betrapt

27-09-2011 22:31 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem in mijn maag dat ik graag kwijt wil.

Ikzelf zit ook verkeerd dus ik ga me ook niet goed praten . Een anderhalf jaar terug kreeg ik een nieuwe werkleider. En paar maanden later bloeide er iets tussen. Het probleem was dat ie getrouwd was! Maar ik kon me niet verzetten jammer genoeg. En ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij ( dat dacht ik toen der tijd ).

We spraken vaak af en hadden zelfs seks samen. Hij praten ook zo tegen mij alsof hij van zijn vrouw af zou gaan. Maar na een tijd begon ik te twijfelen aan zijn mooie woordjes. En begon bij mij een lichtje te branden dat ik waarschijnlijk alleen een neukpartij was voor hem. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ). En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.
quote:enter schreef op 27 september 2011 @ 22:53:

gaia jij bent slim!
Als je jezelf onsterfelijk belachelijk wil maken, ga dan naar z'n vrouw. Hier zit natuurlijk geen enkele echtgenote op te wachten. Wie z'n billen verbrandt moet op de blaren zitten.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 22:53:

ik heb overal geschiedenis van . ik kan alles uitprinten. dus geloven zal ze me wel hoor

Leuk ook die smileys achter je tekst

Maakt het verhaal heel erg geloofwaardig dat je het doet uit compassie voor zijn vrouw.

Maar wat nou als je baas zegt dat hij beloofd alleen nog maar met jou te neuken, en dat ook waar maakt...

Wil je het dan nog aan zijn vrouw vertellen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

ik heb overal geschiedenis van . ik kan alles uitprinten. dus geloven zal ze me wel hoor wat gemeen!
Oh ja, als je dat gaat doen, zou ik ook maar vast gaan solliciteren.
Je kon je niet verzetten, dus daar kan je niks aan doen. En een stemmetje zei je dat je illegaal moest inbreken op zijn coputer, dus daar kan je ook niks aan doen.

Wel goed dat je nu zijn vrouw wil inlichten, dat is echt heel sterk van je!

ik heb overal geschiedenis van . ik kan alles uitprinten. dus geloven zal ze me wel hoor Maak er een mooi script van met bijlagen en succes verzekerd.
[quote]nlies schreef op 27 september 2011 @ 22:53:

[...]

Ja hoor weten we wel.

het lijstje 501 redenen waarom een man toch niet bij zijn vrouw weggaat, kennen we hier allemaal.Ik heb al vaker gezegd dat t vastgeprikt bovenaan de relatietopics zou moeten staan

kan m zo snel niet vinden, misschien dat iemand anders hem kan opdiepen voor je[/quote

Mijn tweede post zo ongeveer
zaanse mosterd
vertel je er ook bij dat jij ook neukt met hem , en inderdaad kun je weer gaan solliciteren.
ik begin nu met aftellen, denk dat het niet lang meer duurt
Ik zie hier of een trol of iemand die maar een andere baan moet zoeken.

Als vrouw bij baas gaat klagen dat jij zegt datt hij vreemd gaat, sta jij buiten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@Dejong, moet je nu morgen weer gewoon met hem werken?
Oké, dit is echt een gevalletje tegen de muur praten. Of een plaat voor je kop hebben. Mij om het even.

Hij heeft je geneukt terwijl die ook met zijn vrouw neukte. En met buuv. Die woont ook wat dichterbij dan jij.. Scheelt weer in de smoesjes die hij tegenover zijn vrouw ophangt, is hij weer iets eerder thuis van het 'overwerken'.

Accepteer dat je erin bent getuind. Klaaaaaaar!

Oh, en ben je al aan het solliciteren? Ik denknamelijk niet dat je nog een baan hebt als je hem ontmaskert tegenover zijn vrouw?
oja enter, dat is ook een optie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hoe oud ben je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gewoon even een vraag aan de dames...

Dat verliefd worden dat snap ik, kan ik me ook helemaal voorstellen

Maar dat ineens uit mijn slipje en bovenop zijn lul vallen is mij nog nooit overkomen...jullie?
Je hebt het wel veilig gedaan?

Of zit je al met een jeukende en brandende fluf?
quote:nlies schreef op 27 september 2011 @ 22:57:

Ik zie hier of een trol of iemand die maar een andere baan moet zoeken.

enIk denk beide eerlijk gezegd
hij kan me niet ontslaan. daar gaan hele andere mensen over. hij is niet veel meer als mij in dat bedrijf.

hoe dan ook pak ik hem.
quote:Summerdance schreef op 27 september 2011 @ 22:59:

Maar dat ineens uit mijn slipje en bovenop zijn lul vallen is mij nog nooit overkomen...jullie?En ik maar zeuren dat ik droog sta.. Vertel op, TO, hoe doe je dat?!

Maar dat ineens uit mijn slipje en bovenop zijn lul vallen is mij nog nooit overkomen...jullie? Tuurlijk! Overkomt me wekelijks!!
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:00:

hoe dan ook pak ik hem.Hij heeft jóu al gepakt, hoor.. En lekker van achteren zo te horen lezen

Maar dat ineens uit mijn slipje en bovenop zijn lul vallen is mij nog nooit overkomen...jullie?Nou, ik struikel tegenwoordig overal over. Dus ik sluit niks uit.
Nee Summerdance, dat is mij nog nooit overkomen. Ik snap ook nooit wanneer meiden zoiets a.h.w. 'overkomt' ..

* het gebeurde gewoon *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven