nog je baan kwijt...
* Gaat er maar weer lekker voor zitten.*

Waarom komen zulke topics net als ik naar bed wil gaan??
Stel dat je het verteld, zijn vrouw gooit hem buiten. En hij gaat een nieuwe relatie opbouwen met de buurvrouw( of een andere vrouw, maar niet met jou ) ga je je dan gelukkiger voelen?
0
quote:Nova78 schreef op 27 september 2011 @ 23:08:

[...]

Of dat ze net heeft ontdekt dat ze ook zwanger van hem is....wordt het ook wel weer spannend van.

Jaaaa!

Of dat je hem betrapt hebt met een Mannelijke Collega. Op het kopieerapparaat.
quote:batwom schreef op 27 september 2011 @ 23:09:

[...]

Dat bedoel ik. Met een klein beetje fantasie is er toch veel meer van te maken?Wel verhaal mailen naar redactie van GTST, hoor.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Murdoch schreef op 27 september 2011 @ 23:08:

[...]

I second that:

Een lied ter inpiratieEn hier vast wat lees voer:

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

[...]

Ja, TO. Kun je geen SOA aan het verhaal toevoegen? Dat je scharreltie met Chlamydia heeft gestrooid ofzo en dat de hele afdeling in de Ziektewet zit?*proest* jouw schuld dat de wijn die er nog stond van het weekend (gisteren vergeten)tegen het schermpie zit nu
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven