FB vraag

27-09-2011 19:26 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie weet wat er sinds vandaag (?) is verandert op FaceBook?

Ineens zie ik overal dit soort berichtjes staan: ivm alle nieuwe privacy instellingen, wil ik jullie vragen het volgende te doen... Dan moet je op iemands naam gaan staan en iets aanvinken of juist uitvinken. ..blabla.

Gaat erom dat mensen zich op jou moeten abonneren?? Wie weet wat dit inhoudt en of ik het ook moet doen? En als ik het niet doe wat heeft dat tot gevolgen?

Alvast heel erg bedankt!
.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom het opeens transparant moet. Leuk hoor, maar ga dan niet lopen kloten met de privacy instellingen van 750 miljoen mensen om je reclame inkomsten op te krikken. Dan moet je gewoon zeggen waar het op staat; geld.

Maar goed, that's just my opinion

Ik heb trouwens ook alles geblokt hoor, dus geen vreemde of collega die iets ziet, maar toch!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Oke, ik snap hem nog steeds niet helemaal...

Ik wilde alles op fb al tamelijk privé houden, dus had eerst alle instellingen op 'alleen vrienden' staan. Dus alleen vrienden konden bijv. mijn foto's, comments en statusupdates zien. Bij vrienden is dit ook zien doordat een vriend (A) soms met een opmerking op iemand (B) reageerde die ik niet kon zien. (deze vriend van vriend=B had dus dezelfde instellingen als ik) Ik ga er vanuit dat deze privacyinstellingen niet zijn gewijzigd door de laatste aanpassing van fb. Dus als een vriend mij tagt of bij mij een comment geeft, alleen wij en gezamenlijke vrienden dit kunnen zien.

eh, toch?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Klopt!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Pfiew!
Je moet aan al je vrienden vragen om

op jou naam te gaan staan en

met re muisknop bij geaboneerd het vinkje weg te halen

bij reacties en vind ik leuk. Gedoe he!

Even een status bericht

maken met deze vraag is denk ik het makkelijkste...en dan hopen dat iedereen het doet.....
Oh srry verkeerd begrepen, nee is alleen zodat jij niet kan zien wat jou vrienden naar voor jou onbekenden sturen.....
quote:loveland schreef op 27 september 2011 @ 23:22:

Oh srry verkeerd begrepen, nee is alleen zodat jij niet kan zien wat jou vrienden naar voor jou onbekenden sturen.....En dat is nou toch net megainteressant?!
http://www.masjo.nl/socia ... euks-weghalen-hoeft-niet/

Die melding schijnt niet juist te zijn. Op deze site staat hoe je het op kunt lossen.
Wat een gedoe allemaal. Ik zou liever een klein bedrag willen betalen (dollar per maand ofzo) maar dat ik dan wel mijn eigen indeling kan maken.

Die nieuwe volgorde van nieuws vind ik ook ruk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heel irritant idd de nieuwe update

Maar je kan het in je eigen instellingen aanpassen dat mensen dat niet kunnen zien
Weet iemand toevallig hoe ik die rechterkolom weer zichtbaar krijg, want bij mij is het gewoon een lege kolom....

Alvast dank!
ik heb ook een fb vraagje die zwarte hartjes die je overal in teksten ziet.. welke toetscombi is dat?? ik kan er maar niet achterkomen..
anoniem_111163 wijzigde dit bericht op 29-09-2011 11:53
Reden: typfouten
% gewijzigd
@hoiloin <3
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:nehal schreef op 27 september 2011 @ 22:24:

Je moet je privacy aanpassen naar 'alleen vrienden'. Als je dan werkt met lijsten zoals collega's die je bijvoorbeeld geblokt hebt van je wall en prikbord, kunnen zij die dingen sowieso niet zien.

Verder kan je in je profiel je 'recent activity' blokken.(Dan komt in het rechter blok dus niet te staan wat je uitvoert) Even in je profiel op een comment wat jij bij iemand gemaakt heeft gaan staan en dan op de X drukken.

Als je trouwens je privacy hebt staan op 'alleen vrienden' zien mensen die je vrienden niet zijn ook niets. Zet hem niet op 'vrienden van vrienden', want dan ziet de hele wereld het weer.

Absurd is het wel ja. We worden gestalked.

Hoe doe ik dat? na de veranderingen kan ik zelfs niet meer vinden hoe ik dit kan veranderen!

Anyone??
Huts!
quote:jas schreef op 29 september 2011 @ 12:07:

@hoiloin <3thank youu!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven