Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ben toch vrij vandaag. Oudste nog een dagje thuis en dan gaat hij morgen naar school, nog een ochtend net voor de vakantie. Echt fit is ie nog niet, maar goed.

Mamax, wat doet jouw man eigenlijk voor werk? Veel keuzes moeten jullie maken voor het huis, lastig.

Compu, houd je het dieet een beetje vol?

Enka, Primark ken ik helemaal niet, is dat leuk? Shoeby valt vaak klein vind ik. Ik had een poosje terug allemaal shirts besteld bij Shoeby voor oudste, maar ze pasten jongste . Nou is Jongste ook een flinkerd, maar toch.
Ik heb net een winterjas voor Oudste bij Shoeby besteld. Hier valt het wel mooi, maar Oudste is ook smal, dat scheelt denk ik.

Star, bouwvak is 3 weken. Man moet in principe minimaal 2 weken van de bouwvak pakken, laatste week kan dan ervoor of erna.

Jin, man is controller bij een glasbedrijf. Ik ben ook nog nooit bij Primark geweest, ik hoor er nogal wisselende verhalen over. Wij hebben er ook geen in de buurt.

Misselijkmakend nieuws trouwens van dat 5-jarige meisje met chlamydia
hier ook weer een italieganger ws.

Pff, word gek van de site die steeds vastloopt dus alleen pagina 134 bijgelezen. sorry.

weertje he, helemaal goed!!!
Mamax, Hoofddorp kan je best heen hoor voor de Primark

Ik ben alleen fan van de rompers, voor de rest vind ik het flut.
Jin, hoe vindt Jongste het eigenlijk op de Kita?
Jinny, lekker zeg nog een dagje extra vrij. En hebben ze bij jullie alweer bijna vakantie? Dat is ook snel. Hier nog 2 weken wachten. Jongste ook alweer aan het opknappen?

Mamax en Jinny, Primark zit in Hoofddorp en Rotterdam. Volwassen kleding vind ik niets en echt een mega graai cultuur. Dus dat slaan we altijd over. De jongenskleding vind ik wel leuk. Leuke overhemdjes en truien gescoord en een "ik ga in de blubber spelen" jas voor T. Ook nog heerlijk zacht gevoerde sweat-vesten etc.

Mamax, al uit de bouw dilemma's? En al een nieuwe bril gescoord?

Amalia, dus ook Italie zijn hier ook mensen die er niet heen gaan?

Verder hier weinig te melden, vanavond man weer thuis dus dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het examen is gegaan...
Vraagje; waarom staat die glibberige Arie hier weer naast? Die zie ik nu al maanden? Of ligt dat aan mijn pc? Anders kom ik hier alleen nog maar via de Foon hoor :puke:

Ga de Shoebysite eens checken
Ik vind het echt een goeie Suze om je vakantie via MP bij elkaar te sprokkelen
quote:amalia schreef op 29 september 2011 @ 20:24:

Ik vind het echt een goeie Suze om je vakantie via MP bij elkaar te sprokkelen Moet je even elders mijn laatste bericht lezen
quote:amalia schreef op 29 september 2011 @ 20:24:

Vraagje; waarom staat die glibberige Arie hier weer naast? Die zie ik nu al maanden? Of ligt dat aan mijn pc? Anders kom ik hier alleen nog maar via de Foon hoor :puke:

Doe eens f5 (correct me if I am wrong...) dat schijnt te helpen.

Maar ik heb Arie ook al maanden inderdaad (ik heb geen f5 )
Say what?!? Niemand gisteren?!? Tskkkkkkk......

Mallie hoe was jullie dag gisteren?

Jinster, hoest met de mannen?
Hellie, vakantie gaat niet door wegens lekkages en andere irritante huizen ellende, geld is op . Woensdag van de vakantie daten?
Ha! 4 op een rij....
Gezellig hiero...
Gezellig met je vrienden Suus

Hoe is het met je mannen Jin? Weer opgeknapt?

Zo lekker BBQen, zal wel de laatste van dit jaar zijn. Maar wat een heerlijkheid dit weer! Daar was ik echt aan toe!
Aaah wat een onwijs lekker weer!!! Ik zat in de zon en het was zo warm dat ik gewoon geen puf meer had iets te doen ha ha. Erg zeg.

Oudste weer gevoetbald. Zo leuk! Hij is echt heel goed. En heeft zo´n slecht team, heel zielig... Ze verliezen steeds. Maar hij maakte 3x bijna een doelpunt en 3x een kopbal! Ik wist niet wat ik zag, gaaf joh! Vind het zo stoer

Krijg ook van alle kanten te horen; jee wat speelt hij goed!

Valt natuurlijk op tussen de bloemetjeszoekers, iemand die wel voetbalt

Maargoed, ik ben natuurlijk niet helemaal onpartijdig

Oh Suze, MP plan opgegeven? Maar toch wel wat dingen die erop kunnen? Altijd lachen (afspraak maken, voor niets blijven wachten op een afspraak, toch afdingen aan de deur ).
quote:Suze02 schreef op 29 september 2011 @ 20:47:

[...]

Moet je even elders mijn laatste bericht lezen Dat gaat je niet lukken nee via MP, Manolootjes bij elkaar sprokkelen. Lekker dat je geboekt hebt!
Je vat hem niet Sterretje. Neem even een bakkie koffie en kom naar tiefus.
Overigens staat de nwe prijzen online riep mijn vak buuf gisteren.

Ik heb alvast maar een mailtje gestuurd wanneer we komen
Ow, sorry, daar had ik nog niet gelezen.

Ik had al mail van ze inderdaad dat de nieuwe prijslijst er was, erg netjes van ze!
Ah Suus, jammer van de vakantie. Woe daten goed plan. Hebben we eigenlijk tgelijk herfstvakantie? Straks even checken.

Lig heerlijk in de zon aan plaatselijk strand, man en kind zijn plonzen, mama even in de relax modus.

Amalia, wat stoer dat L zo goed voetbalt! Haha, ik hoor jou al tieren langs de lijn naar de bloemetjeszoekers.

O, buuf smst dat ze onderweg is. Gezellig.
Mmm jullie hebben een week eerder herfstvakantie Suus. Anyway, we breien er een mouw aan.
Wat zitten jullie nou weer moeilijk te doen daaro? Hoezo een week eerder?? Tjeses, wat un gedoe....
Is nietus Hellus. Of die school moet raar doen. Jullie hebben volgens lijstje ook de eerste week?
Herfstvakantie 2011 - Nederland

Basisonderwijs

15 okt 2011 t/m 23 okt 2011 Week 42

15 okt 2011 t/m 23 okt 2011 Week 42

22 okt 2011 t/m 30 okt 2011 Week 43

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven