betrapt

27-09-2011 22:31 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem in mijn maag dat ik graag kwijt wil.

Ikzelf zit ook verkeerd dus ik ga me ook niet goed praten . Een anderhalf jaar terug kreeg ik een nieuwe werkleider. En paar maanden later bloeide er iets tussen. Het probleem was dat ie getrouwd was! Maar ik kon me niet verzetten jammer genoeg. En ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij ( dat dacht ik toen der tijd ).

We spraken vaak af en hadden zelfs seks samen. Hij praten ook zo tegen mij alsof hij van zijn vrouw af zou gaan. Maar na een tijd begon ik te twijfelen aan zijn mooie woordjes. En begon bij mij een lichtje te branden dat ik waarschijnlijk alleen een neukpartij was voor hem. Op een gegeven moment zitten we samen op kantoor administratie bij te werken en zag ik toevallig het wachtwoord dat hij typte. ( is niet netjes dat weet ik ). En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Nu zit ik erg te twijfelen om naar zijn vrouw te gaan en alles op te biechten. Ik kan hier niet zo goed mee omgaan dat hij hier mee door kan gaan terwijl zijn vrouw niets weet. En ook ik zit heel erg fout dat weet ik. Maar moet hij hier door mee gaan???

kunnen jullie me alstublieft helpen. Het zit me namelijk erg hoog.
TO is zwanger. Samen met de buurvrouw van die man. En zijn eigen vrouw.

Samen op zwangerschapsgym.

Wel lastig, met wie moet lulmans dan meepuffen?
quote:2_day schreef op 27 september 2011 @ 23:10:

[...]

Als jij net zo werkt als je hier typt, ben je binnenkort ook nog je baan kwijt...Heeft ze zo weer een nieuwe, even d'r stringetje opzij...
quote:Summerdance schreef op 27 september 2011 @ 23:11:

[...]

En hier vast wat lees voer:

[afbeelding]
doe inderdaad administratie. en dat gaat me nog steeds goed af want heb van alle 87 mensen waarvoor ik de productieve uren enz voor invul nog niks gehoord. en heb niet met alle 87 mensen het bed gedeeld dus dat zal het dan ook niet zijn. maar is dat belangrijk dat ik op een forum netjes moet schrijven volgens de regeltjes
Toch klopt er iets niet aan dit verhaal:

En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Als jij onder zijn naam ingelogd bent, hoe kun je dan weten dat hij op dat moment aan het chatten was? M.a.w. hoe kun je twee keer onder dezelfde naam inloggen?
Normaal moet je ook netjes schrijven. Waarom zouden hier andere regels gelden?
quote:nlies schreef op 27 september 2011 @ 23:11:

[...]

*proest* jouw schuld dat de wijn die er nog stond van het weekend (gisteren vergeten)tegen het schermpie zit nuherkenbaar, had ik van de week met een slok koffie en bedankt nog Himalaya!
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:12:

doe inderdaad administratie. en dat gaat me nog steeds goed af want heb van alle 87 mensen waarvoor ik de productieve uren enz voor invul nog niks gehoord. en heb niet met alle 87 mensen het bed gedeeld dus dat zal het dan ook niet zijn. maar is dat belangrijk dat ik op een forum netjes moet schrijven volgens de regeltjes

Helemaal niet. Je moet gewoon schrijven zoals je bent. En dat gaat je prima af hoor, je schrijfstijl past precies bij de inhoud.

Heb je zijn vrouw al gebeld?

doe inderdaad administratie. en dat gaat me nog steeds goed af want heb van alle 87 mensen waarvoor ik de productieve uren enz voor invul nog niks gehoord. en heb niet met alle 87 mensen het bed gedeeld dus dat zal het dan ook niet zijn. maar is dat belangrijk dat ik op een forum netjes moet schrijven volgens de regeltjesNee, wat zal het dan wél zijn? Er is duidelijk iets niet helemaal goed gegaan, toch?

en heb niet met alle 87 mensen het bed gedeeld dus dat zal het dan ook niet zijn. maar is dat belangrijk dat ik op een forum netjes moet schrijven volgens de regeltjesJAAAAAA.....het wordt spannend!
Ik heb laatst zo'n leuk boek gelezen, beter dan dit topic!

quote:MonaTwist schreef op 27 september 2011 @ 23:12:

[...]

Heeft ze zo weer een nieuwe, even d'r stringetje opzij...

Kweetniet hoor, het blijft natuurlijk niet voor eeuwig boven de 20 graden en dan moet je toch echt weer een paar panties of spijkerbroek aan. Kun je stringetjes opzij schuiven wat je wilt, maar dan is het gedaan met vluggertjes.

Tenzij TO goed kan pijpen, natuurlijk.
quote:hipslala schreef op 27 september 2011 @ 23:12:

TO is zwanger. Samen met de buurvrouw van die man. En zijn eigen vrouw.

Samen op zwangerschapsgym.

Wel lastig, met wie moet lulmans dan meepuffen?ik zeg: 3 op een rij?
op facebook kun je zo meelezen en met 2 ingelogd zijn.
HAhahahahahahaha!

*Schenkt toch maar een wijntje in*
niet met alle dus wel met een aantal...
quote:Nova78 schreef op 27 september 2011 @ 23:13:

Toch klopt er iets niet aan dit verhaal:

En thuis aangekomen zei een stemmetje dat ik moest gaan kijken!! en dat deed ik. En toen zag ik dat hij op dat moment met zijn buurvrouw aan het chatten was. Ook de mooie praatjes die hij tegen mij zei en erg seksueel getint. Daar had ik eindelijk de bevestiging! En het is misschien niet netjes van mij maar ik ben ook met hem gaan chatten met een andere naam. En ook op haar reageert ie hetzelfde als wat ie bij mij deed en de buurvrouw!! En wil ook afspreken!

Als jij onder zijn naam ingelogd bent, hoe kun je dan weten dat hij op dat moment aan het chatten was? M.a.w. hoe kun je twee keer onder dezelfde naam inloggen?Bederf het verhaal nou niet!

doe inderdaad administratie. en dat gaat me nog steeds goed af want heb van alle 87 mensen waarvoor ik de productieve uren enz voor invul nog niks gehoord. en heb niet met alle 87 mensen het bed gedeeld dus dat zal het dan ook niet zijn. maar is dat belangrijk dat ik op een forum netjes moet schrijven volgens de regeltjesow je vult wat cijfertjes in op urenstaten van collega's en met die ene collega maak je nummertjes?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Precies. Je schrijfstijl staat gelijk aan je herseninhoud. Nou ja inhoud.

quote:ritmeester schreef op 27 september 2011 @ 23:15:

[...]

Bederf het verhaal nou niet!Hahahaha....sorry

doe inderdaad administratie. en dat gaat me nog steeds goed af want heb van alle 87 mensen waarvoor ik de productieve uren enz voor invul nog niks gehoord. en heb niet met alle 87 mensen het bed gedeeld dus dat zal het dan ook niet zijn. maar is dat belangrijk dat ik op een forum netjes moet schrijven volgens de regeltjesNiet met ALLE 87, met hoeveel dan? Als ik zo brutaal mag zijn.
quote:dejong schreef op 27 september 2011 @ 23:15:

op facebook kun je zo meelezen en met 2 ingelogd zijn.En wazeiie? totututzelfdewasassietegejousee?
Zeg TO, wat vind je van onze adviezen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nastik schreef op 27 september 2011 @ 23:14:

[...]

Kweetniet hoor, het blijft natuurlijk niet voor eeuwig boven de 20 graden en dan moet je toch echt weer een paar panties of spijkerbroek aan. Kun je stringetjes opzij schuiven wat je wilt, maar dan is het gedaan met vluggertjes.

Tenzij TO goed kan pijpen, natuurlijk.Mwa dat vonden ze niet alle 87

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven