Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Mick Caleb

Mick Dexter

Mick Kian

Mick Jesse

Mick Raiz

Mick Reza

Mick Boaz

Mick Damian

Mick Evan

Mick Jonah

???
Mick Jarmo

Mick Jarick/Yarrick (rijmt wel, weet niet of je dat erg vindt)

Mick Timme

Mick Timo

Mick Cesco

Mick Lars

Mick Milan

Mick Marnik (rijmt weer)

Mick Robin

Mick Boaz

Mick Len

Mick Sven

Mick Stijne

Mick Jesse/Jessie

Mick Alex/Alec

Mick Axel

Mick Hugo

Mick Jorn

Mick Jard/Nard

Hmm merk dat ik het erg lastig vind! Persoonlijk hou ik niet van een tweede naam als de eerste naam zo kort is. Klinkt op de één of andere manier niet lekker met elkaar. Als ik er dan toch een tweede naam bij zou moeten kiezen, zou ik gaan voor een naam van twee lettergrepen.

Overigens vind ik Mick een erg mooie naam en zeker niet ordi:)
Pink, is er geen mooie klassieke tweede naam in je familie? Of een naam die je kan verbouwen naar iets moois?
Bij Mick vind ik een 2e naam ook mooier met 2 lettergrepen. Of zelfs 3.
Tanx dames voor jullie reacties!

Leuk te horen dat jullie het een mooie naam vinden en dat ordi niet in jullie op komt!

Het zit er nog niet echt bij helaas... Mick Julian blijft nog wel echt hangen
Mick Thijs afzonderlijk mooi maar de combi net echt lekker lopend

Mick Mathijs loopt al beter vind ik dan
Maar dat is wel M M, ik weet niet of je dat erg vind?

Mick vind ik mooi en stoer! Je vraagt er een tweede naam bij en dan denk ik steeds: 'jagger' (geen enkele zinnige suggestie dus, sorry)
Mick Julian vind ik leuk.

Wat vind je van Mick Julien? Met 2 puntjes op de e?
Ik ga het nog eens even met mn mannetje overleggen wat we ermee doen. Tanx voor jullie tips... ik laat over een aantal maandjes wel weten wat het is geworden!
Ik vind Mick Thijs leuker, omdat het een naam met waarschijnlijk veel betekenis is voor je vriend.

Die tweede naam hoor je toch nauwelijks. Dan vind ik een naam met boodschap leuker dan 'hoe het klinkt'.
Wij waren er 100% uit voor de naam. Horen we ineens met het mooie weer en alle ramen open de buren de hele tijd onze naam roepen. Blijkt hun HOND zo te heten.... Toch jammer maar we blijven wel bij onze keuze. Wij gaan trouwens voor de initialen J. J.

Vind M. M. ook prima kunnen.
Hoi dames

Even een vraagje voor de namenkenners:

Wat vinden jullie van de naam Kern? Hebben jullie de naam al eens gehoord?
@ Kell: Ik heb nog nooit gehoord van Kern als naam, dus even gegoogled. Het is blijkbaar een keltische meisjesnaam en betekent 'donkergehaard kind'. Het doet mij vooral denken aan kernenergie, kerncentrale enz. Iets te bijzonder naar mijn smaak. Maar als jij het mooi vindt zou ik me niet druk maken om wat andere mensen zeggen!
Kern: nooit gehoord en ik vind 'm niet zo mooi. Ik heb dezelfde associaties als lulu_ En de naam op zich vind ik wat kil en hard.
@ Kell

ik heb nog nooit van de naam Kern gehoord,vind het ook niet mooi sorry
Geen probleem als je het niet mooi vindt hoor!

Ik weet zelf nog niet wat ik ervan vind :-)
Kaetje, ik kan me jullie naam herinneren en vind het echt duidelijk een kinder/mensennaam. Geen hondennaam!
@ Kell

Ik zou bang zijn dat mensen het horen als Kenn (van Barbie:D) ipv Kern. Daarbij vind ik het ook geen mooie naam..
@ Kell; ook ik vind het niet mooi. Ook nare associaties en in groep 3 leren kinderen ook (vaak) lezen aan de hand van kernen. Ik vind de klank niet mooi, hard en het is voor mij geen naam maar een zelfstandig naamwoord
quote:liesxx schreef op 23 september 2011 @ 09:03:

Hi.

Een paar dagen geleden vroeg ik jullie om je mening. Ik ben nu alweer 37 weken zwanger en we zijn er als het goed is uit met de naam. Het wordt Lennox!

Wat vinden jullie er van?

Thnx..Hey wat leuk dat jullie Lennox hebben gekozen! Ik had namelijk Lennox geopperd Staat hier bij ons ook op nummer 1! Goede keus en wens je alvast een hele goede bevalling en geniet van Lennox!
quote:Kell schreef op 27 september 2011 @ 09:15:

Hoi dames

Even een vraagje voor de namenkenners:

Wat vinden jullie van de naam Kern? Hebben jullie de naam al eens gehoord?

Ik vind Kern niet zo mooi, asocieer het een beetje met kerncentrale, kernenergie etc. Vind het niet echt een naam als je het echt op zn Hollands uitspreekt. Of is het misschien een buitenlandse naam die je bv uitspreekt als Keurn?

Nou ja, het is ook maar een mening als je de naam echt mooi vind gewoon doen!
Kern vind ik ook geen mooie naam. Veel te hard.
Het is ook niet mijn naam Kern. Terwijl ik wel van namen houd die je niet veel hoort.
[/quote]Of is het misschien een buitenlandse naam die je bv uitspreekt als Keurn?[/quote]

Het is een Keltische naam.

Maar wij wonen in België dus hij zou ook niet op z'n Hollands uitgesproken worden :-)

Ik vind hem zelf ook wat te speciaal en ik denk ook aan kernbommen enzo. Mijn vriend kwam ermee aanzetten. Hij is er helemaal gek op maar we hebben nog tijd.

Ik vind zelf Rune erg leuk.
Rune vindt ik zeker leuker dan Kern.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven